Cita: |
AVISO: Puntuación especial para o Circuito 2009-10. Dado o carácter non competitivo da proba, tódolos corredores conseguirán 150 puntos por participar, sen importar o seu posto de chegada a meta. |
coLINEro escribió: |
o que eu penso e qe o tema este das solidarias podiase lebar un pouco mellor porque é qe o das solidarias non o entende nin dios..XD. Non hay unha maneira mais fácil de qe todos se enteren como puntúan cada unha cando as poñedes¿?.porque eu eso de qe no calendario 09-10 pon carreira de tui puntuación especial non o vexo por ningun sitio,leino no foro eso si... pero no calendario non se pon nada..que o fin e o cabo e o qe mira a maoria da xente cando decide a que probas ir. Creo que unha solución bastante boa seria que o lado do calendario donde poñedes o coeficiente aclaredes se e solidaria ou non,simplemente,e bastante facil penso eu..e que nin decir ten qe se decida se e solidaria ese clarifique dias antes da carreira non a noite anterior nin dous dispois da misma.XD. por certo neste mismo foro preguntouse se a carreira "solidaria" de Ames iba ter puntuación especial e a administración non respondeu nada..a xente non e adivina... XD |
Santa escribió: |
Non sei se he para escribir esto por aqui, pero se mon o escribo estoupo, que me expliquen os compañeiros que estan no circuito e son de MILLADOIRO, como tendo unha carreira o pe da casa, bonita como foi, e moi ben organizada, moito ambiente deportivo,foron correr a Monforte( sin despreciar a de Monforte que seguro estivo ben), de verdade para min non apollar esta carreira que se fixo no MILLADOIRO non ten escusa NIN POLOS PUNTOS, Con esto solo estou dando o meu punto de vista que dende logo cada un vai correr donde lle pete. |
Kandpalleiro escribió: | ||
Respecto á polémica Ames-Tui. Pódese estar ou non de acordo co criterio de clasificación de cada proba, pero o certo é que a de Tui tiña un aviso de que ia ser "solidaria" (todos igual) e Ames non. O que me extrana é que aínda así se protestase porque algunha xente foi a Monforte no canto de a Ames...
En fin, sen dúdiba é un aspecto a mellorar. |
ESTREMEÑEIRO escribió: | ||
|