xan escribió: |
Ola, Agora vou por unha zapatillas trail para facer algo de monte e despois participar en algunha carreira de monte, este ano teño pensado comenzar por Tarangaño e si podo facer o Cros de Penedos de Lobo. Baraxo estas opcions: - Salomon XA PRO 3D ULTRA - Salomon XT WINGS - Mizuno CABRAKAN Bos me diredes que tal, acepto outras variantes, tamen os pros e contras para os que xa as tendes e lle fixestes moitos quilometros. Gracias, saudos. |
Santiaguiño escribió: |
Hola eu creo que tes que pensar por donde vas a correr con maís frecuencia, pensa que non todos os terreos son iguais, polo tanto,non creo quue atopes unhas zapatillas que che vaian ven para todo terreo, a configuración varia para terreos maís técnicos ou menos, eu collín as Salomon xa Pro 3d ultra pensando que eran o mellor do mellor e si son moi boas pero cando corrín a Geira( 46km) o ano pasado e fun combinando terreo e collin trmos de asfalto "vin as estrellas", xa que son mio ríxidas, e agora collín as Mizuno Ascen e este día no Sil foron barbaras... Non sei si che aclarei algo, pero zpatilla para todo...non haí. Sorte |
xabi escribió: | ||
Tes bastante razón nesto.Sen embargo , e non quero ser pesado, as Adistar trail adáptanse a calquera tipo de terreo (trail, pista forestal, barro, camiño ben asfaltado, monte desbrozado,etc...) |