Foros ›
Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 12:47
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Hola, como ya indicó Alber en el calendario de la web y desde el primer momento estaba avisado que Tui tenía puntuación especial:
Cita:
AVISO: Puntuación especial para o Circuito 2009-10. Dado o carácter non competitivo da proba, tódolos corredores conseguirán 150 puntos por participar, sen importar o seu posto de chegada a meta.

Cosa que en Ames en ningún momento se anunció.
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 13:00
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Bueno en vista de expuesto todo esto servirá para dejar un punto mas claro el tema de las solidarias................................ CARRERAS NO COMPETITIVAS. Aquellas carreras solidarias/benéficas que no repartan premios en metálico y la competitividad sea algo secundario..........................................no repartan premios en metálico............................................Donde a un trofeo séle puede considerar metal pero aun diploma no
coLINEro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/09
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 16:02
Asunto: Re: INCIDENCIAS

o que eu penso e qe o tema este das solidarias podiase lebar un pouco mellor porque é qe o das solidarias non o entende nin dios..XD.
Non hay unha maneira mais fácil de qe todos se enteren como puntúan cada unha cando as poñedes¿?.porque eu eso de qe no calendario 09-10 pon carreira de tui puntuación especial non o vexo por ningun sitio,leino no foro eso si... pero no calendario non se pon nada..que o fin e o cabo e o qe mira a maoria da xente cando decide a que probas ir.

Creo que unha solución bastante boa seria que o lado do calendario donde poñedes o coeficiente aclaredes se e solidaria ou non,simplemente,e bastante facil penso eu..e que nin decir ten qe se decida se e solidaria ese clarifique dias antes da carreira non a noite anterior nin dous dispois da misma.XD.

por certo neste mismo foro preguntouse se a carreira "solidaria" de Ames iba ter puntuación especial e a administración non respondeu nada..a xente non e adivina... XD
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 18:23
Asunto: Re: INCIDENCIAS

coLINEro escribió:
o que eu penso e qe o tema este das solidarias podiase lebar un pouco mellor porque é qe o das solidarias non o entende nin dios..XD.
Non hay unha maneira mais fácil de qe todos se enteren como puntúan cada unha cando as poñedes¿?.porque eu eso de qe no calendario 09-10 pon carreira de tui puntuación especial non o vexo por ningun sitio,leino no foro eso si... pero no calendario non se pon nada..que o fin e o cabo e o qe mira a maoria da xente cando decide a que probas ir.

Creo que unha solución bastante boa seria que o lado do calendario donde poñedes o coeficiente aclaredes se e solidaria ou non,simplemente,e bastante facil penso eu..e que nin decir ten qe se decida se e solidaria ese clarifique dias antes da carreira non a noite anterior nin dous dispois da misma.XD.

por certo neste mismo foro preguntouse se a carreira "solidaria" de Ames iba ter puntuación especial e a administración non respondeu nada..a xente non e adivina... XD
Sélo preguntaron en padrón y de allí salio lo de competitiva pero solo entre los que se en cobraban allí con el, los demás de oídas y lo que me extraña es que los irmandiños que considero los mas perjudicados no se hayan manifestados todavía……montxo donde estas da la cara
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 18:57
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Respecto á polémica Ames-Tui.

Pódese estar ou non de acordo co criterio de clasificación de cada proba, pero o certo é que a de Tui tiña un aviso de que ia ser "solidaria" (todos igual) e Ames non.

O que me extrana é que aínda así se protestase porque algunha xente foi a Monforte no canto de a Ames...
Santa escribió:
Non sei se he para escribir esto por aqui, pero se mon o escribo estoupo,
que me expliquen os compañeiros que estan no circuito e son de MILLADOIRO, como tendo unha carreira o pe da casa, bonita como foi, e moi ben organizada, moito ambiente deportivo,foron correr a Monforte( sin despreciar a de Monforte que seguro estivo ben), de verdade para min non apollar esta carreira que se fixo no MILLADOIRO non ten escusa NIN POLOS PUNTOS, Con esto solo estou dando o meu punto de vista que dende logo cada un vai correr donde lle pete.

En fin, sen dúdiba é un aspecto a mellorar.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 19:07
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Kandpalleiro escribió:
Respecto á polémica Ames-Tui.

Pódese estar ou non de acordo co criterio de clasificación de cada proba, pero o certo é que a de Tui tiña un aviso de que ia ser "solidaria" (todos igual) e Ames non.

O que me extrana é que aínda así se protestase porque algunha xente foi a Monforte no canto de a Ames...
Santa escribió:
Non sei se he para escribir esto por aqui, pero se mon o escribo estoupo,
que me expliquen os compañeiros que estan no circuito e son de MILLADOIRO, como tendo unha carreira o pe da casa, bonita como foi, e moi ben organizada, moito ambiente deportivo,foron correr a Monforte( sin despreciar a de Monforte que seguro estivo ben), de verdade para min non apollar esta carreira que se fixo no MILLADOIRO non ten escusa NIN POLOS PUNTOS, Con esto solo estou dando o meu punto de vista que dende logo cada un vai correr donde lle pete.
Santa era uno de los que sabia que ames era competitiva sino hubiese sido así no podremos saber que hubiesen echo tanto el como el resto del equipo …….por lo demás zanjada la polémica

En fin, sen dúdiba é un aspecto a mellorar.
sa
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 19:14
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Repito por 4ª o 5ª vez, a carreira de Tui tiña un aviso de puntuación especial ben CLARIÑO, a de Ames non.

Se logo os participantes non len o regulamento da proba no calendario xa non é problema noso Nono

De tódolos xeitos tomo nota do comentario de coLINEro para mellorar dita información na web do Circuito e que quede máis claro as puntuacións especiais, máis hai que modificala web e volver a programar esa sección... non é tan doado coma pensa Guiño
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 19:37
Asunto: Re: INCIDENCIAS

ESTREMEÑEIRO escribió:
coLINEro escribió:
o que eu penso e qe o tema este das solidarias podiase lebar un pouco mellor porque é qe o das solidarias non o entende nin dios..XD.
Non hay unha maneira mais fácil de qe todos se enteren como puntúan cada unha cando as poñedes¿?.porque eu eso de qe no calendario 09-10 pon carreira de tui puntuación especial non o vexo por ningun sitio,leino no foro eso si... pero no calendario non se pon nada..que o fin e o cabo e o qe mira a maoria da xente cando decide a que probas ir.

Creo que unha solución bastante boa seria que o lado do calendario donde poñedes o coeficiente aclaredes se e solidaria ou non,simplemente,e bastante facil penso eu..e que nin decir ten qe se decida se e solidaria ese clarifique dias antes da carreira non a noite anterior nin dous dispois da misma.XD.


por certo neste mismo foro preguntouse se a carreira "solidaria" de Ames iba ter puntuación especial e a administración non respondeu nada..a xente non e adivina... XD
Sélo preguntaron en padrón y de allí salio lo de competitiva pero solo entre los que se en cobraban allí con el, los demás de oídas y lo que me extraña es que los irmandiños que considero los mas perjudicados no se hayan manifestados todavía……montxo donde estas da la cara

¿PERXUDICADOS? ¿algen nos debe aljo?, non sei a que te refires.



un saudo
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 19:49
Asunto: Re: INCIDENCIAS

tranquilo administrador.. o de CLARIÑO tan grande soa a prepotencia e xa todos sabemos quen manda. ademais, eso pasa incluso na F1, non hai mais que ver o tema dos difusores e dos alerons.
a min en particular doeme non polos puntos, nin pola viaxe imnecesaria, senon por certos comentarios que sobre min se fixeron e por xente a que apreciaba especialmente. en particular santa e tintin. porque ainda que houbo mais xente do milladoiro, e incluso do club atletismo milladoiro, os seus comentaios ian por min..
outra cousiña, cando foi a benefica de mugardos, que polo puco tempo que estivo en "cartel" non puiden apuntarme, sinalar que non e loxico que se peche a inscripcion 5 dias antes da proba,e mais sendo benefica, e mais entrando no circuito so tres dias antes. son cosiñas que se deberian de pulir un pouco mais, ou senon facer un circuito so para os "amigos" que a fin de contas sodes os que manexades a informacion

P.D. en mugardos ninguen reclamou a miña soliradidad
coLINEro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/09
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 19:53
Asunto: Re: INCIDENCIAS

xa se sabe qe non e doado solo dou unha idea por se se pode facer .Non o tomes como unha critica admin!! XDD .
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 20:03
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Boas Chucho, o de CLARIÑO en grande e para que o lea os que parecen non o leron aínda. Hai moitos erros e cousas que mellorar aínda, pero desta vez ninguén pode dicir que non había un aviso.

Sobre o que comentas de Mugardos-Ares, chamas o concello e llo comentas a eles porque nós non temos nada que ver coa organización das probas nin cando se pecha o período de inscrición (só no propio Circuito) e ás veces a información chega a última hora.

Sobre os "amigos que manexan a información" non sei a que te refires, pero dende logo tes a túa disposición o seguinte tema para facer calquera suxestión e creme, facemos caso o que se escribe sin importar que coñezamos ou non o foreiro en cuestión:

Mellora continua

Pediuse unha clasificación por localidades e se fixo.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 21:31
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Bueno como figuro como aludido neste tema paso a dar a miña opinión.
Vexo que a Extremeño lle gusta liar as cousas quentandolle a cabeza a Chucho, e querendo deixar un aire de division entre nos e os organizadores do circuito.
Estou de acordo que cada un compite o que quere e donde quiera, pero o tema solidario ten que quedar ben clariño.
A carreira que e solidaria e por unha causa e tratase de aumentar e fomentar a participacion popular. O circuito de correr en galicia nace e consolidase co espiritu de participación popular e foreira nas distintas carreiras.
Por eso creo que estas son as bases para que vaian no mesmo camiño e nun futuro non entren en disputa polo problema de puntuacion para que se perxudiquen as carreiras solidarias.
Cada un debe asumir as suas accions para declinarse por unha ou outra carreira pero dende logo o que non podemos e mais que agradecer o traballo que se esta a facer por este circuito, aportar en mellora continua e deixar de liar a historia por uns puntiños.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 17 Mar 2010, 22:06
Asunto: Re: INCIDENCIAS

OOOOOOOOOla, parece que hai de novo polémica ao respeito dun tema que xa se tratou noutro post que se vos lembrades levaba por título "Puntuación da carreira solidaria Lugo Monumental" e a situación non só non mellorou senón que semella que vai a peor. Sigo discrepando con Admin e Kandepalleiro no senso de facer distincións entre "solidarias competitivas" e "solidarias non competitivas" (polémica estéril e collida con "papel de fumar", ao meu entender), sendo o criterio para diferenciar unhas e outras, ao parecer, a elaboración dunha clasificación e a entrega de premios (diñerarios ou trofeos ) aos primeiros. Cuestión erronea, e creo que o criterio que se debería ter seguido dende un principio era o mesmo e ter metido a tódalas solidarias (aquelas probas que recadan un diñeiro para destinalo a fins benéficos e ONGs) no mesmo saco e puntúar o mesmo.
O caso desta proba de Ares é que houbo xente que por erro consideramos que efectivamente daba os famosos 150 puntos por participar e parece que non foi así. Se o erro é noso, ou da falla de información clara, agora xa dá igual (non se vai modificala puntuación despois desta discusión) pero o que sí se pode e debe esixir é eliminar xa esa dobre e erronea distinción entre solidarias competitivas e non competitivas (que non aparece en ningún lugar do regulamento e dá lugar a erros e interpretacións) e puntúar tódals solidarias por igual (150 puntos ou a puntuación que lles corresponda per se, non unhas veces dunha maneira e outras doutra). Quizáis a solución máis doada é eliminar no regulamento toda referencia a esta característica especial das solidarias, que puntúen coma carreiras normais e deixarnos de polémicas estériles.
Quizáis este último paragrafo debería aparecer no post "Mellora continúa" e se o Admin o considera repíto a miña argumentación alí, pero creo que interesante traelo aquí ao fío desta polémica.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 2:45
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Pues sí que es cierto que, queriendo, el tema se lía.

De todos es sabido que nuestra opinión es escuchada de cara a mejorar el Circuito cada año, y quien no lo supiese hasta ahora, ya conoce el tema "mellora continua". Y mirad que este año ha mejorado!!!

Cuando surgió la posibilidad de puntuar las carreras solidarias de tal forma que todo el mundo recibiese los mismos puntos, se hizo por una buena causa: fomentar la participación en ellas, que la gente acudiese sin importar el puesto en el que llega a meta. Se hizo la distinción con las "competitivas" por la de Lugo y se nos planteaba la cuestión: "y si otras carreras como la Vig-Bay o la San Martiño deciden añadir la palabra *benéfica* o *solidaria*... ¿todos puntuan igual?" de ahi la distinción, pues no era lógico cambiar el criterio "en general". Desde luego, si hacen como propones, Migueliño, la Monumental de Lugo tendría que haber puntuado para todos igual; ahí surgió la distinción.

Por otro lado no penseis que todo el mundo sigue todos los temas del foro. Si se necesita aclarar algo con la Organización del Circuito (cómo puntuará una carrera de la que ya, a priori, tenéis dudas), lo mejor será enviar un privado al Admin o a Kand... y luego, con la respuesta obtenida, ponerla en el tema para que todo el mundo se entere, pues ellos no tienen por qué haber leído la pregunta.

Yo no fui a Padrón ni a ninguna carrera el fin de semana pero, entrando en la información de cada carrera en el foro, me entero perfectamente de cómo puntuará, completando con lo que sale en el calendario de carreras puntuables para el Circuito (coeficiente...).

Por cierto, la de Ames nunca podría puntuar 150 si su coeficiente es 1.0, en todo caso sería 100 de haberse declarado como "no competitiva".

Todo el mundo tiene libertad para escoger dónde correr, da igual cual sea el motivo de la elección: puntuación para el Circuito, solidaridad, etc... lo demás es hacer demagogia y, en algunos casos muy concretos de opiniones de foreros, me doy cuenta de que esa opinión va cambiando según sopla el viento... y que nadie se dé por aludido que lo más seguro es que no acierte.

Lo que está claro es que en este caso se trata de una falta de información por no haberse molestado en buscarla.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 14:48
Asunto: Re: INCIDENCIAS

OOOla, Pipe estou de acordo contigo en que efectivamente Ames, de puntúar como solidaria puntuaría 100 puntos ( non 150 como púxen erroneamente Avergoñado ) e quizáis erroneamente fún a ela pensando quee puntuaba como solidaria (ou quizáis non estaba moi clara a información ou ao mellor non busquei axeitadamente por falta de tempo, non sei), en todo caso sigo sen entender que unha carreira que non é grande nin dá premios en emtálico nin paga fixo a atletas por correlas,..... non puntúe como solidaria (eses 100 puntos), pero en fin, en todo caso non te preocupes non me dou por aludido polo de demagogo (por que nono son nin vou diso) nin cambio de opinión (coido que non son unha veleta tornadiza que cambia co vento).
Falando por certo desas grandes probas, como a Lugo Monumental que falas, fose Solidaria, non dese premios en metálico e non pagase a keniatas un fixo de saída por participaren nelas, supoño que non negarías a posibilidade de que puntúasee como solidaria, non si?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos