Lun, 22 Feb 2010, 12:44
Asunto: Re: Ordes - Campeonato Gallego Canicross
Primeiro quero saudar a todos os que correron ou mais ben sufriron esta carreira, eu no participo en canicross, pero pareceme unha pasado tan so velo.
Estou completamente de acordo con Mandoc, e espero que se recupere pronto.
Considero que facer carreiras para figurar como o canicross de Ordes, non leva a ningures, se non tes capacidade para organizar este tipo de eventos, mellor non facelo, pois poden aparecer problemas como, mala señalización, falta de persoal colaborador, falta de ambulancia (moi grave), e outros.
O que si que me pareceu increible foi a falta de respeto por parte dos corredores no cross, posto que considero que había sitio de sobra para quentar sen ocupar a vía de entrada na meta do canicross, e logo dos rapaces, non creo que costase moito poñer vallas e cerrar esa calle, posto que non creo que lles gustase moito os corredores do cross, estar entrando na meta e encontrarse cos corredores do canicross quentando de frente, e ter que esquivar os cans e os corredores, que foi o que tiveron que facer estos últimos.
Bueno, o dos coches pola linea de meta, ca carreira disputándose non e moi normal.
Un saudo.