Foros ›
Autor
Mensaxe
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Ven, 05 Feb 2010, 22:09
Asunto: MARATON DE BERLIN 2010

5 anos o Clube Pato Blanco volta a Berlín: 11 amigos - 8 corredores e 3 acompañantes, voltaremos a esta excelente carreira da que tan bós recordos temos. Imos participar xente nacida nas deécadas dos 50´, 60´, 70´, 80 e 90.
Este ano vamos por todas as nosas ilusions internacionais nesta carreira. Imos viaxar coa xente de Marathontours, empresa galega de recente creación que se dedica á organización de viaxes a maratóns.

Manterémosvos informados,
latiñas

Novo foreiro
Novo foreiro
9/06/09
0 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Feb 2010, 22:58
Asunto: Re: MARATON DE BERLIN 2010

Sorte na maratón bubela e compañia. NOTASE QUE NON FUCHES O BALONCESTO POIS GAÑAMOS.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Sáb, 06 Feb 2010, 3:27

Ata o de agora a carreira mais impresionante na que participei na miña vida. Foi no ano pasado e vin encantado da cidade, do ambiente e da organización.
Pasádeo moi ben. Eu irei a New York por primeira vez.
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 08 Feb 2010, 0:23

Idea Estou pensando en intentar a miña primeira Maratón en Berlín. A cidade xa a coñezo i me gustou como pra voltar (aínda q de todo Germany penso q é a mais turistizada i españolizada de todas i eso lle resta algo de atractivo); vin algunha carreira por Frankfurt i o ambiente era fenomenal i en todo o pais se nota o q aman i respetan o deporte en xeral.
Así q seguirei este fío pra estar informado. Si falades de precios i formas de inscripción, millor q millor. Guiño

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 08 Feb 2010, 18:20

latiñas escribió:
Sorte na maratón bubela e compañia. NOTASE QUE NON FUCHES O BALONCESTO POIS GAÑAMOS.

Non volvo máis si gañamos sempre.

Falando de Berlín.. Estamos iluisonados coma se fose a primeira vez.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 08 Feb 2010, 18:26

krrkrrktpillo escribió:
:idea: Estou pensando en intentar a miña primeira Maratón en Berlín. A cidade xa a coñezo i me gustou como pra voltar (aínda q de todo Germany penso q é a mais turistizada i españolizada de todas i eso lle resta algo de atractivo); vin algunha carreira por Frankfurt i o ambiente era fenomenal i en todo o pais se nota o q aman i respetan o deporte en xeral.
Así q seguirei este fío pra estar informado. Si falades de precios i formas de inscripción, millor q millor. Guiño

Eu digo que é unha cidade única, que reflexa a historia do século XX mellor ca ningunha en Europa, e se cadra con Nova Iorque, no mundo.
A españolización nunha urbe máis pequena coma Brujas, Praga, e ata Amsterdam, nótase.
Berlín é moito máis grande, e nótase menos.

En canto á organización da viaxe/expedición, tendes 3 posibilidades:

1º.- Inscribíndovos directamente vos por internet, e contratando os voos por Air Berlin desde Compostela, ou con escala en Madrid, e contratando tamén o Hotel.
2º.- A través de Sportravel, xente vinculada á revista Runners, con experiencia nestas lides.
3º.- Ir cunha empresa galega que se chama "www.marathontouros.es", que é o que nos fixemos. Imos 11 persoas, e os responsables son xente moi preoupada e atenga.
Apertas,
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Feb 2010, 21:00

Boas,

Alí estarei eu tamén. Sobre os prezos de inscripción a min costoume 96 euros: 60 de inscripción, 30 de camiseta técnica e 6 de aluguer de chip. Non o vexo nada caro para ser unha "major". Creo que agora xa subiu a inscripción 20 euros máis.

Buscarei ós "patos blancos" entre a multitude Moi feliz

Saúdos
osroba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 13:06

Ein... Esa foi a miña primeira maratón, o ano pasado.
Foi unha experiencia increíble, non só por ser a primeira maratón senón porque o ambiente que se respira durante TODO (e digo ben: TODO) o recorrido é impresionante.

Se alguén está dubidando en ir, que non o faga. Vale a pena. Non vos arrepentiredes.

Eu escribín unha "pequena" crónica no meu blog. Por se vos apetece ir abrindo bo sabor de boca...

oscarrdez.blogspot.com...-2009.html

Saudos.

oscarrdez.blogspot.com
Royorbison

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/01/07
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 0:17

Muy buena elección. Estuve el año pasado, y una pasada, a pesar de que no hice muy buen tiempo.
Este año voy a Nueva York, me cuesta una pasta, pero ¿para un vicio que tengo? A ver si coincido con algún forero. Ya he visto que va Mincha, y es hora de conocernos, que no pudimos en Berlín.
Lo dicho, a ver si coincidimos unos cuantos.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 8:25

Royorbison escribió:
Muy buena elección. Estuve el año pasado, y una pasada, a pesar de que no hice muy buen tiempo.
Este año voy a Nueva York, me cuesta una pasta, pero ¿para un vicio que tengo? A ver si coincido con algún forero. Ya he visto que va Mincha, y es hora de conocernos, que no pudimos en Berlín.
Lo dicho, a ver si coincidimos unos cuantos.

Pois a ver si é certo Roy.

Beauvais e mais eu xa estamos inscritos e aceptados en New York.
Royorbison

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/01/07
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Mar 2010, 18:38

Salgo desde Madrid el viernes anterior con un colega de Ourense. Vamos con Fernando con Fernando Pineda.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mar, 16 Mar 2010, 21:04

Nos inda non o temos pechado. Estamos niso.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Abr 2010, 7:35

Boas,

Según acabo de ler na web do evento o límite de participantes - 40.000 - acadóuse este ano máis cedo que nunca. Xa só quedan unhas poucas prazas "moi caras" Sorriso

Aquí Gebrselassie chegando o ano pasado. ¿Correra este ano tamén?

Última edición por ivanno o Mar, 27 Abr 2010, 7:37; editado 1 vez
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Abr 2010, 7:36

Moi feliz
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Xuñ 2010, 10:07

Buenas,

Vamos a darle un poco de vidilla a este post que no os animáis a escribir nada. Como van esos entrenamientos? tenéis vuelo y estancia ya? Yo lo primero muy mal y lo segundo todavía no he mirado nada. Algún hotel recomendable?

Saludos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos