Foros ›
Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 04 Mar 2010, 22:19
Asunto: Re: MAPOMA 2010

Bareixa escribió:
Te diré que yo hace dos años pinché como un campeón en los últimos 8 kms ¡a 6'20 me salieron!

Xa supoño... eu na miña primeira maratona (Barcelona 2008) pinchei no 35 e sufrín coma un can para rematala pero fíxeno... ¡¡todo cabeza!! Nono Muro

Sigo co entreno: onte 12 kms. a 5' 08'' e hoxe Pilates. Mañan tocan 16 por terreo variado, así que tomarei a ruta de Rande (Sanjurjo Badía arriba, avda. de Galicia abaixo e arriba e abaixo, Chapela de abaixo para abaixo e para arriba ata o Alto da Encarnación, e baixada ata Rande...e así ata o km. 8... e logo volta pola mesma ruta)... como ben se ve e terreo variado variado Mr. Green ... unha magoa facelo de noite (pola perda das vistas) Molón
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Ven, 05 Mar 2010, 11:28

yO voy a debutar aquí en mi primera maratón!!!!

MAPOMA!!!! Sorriso

alguna recomendaciÓn??? stoy entrenando duro xq tengo miedO... lo q quiero es acabarla y disfrutar sobre todO Sorriso
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 05 Mar 2010, 17:47

maRKis.puga escribió:
yO voy a debutar aquí en mi primera maratón!!!!

MAPOMA!!!! Sorriso

alguna recomendaciÓn??? stoy entrenando duro xq tengo miedO... lo q quiero es acabarla y disfrutar sobre todO Sorriso

Non teñas medo, home. Só son 42 km. e un pouquiño.

Agora en serio. Se adestras ben e forte non tes de qué ter medo... iso sí, non lle perdas o respeto á carreira xa que estamos a falar da distancia por excelencia. O traballo físico é moi importante, pero a fortaleza mental é fundamental... e iso é máis dificil de traballar.

Na miña primeira maratona (só levo dúas) rematei por cabeza, porque no 35 deume "o do mazo" e tiven que afrouxar, hidratarme, tomar gel... de todo... e así e todo costoume chegar, pero cheguei ... e dentro do tempo que tiña pensado.
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Mar 2010, 16:54

Hola a todos .
maRKis.puga ,para terminarlo ,sobre todo,tienes que hacer muchos,muchos, muchos quilometros,es la mejor garantia.
La fuerza mental y la motivación,como ya te comentó Banderas ,es muy importante
Saludos
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Lun, 08 Mar 2010, 17:30

Supongo que a estas alturas lo teneis todo ultimado, asi que desearos a tod@s suerte y buenas marcas.

www.cristobalrodriguez.es.tl
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Ven, 12 Mar 2010, 8:47

Bueno, tanto como ultimado...aún quedan 2 meses y medio.

Por mi parte, empiezan los problemas, en forma de fascitis plantar, después de la buena semana pasada con 72 kms en esta un entreno bastante bueno y ayer pisando con mucho dolor, a ver porque el domingo tengo 2 horas de largo.

En fin, a estirar y a darle tratamiento, a ver si se pasa.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 12 Mar 2010, 8:52

Bareixa escribió:
Bueno, tanto como ultimado...aún quedan 2 meses y medio

1 y medio (no te depistes Guiño )

Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Ven, 12 Mar 2010, 11:14

Pues yo de momento bien (toco madera), sobre todo con estos temas de fascitis, etc., a los que soy bastante propensa...Pero bueno, creo que estoy muy bien aconsejada y voy aumentando el volumen con bastante sentidiño...Yo también ando con rodajes de dos horas, y la verdad es que me encuentro cómoda (a mí lo que me matan son las series largas...o las muuuchas series cortas Muerto Muerto )...Y no pienso perder de vista que mi gran ilusión es acabar...
Precisamente para evitar problemas como los de Bareixa, estaba pensando en comprar unas medias de esas altas. Recuerdo que Fema empezó a utilizarlas en el Mapoma 2007 y quedó encantado...También estaba pensando si comprar unas zapas especiales de maratón o no. Nunca las había visto hasta este verano en Japón, y la verdad es que flipé (me parecieron muy pouquiña cosa para tantos kilómetros, y me da miedo que se resienta el pié, pero si los japos las llevan a lo mejor también va bien para una corredora de 50 kg....¿vosotros qué lleváis? ¿calzado ligero o voladoras?)...
Por lo demás, tengo la confirmación de ticketsport, pero sigo sin aparecer en la lista de inscritos de la web oficial...Espero que no haya problemas Pensando

PUXA SPORTING
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 12 Mar 2010, 23:50

Eu para a maratona usarei un modelo intermedio (outros chamanlle zapatillas mixtas) de Mizuno... as Wave Precision 9, que me foron moi ben para Oporto... claro que eu son un corredor bastane pesado (+80 kgs) e preciso algo de/bastante amortiguación.

Hainas con máis amortiguiación, pero estas cuidan ese aspecto e ademáis con bastante lixeiras. O da tenda (un experto, segundo contan) díxome que correr 42 kms. cunhas zapas pesadas ó final se paga... e penso que 30 ou 40 gramos de diferencia despois de 30.000 zancadas seguramente se noten moito.

Sobre o adestramento comentar que vou cumprindo obxectivos e prazos con relativa comodidade. Hoxe 5 km de quecemento a 5' 15'', máis 3 km a 5'10'', 3 km a 4' 50'' e finalmente 2 km a 4'30''... non son series pero é o mais semellante que teño ás series no meu plano de adestramento. O domingo toca longo sen pasar de 140 ppm. de 24 km. e rematarei esta semana con 67 (a pasada eran 62)

Por certo, eu tamén me anotei por TicketSport e recibín un correo deles preguntándome se estaba nalgún clube e se estaba federado así que mandeilles a información... e agora a agardar ata aparecer la famosa lista Rezar
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Sáb, 13 Mar 2010, 9:24

banderas escribió:
Eu para a maratona usarei un modelo intermedio (outros chamanlle zapatillas mixtas) de Mizuno... as Wave Precision 9, que me foron moi ben para Oporto... claro que eu son un corredor bastane pesado (+80 kgs) e preciso algo de/bastante amortiguación.

Hainas con máis amortiguiación, pero estas cuidan ese aspecto e ademáis con bastante lixeiras. O da tenda (un experto, segundo contan) díxome que correr 42 kms. cunhas zapas pesadas ó final se paga... e penso que 30 ou 40 gramos de diferencia despois de 30.000 zancadas seguramente se noten moito.

Sobre o adestramento comentar que vou cumprindo obxectivos e prazos con relativa comodidade. Hoxe 5 km de quecemento a 5' 15'', máis 3 km a 5'10'', 3 km a 4' 50'' e finalmente 2 km a 4'30''... non son series pero é o mais semellante que teño ás series no meu plano de adestramento. O domingo toca longo sen pasar de 140 ppm. de 24 km. e rematarei esta semana con 67 (a pasada eran 62)

Por certo, eu tamén me anotei por TicketSport e recibín un correo deles preguntándome se estaba nalgún clube e se estaba federado así que mandeilles a información... e agora a agardar ata aparecer la famosa lista Rezar
¿Qué velocidad te sale a menos de 140 PPM? Confuso

CALAZILLA

Montañés
Montañés
21/09/09
0 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Sáb, 13 Mar 2010, 14:55

Saludos a todos,eu tamen estarei no MAPONA10 e a miña terceira maraton teño como obxetivo mellorrar a miña marca nesta distancia
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Sáb, 13 Mar 2010, 18:03

khene escribió:
banderas escribió:
O domingo toca longo sen pasar de 140 ppm. de 24 km. e rematarei esta semana con 67 (a pasada eran 62)

Non o sei. Pregunta Mañan pola noite cóntoche a cánto fixen, de media, os 24 km. por debaixo de 140 PPM ¿vale? Silbar
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Sáb, 13 Mar 2010, 21:51

banderas escribió:
khene escribió:
banderas escribió:
O domingo toca longo sen pasar de 140 ppm. de 24 km. e rematarei esta semana con 67 (a pasada eran 62)

Non o sei. Pregunta Mañan pola noite cóntoche a cánto fixen, de media, os 24 km. por debaixo de 140 PPM ¿vale? Silbar

Entre 5´30´ e 5´45´ aprox. Pregunta Pregunta
Silbar Silbar
Royorbison

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/01/07
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 0:28

Este año repetiré en el MAPOMA, por cuarto consecutivo, y espero saludar a Khene, como el año pasado.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 12:34

Mincha escribió:
banderas escribió:
khene escribió:
banderas escribió:

Entre 5´30´ e 5´45´ aprox. Pregunta Pregunta
Silbar Silbar

Pois non... estivo un pouco máis baixo o tema. Finalmente os 24 km. cairon como tiñan que caer... en 2h 10' 33'' a unha media de 139 PPM e a un ritmo de 5' 26''/km. e iso que atopei vento de cara á volta. O percorrido foi parecido a un LinkinP Memorial pero prolongado dous km cara a Baiona sempre pola vía do tranvía... sen baixar a Praia América. En calquera caso foi un CARMA raro raro raro onde os haxa: unipersoal... único e distinto. Xa farei crónica... prometo risas a cacho. Silbar

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos