Foros ›
Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 19:20
Asunto: encosta zapas trail

Ola,
Agora vou por unha zapatillas trail para facer algo de monte e despois participar en algunha carreira de monte, este ano teño pensado comenzar por Tarangaño e si podo facer o Cros de Penedos de Lobo.
Baraxo estas opcions:
- Salomon XA PRO 3D ULTRA
- Salomon XT WINGS
- Mizuno CABRAKAN

Bos me diredes que tal, acepto outras variantes, tamen os pros e contras para os que xa as tendes e lle fixestes moitos quilometros.

Gracias, saudos.
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
coLINEro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/09
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 20:20
Asunto: Re: encosta zapas trail

eu tamen queria comprar unhas estaba pensando nas adidas Kanadia,probeinas hoxe e son bastante libians ...pero non sei cales comprar...
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 20:22
Asunto: Re: encosta zapas trail

xan escribió:
Ola,
Agora vou por unha zapatillas trail para facer algo de monte e despois participar en algunha carreira de monte, este ano teño pensado comenzar por Tarangaño e si podo facer o Cros de Penedos de Lobo.
Baraxo estas opcions:
- Salomon XA PRO 3D ULTRA
- Salomon XT WINGS
- Mizuno CABRAKAN

Bos me diredes que tal, acepto outras variantes, tamen os pros e contras para os que xa as tendes e lle fixestes moitos quilometros.

Gracias, saudos.
Molón


Eu non teño moita experiencia en zapas de trail, pero probei as Mizuno CABRAKAN e as Mizuno Ascend (ademais dunhas New Balance). As CABRAKAN teñen un taco moi separado que, se vas ter moito barro están ben xa que tardan moito en tupir, pero as ASCEND son tan boas ou mellores para terreos menos húmidos... ademáis suxeitan moi ben o pe e teñen unha amortiguación de primeira se es un corredor pesado (o que é o meu caso).

As SALOMON non as probei pero teñen unha boa fama merecida, coido.
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 20:35
Asunto: Re: encosta zapas trail

Hola, me uno a la lista de runners sedientos de información. Sorriso

El otro día estuve en runninshop y vi unas mizunno muy chulas, pero iba con prisa y ni las prové Muerto , aunque a mí siempre me han ido bien las mizuno. Eso sí eran un poco carillas.. Enfadado Enfadado , bueno no eran muy caras, pero tampoco estaban de oferta.

Bueno, ya véis que no aporto nada a este tema, solo escribo para que me mande los avisos al mail y poder leer cuando escriba algún entendido de esos que pululan por este foro, je, je. Rezar

Saludos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 22:50
Asunto: Re: encosta zapas trail

Buenas, ya sabeis que Ourense es tierra de corredores de montaña asi que ahí va mi opinión:

Para terrenos más bien de trail (muy técnicos, con muchas rocas,etc...) mejor Salomón (por ejemplo Xt wings)

Las Mizuno wave ascend son unas zapatillas tremendamente robustas pensadas para terrenos muy complicados (por ejemplo montes desbrozados) pero que para pistas rápidas se hacen muy pesadas.

En Adidas las Kanadian y las Supernova riot son zapatillas poco recomendadas para carreras de montaña con orografía complicada, más bien aconsejables para pistas forestales y caminos con buen firme.

He probado las sacunony xodus y no me han acabado de convencer puesto que la suela vibram resulta demasiado rígida.

Yo utilizo las Adidas Adistar Revolt, la gran desconocida, pero una zapatilla con tremendo agarre, muchísima amortiguación y que sin ser impermeable drena rapidamente el agua.Las he "testeado" en las más duras condiciones:

Maratón de Penedos do Lobo (bajada a Paradela muy técnica)
Caminos de cabras de mi natal Parada do Sil
Cross Alpino La Peña del Tren (agua, barro, coios...)
Alto Sil (hielo, nieve, río, barro...)


ANGEL.ANXO

Novo foreiro
Novo foreiro
14/07/09
0 Carreiras
32 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 23:56
Asunto: Re: encosta zapas trail

Yo uso las XT wings (85kg) y hasta ahora me van bien. Quizas en Alto Sil me faltó un pelín de agarre en alguna zona.
Alguien usa las Speed Croos?
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Mar 2010, 0:01
Asunto: Re: encosta zapas trail

Pas carreiras que dis, por servir sirve calquera delas, ainda que Penedos nada ten que ver co Tangaraño. Eu as últimas que comprei foron unhas Salomon Xa Pro 3d Ult GTX, e quedei sorprendido lo lixeiras que son e da súa boa amortiguación. O único pero é o Gore-TEx, fai que non drenen ben a auga e, polo monte, sobre todo no inverno, a auga chega case que as rodillas e os pes empàpanse.
Mandoc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/09
0 Carreiras
113 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Ven, 19 Mar 2010, 10:01
Asunto: Re: encosta zapas trail

Yo utilizo las speed cross 2, pero de momento no puedo opinar puesto que en mi primera actuación con ellas tube un esguince de tobilo.
De momento la impresion que tengo de ellas es muy buena. El agare es muy bueno y muy comodas aparte de ligeras.
Yo buscaba una zapatilla de trail pero rápida y me ha racomendado esta.

www.atletascaninos.com
Santiaguiño

Montañés
Montañés
13/10/08
10 Carreiras
330 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 19 Mar 2010, 21:49
Asunto: Re: encosta zapas trail

Hola eu creo que tes que pensar por donde vas a correr con maís frecuencia, pensa que non todos os terreos son iguais, polo tanto,non creo quue atopes unhas zapatillas que che vaian ven para todo terreo, a configuración varia para terreos maís técnicos ou menos, eu collín as Salomon xa Pro 3d ultra pensando que eran o mellor do mellor e si son moi boas pero cando corrín a Geira( 46km) o ano pasado e fun combinando terreo e collin trmos de asfalto "vin as estrellas", xa que son mio ríxidas, e agora collín as Mizuno Ascen e este día no Sil foron barbaras...
Non sei si che aclarei algo, pero zpatilla para todo...non haí.

Sorte
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Mar 2010, 17:46
Asunto: Re: encosta zapas trail

Santiaguiño escribió:
Hola eu creo que tes que pensar por donde vas a correr con maís frecuencia, pensa que non todos os terreos son iguais, polo tanto,non creo quue atopes unhas zapatillas que che vaian ven para todo terreo, a configuración varia para terreos maís técnicos ou menos, eu collín as Salomon xa Pro 3d ultra pensando que eran o mellor do mellor e si son moi boas pero cando corrín a Geira( 46km) o ano pasado e fun combinando terreo e collin trmos de asfalto "vin as estrellas", xa que son mio ríxidas, e agora collín as Mizuno Ascen e este día no Sil foron barbaras...
Non sei si che aclarei algo, pero zpatilla para todo...non haí.

Sorte

tes bastante razón nesto.Sen embargo , e non quero ser pesado, as Adistar trail adáptanse a calquera tipo de terreo (trail, pista forestal, barro, camiño ben asfaltado, monte desbrozado,etc...)
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Sáb, 20 Mar 2010, 20:51
Asunto: Re: encosta zapas trail

xabi escribió:
Santiaguiño escribió:
Hola eu creo que tes que pensar por donde vas a correr con maís frecuencia, pensa que non todos os terreos son iguais, polo tanto,non creo quue atopes unhas zapatillas que che vaian ven para todo terreo,..

Non sei si che aclarei algo, pero zpatilla para todo...non haí.

Sorte

Tes bastante razón nesto.Sen embargo , e non quero ser pesado, as Adistar trail adáptanse a calquera tipo de terreo (trail, pista forestal, barro, camiño ben asfaltado, monte desbrozado,etc...)

¿E ti non terás comisión de certa marca de material deportivo que ten como logo tres liñas brancas paralelas non? Mr. Green Mr. Green Mr. Green
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Mar 2010, 13:24
Asunto: Re: encosta zapas trail

Ola,
Evidentemente non teño pensado mercar unha zapatilla trail para cada tipo de configuración orografica, menudo presuposto Mr. Green , tan so quero unha que se adapten a case todo tipo de terreo, como ben di Xabi unhas como as que leva él.
Como nunca fixen carreiras de montaña, hai moito asfalto nunha carreira deste tipo? Santiaguiño comenta que nunha carreira pasouno mal Pregunta

Gracias, seguirei lendo as vosas opinions.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Mar 2010, 13:41
Asunto: Re: encosta zapas trail

Yo una vez corri un cros con zapatillas de clavos y tenía un tramos final que acababa en asfalto (no sé cuanta distancia), pero no recuerdo pasarlo mal Disimulando . Creo que no hemos vuelto muy quejicas Molón
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Mar 2010, 0:38
Asunto: Re: encosta zapas trail

Hola,

Pues yo también os voy a pedir consejo sobre zapatillas de trail running. Sólo que afino un poco más la búsqueda, ya que me limito a proponeros tres modelos de la marca Mizuno, que es la que utilizo para correr por asfalto desde hace nueve años. Tengo mucha confianza en la marca japo, y al pedir las zapatillas por correo, así sé que acierto con el número. Los modelos que tengo en mente son:

Mizuno Wave Cabrakan
Mizuno Wave Ascend 4
Mizuno Wave Harrier 2

Soy corredor con pisada neutra/ligeramente supinador, y peso 70 kgs. El uso que quería darle a la zapatilla es para carreras cortas (no más de 15-16kms.) por monte, nada de terrenos técnicos. Pero aún más que eso pienso utilizarlas también para andainas, donde la comodidad de una zapatilla de trail running pienso que es superior que a la zapatilla de trekking. Me interesa una zapatilla que no sea muy pesada, que tenga buen agarre y que aguante algo de lluvia/humedad, pero sin entrar en tejidos o membranas impermeables que no dejan salir el agua cuando la zapatilla está empapada. Creo que la Wave Harrier 2 es un modelo del año pasado, pero en Wiggle todavía la tienen, y a un precio bastante interesante, por lo que si me reune las características de lo que busco, no me importaría calzar un modelo antiguo.

**Edito mi propio mensaje. Respecto a las Wave Harrier 2 he visto que la descripción del modelo dice que es una zapatilla de trail de "perfil bajo". ¿Qué significa eso del perfil bajo?**

Venga, a ver si podéis echarme una mano, que estoy hecho un mar de dudas...

Saludos,
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 25 Mar 2010, 9:31
Asunto: Re: encosta zapas trail

Imagino que "trail de perfil bajo" puede referirse a terreno no demasiado técnico o complicado, probablemente lo que mas pisamos en la mayoría de pruebas y entrenamientos.
Yo utilizo las Asics GEL-TRAIL ATTACK 4 WR desde agosto pasado (ahora ya debe de estar por la versión 6), no las he utilizado demasiado aunque corrí con ellas el cross de Penedos do Lobo con resultado satisfactorio.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos