Foros ›
Autor
Mensaxe
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Mar 2010, 1:10
Asunto: Re: MAPOMA 2010

Buenas,

Como vais los entrenos??? habéis memorizado ya el ritmo? Os cuesta manterlo??

Yo el ritmo lo tengo mas o menos, pero me cuesta mantenerlo a partir del km 10 o 15.... quizá es que estoy haciendo un plan q no me corresponde?? o será que todavía no estoy preparado y me queda mes y pico....

alguien tiene sensaciones similares...

gracias...saludos

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 01 Mar 2010, 16:21

vamos Jor que lo tienes chupao...
Sorriso
lastima no haber coincido en Porriño, igual hasta la vig bay no nos vemos
saludos

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Mar 2010, 17:46

Hola jorbaiona, no te preocupes tan pronto por el ritmo .
Lo digo desde mi modesta opinion.
Si consigues hacer el plan ,más o menos,tampoco hay que darle demasiada importancia y querer hacerlo perfecto, no dudes que el objetivo
lo consigues .
Te lo digo,porque yo ,que ya llevo unos cuantos, incluso 3 semanas antes ,me tiene pasado que alguna carrera de 10km lo paso fatal para terminarla ,pero el dia X siempre conseguí mis objetivos .
Suelo entrenar más lento del tiempo,que tengo pensado hacer.
Saludos para todos y no lesionarse que es lo más importante
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 01 Mar 2010, 20:42

Pois eu comezo hoxe o meu adestramente de 8 semanas... e comezo con 14 kms. a 5' 10''... que será en adiante a base do meu ritmo de traballo (K 1). Xa vos contarei qué tal me vai... porque igual teño que afrouxar un pouco o meu obxectivo inicial.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 01 Mar 2010, 21:34

Banderas comezas forte....

A base dos meus adestramentos foi sobre 5´30´´e nunha semana contoche o resultado. Silbar Silbar
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 01 Mar 2010, 23:11

Mincha escribió:
Banderas comezas forte....

A base dos meus adestramentos foi sobre 5´30´´e nunha semana contoche o resultado. Silbar Silbar

Pois fixen os 14 kms. a 5' 07'' de media... xa ves Silbar Silbar Aghora duchiña, infusión e mimir como un lirón Mr. Green
Papabaloo

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
425 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 02 Mar 2010, 10:58

Pues uno más que se ha inscrito ya para el MAPOMA de este año.
Por cierto, para lo más experimentados ¿qué os parece hacer una media dos semanas antes del maratón?. Lo digo porque este año tanto la VigBay como la media de Madrid están convocadas para el día 11. Yo siempre había corrido unas tres o cuatro semanas antes como test, pero dos.. buff, me da un poco de miedo
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 02 Mar 2010, 12:19

Papabaloo escribió:
Por cierto, para lo más experimentados ¿qué os parece hacer una media dos semanas antes del maratón?. Lo digo porque este año tanto la VigBay como la media de Madrid están convocadas para el día 11. Yo siempre había corrido unas tres o cuatro semanas antes como test, pero dos.. buff, me da un poco de miedo

En moitos entrenamentos dos que hai por ahí localizables sinalan como ideal facer unha media maratón xusto dúas semanas antes da maratona... de feito é relativamente frecuente que na zona na que organizan unha maratona teñan xusto a esa distancia temporal unha media... non creo que sexa casualidade. Serve como test para ver qué tal se van asimilando os entrenamentos e poder facer unha aproximación ao resultado o día da proba grande.

De feito no meu plan de adestramento cádrame unha "competición de media maratón" xusto o día da Vig Bay... así que podo seguir o meu plan sen complicarme a vida, como fixen o ano pasado... que para a Maratona de Porto non atopei unha media na data axeitada.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mar, 02 Mar 2010, 15:01

Papabaloo escribió:

Eu tamén penso que dúas semanas é demasiado preto. En moitas ocasións a competición é 3 semanas antes. Este ano toca así, eu dende logo competirei na Vig-Bay a tope, xa que o MAPOMA non o teño como obxectivo en canto a marca.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mar, 02 Mar 2010, 15:03

banderas escribió:
Pois eu comezo hoxe o meu adestramente de 8 semanas... e comezo con 14 kms. a 5' 10''... que será en adiante a base do meu ritmo de traballo (K 1). Xa vos contarei qué tal me vai... porque igual teño que afrouxar un pouco o meu obxectivo inicial.

¿¿¿¿Despois do primeiro adestramento e xa estas pensando en afrouxar un pouco???? ¿E ti es do c.A.R.ma? (nótese o do A.R.).
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 02 Mar 2010, 22:32

Bareixa escribió:
banderas escribió:

¿¿¿¿Despois do primeiro adestramento e xa estas pensando en afrouxar un pouco???? ¿E ti es do c.A.R.ma? (nótese o do A.R.).

Home, só levo un adestramento e non teño ainda base para saber se o meu obxectivo é realista ou demasiado pretencioso... ademáis outros compañeiros do CARMA (algún dos que vai a Barcelona) díxeronme que igual estaba collendo un K1 un pouco esixente de máis... xa veremos Mr. Green Mr. Green
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mér, 03 Mar 2010, 8:13

Iso igual o din porque teñen medo a que batas a súa marca...jejeje.

Coas túas boas sensacións de Oporto penso que é asumible. ¿É para baixar de 3'35 non? Creo que o tés, pero ollo co Madrid, que hai que deixar forzas para o final.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 03 Mar 2010, 17:15

Pois algo así, meu... por iso, porque lle teño moito respeto aos 5 últimos kms. de Madrid, igual teño que relaxarme un pouco... ti xa me entendes Guiño
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mér, 03 Mar 2010, 23:33

Te diré que yo hace dos años pinché como un campeón en los últimos 8 kms ¡a 6'20 me salieron!
JUJOSO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/09/06
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Mar 2010, 19:18

¿Por que sacan del calendario el MAPOMA y aparecen carreras de otros lugares fuera de Galicia y no son censuradas?

Confirmo lo de los últimos km., pican hacia arriba todo el rato o así lo parece.

Me dijeron antes de hacer la primera MAPOMA que todo maratón empieza a partir del km. 30 y vaya si lo entendí.......

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos