Foros ›
Autor
Mensaxe
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 11:03
Asunto: Re: XI Vig-Bay 11 de Abril

rubenigui escribió:
pois eu xa estou apuntado para a previa, e xa estou esperando para inscribirme para a media. Será a miña primeira media maratón, téñolle algo de respeto porque estou acostumado aos 10k, pero creo que con un bo entrenamento podo polo menos terminala. Xa somos 3, máis seguro que Pipe, Toledano, Hugo.....Saludos a todos e vémonos na previa

También será mi primera media, y no es que esté entrenando mucho precisamente, pero "maloserá"... Nos vemos en la previa.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 11:13

Igual tampoco soy el más indicado para dar consejos, que llevo pocas, pero considero, por experiencia personal, que algo muy importante es acostumbrarse a la distancia entrenando las famosas "tiradas largas". Yo las hago el domingo corriendo una hora y media o así (cinco minutos arriba, cinco minutos abajo).

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
osroba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 11:57

E pregunto eu: ¿non soedes facer en este foro grupos con un obxetivo determinado de tempo para que aqueles que lle coste manter un ritmo determinado se apunte e lle sexa máis "fácil" a carreira?

Obviamente co paso do tempo a xente vaise cambiando de grupo según como vaian as súas sensacións.

Exemplo:

Sub1:20:
- ...

Sub1:25:
- osroba

Sub1:30:
- ...

oscarrdez.blogspot.com
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 11:58

Igual aún es pronto... osroba...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
osroba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 12:16

Pipe escribió:
Igual aún es pronto... osroba...

Bueno, un dos obxetivos de facer estos grupos é para que cada un poida planificar o seu entrenamento en base ao tempo obxetivo que queira marcarse.
Sólo era unha pregunta. Xa sei que ainda queda un mes, pero como sei que hai xente que realiza plans de entrenamento para medias maratóns pois...

oscarrdez.blogspot.com
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 12:34

La idea no es mala, igual que en las carreras en las que va gente con globos con determinados tiempos y la verdad es que los clavan, son gente muy sobrada para los tiempos que van a hacer y efectivamente ayudan a mantener el ritmo
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 15:40

ulrich escribió:
carreras en las que va gente con globos con determinados tiempos y la verdad es que los clavan, son gente muy sobrada para los tiempos que van a hacer y efectivamente ayudan a mantener el ritmo

Ola,
Iso si que sería unha boa idea Aplauso .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
osroba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 16:08

ulrich escribió:
La idea no es mala, igual que en las carreras en las que va gente con globos con determinados tiempos y la verdad es que los clavan, son gente muy sobrada para los tiempos que van a hacer y efectivamente ayudan a mantener el ritmo

Exacto. Son as lebres oficiales as que soen levar os globos.
En MM soen ser de 1:30, 1:40, 1:50 as máis populares se non recordo mal.

En outros foros o obxetivo de abrir estos grupos é que non todo o mundo ten esos obxetivos senon obxetivos intermedios.

oscarrdez.blogspot.com
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 26 Feb 2010, 8:57

No todo el mundo va a ir a esos ritmos, pero creo que son buenas referencias, y ademas en las carreras en las que hay estas liebres, la verdad es que siempre van haciendo "grupetto" a gritos, "alguien se une para 1:30" y mogollón de gente se va uniendo.
micorre

Novo foreiro
Novo foreiro
9/11/09
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Mar 2010, 16:56

Yo si quéréis llevo un globo que ponga "A VER SI ENTRAMOS DENTRO DEL CONTROL", pero, por favor, no me hagáis gritar si alguien se une, que presiento que el aliento lo necesitaré todo para mí... Razz
osroba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Mar 2010, 11:52

Vaia, que parado está este tema... ¿E que non hai nadie mais que comente...?

Pola miña parte acabo de rematar a maratón de Barcelona con moi boas sensacións. Xa sei que ainda queda case un mes para esta, pero sobre todo irei a disfrutar xa que será a miña primeira VIG-BAY e din que o recorrido é para eso, para disfrutar.

oscarrdez.blogspot.com
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 09 Mar 2010, 13:41

Si la verdad es que esta bastante parado, no se si cuando se pase la resaca de padron-porriño, la gente empezara a animarse, esperemos que si. Ya veras como disfrutas, a mi el recorrido me parece de lo mejorcito que he corrido hasta ahora
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mar, 09 Mar 2010, 23:12

Pipe escribió:
rubenigui escribió:
pois eu xa estou apuntado para a previa, e xa estou esperando para inscribirme para a media. Será a miña primeira media maratón, téñolle algo de respeto porque estou acostumado aos 10k, pero creo que con un bo entrenamento podo polo menos terminala. Xa somos 3, máis seguro que Pipe, Toledano, Hugo.....Saludos a todos e vémonos na previa

Yo ya me anoté hace tiempo. Si llego bien para ese día, una buena táctica sería ir juntos, rubenigui... tú vas mejor en tiempo (me sacas 1 minuto en un 10k) pero para ser tu primera vez ( Sorprendido Sorprendido ) no estaría mal hacerla así.

no estaría nada mal, así también se hace más amena y tu y yo tenemos más o menos el mismo ritmo de carrera. si vienes a la previa hacemos la prueba
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mar, 09 Mar 2010, 23:15

DoctorSlump escribió:
rubenigui escribió:

También será mi primera media, y no es que esté entrenando mucho precisamente, pero "maloserá"... Nos vemos en la previa.

menos mal que no soy el único novato en una media. Lo mismo digo ...que nos vemos en la previa, que mal será que no siendo los del día de la carrera no nos veamos y así comentamos sensaciones. un saludo.
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 11:12

¿Me lo parece a mi, o este año está muy parado el tema de la VIG-BAY?. A poco más de 10 días para el cierre del plazo de inscripciones, todavía faltan unas 2000 plazas por cubrir. Creeis que este año la VIG-BAY será menos masiva que otros años?

Saludos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos