liebre escribió: |
la fecha fue dada , conjuntamente con el concello el sabado ....el problema está en que ese mismo dia esta la procesion de ramos en el mismo escenario y a las mismas horas. aunque os parezca facil esto, es muy dificil definir una nueva fecha para que todo el mundo este conforme y sin perjudicar a nadie. |
sito escribió: |
Hola non entendo porque se monta tanto lio, parece que e o primeiro finde que hay unha carreira o sabado e outra o domingo, podo entender que os de padron estean un pouco moscas pero as probabilidades de que coincidira con outra e bastante grande. Xa tibemos que dobrar MOAÑA con VIANA Tamen fomos a de 10km en MOS e o dia seguinte 21 en VIGO e non houbo tanto lio , e moitas mais , tamen se dobraron nocturnas coa do dia seguinte con apenas horas de recuperacion e non pasou nada. MAIS ANIMOS E QUE SALAN AS DUAS BEN |
safardatxo escribió: | ||
Cando foi da carreira de Mos e da media de Vigo,parecia unha loucura disputar as 2,e tiña claro que so iria Mos,o final fun as 2,a de Mos de paseo e na media a ritmo de competicion,o que non se pode pretender e ir a duas competicions cun foguete no cu,habera que tomar unha decision de cal correr con mais forza e listo En canto a Pache que di que na web poñia que a carreira ia ser o 28 de marzo,que eu sepa,so se dixo que a fecha que se barallaba era o 28 de marzo,pero na web creo qeu non se colgou,foi aqui no foro Saudos |
safardatxo escribió: |
En canto a Pache que di que na web poñia que a carreira ia ser o 28 de marzo,que eu sepa,so se dixo que a fecha que se barallaba era o 28 de marzo,pero na web creo qeu non se colgou,foi aqui no foro Saudos |
SAISAI escribió: |
Mi apoyo y ánimo a la organización, me parece surrealista muchos de los comentarios y críticas que estoy leyendo. Se supone que la mayoría de nosotros estamos en esto para disfrutar y con marcas muy discretas. Cuando leo que hay gente que dice que se le trastocó la planificación o el entrenamiento o que no pueden ir a Padrón o que la organización debería haber sido más prudente a la hora de anunciar la próxima fecha es que no me lo puedo creer. Señores, no somos profesionales, organizar una carrera es muy complicado porque hay que involucrar a diferentes organismos y además, gracias a quien sea, somos un país civilizado y siempre hay que pecar de precavidos y proteger al máximo a los participantes. Ya no hablo de quien pide que se le devuelva el dinero a las primera de cambio ( y eso que era para cáritas) en fin señores un poquito de EMPATÍA que a la Olimpiada ya no vamos ninguno aunque hagamos la carrera a 3,30. Lo dicho ánimo a la organización y respeto por el trabajo de estos. |