xoixe escribió: |
Eu tamén fun dos que participei na popular de Dena. Era a miña primeira vez alí, e podo dicir que e unha carreira popular popular, coma as de antes, a pan de millo Guardia civil e policia local nos cruces, dorsal de papel, control sin chip, frechas no asfalto, no había camisetas de regalo e o acabar un botellín de agua. Todo gratis. Así e o estado puro dunha carreira popular moi ben organizada e sin grandes gastos, así e unha carreira para disfrutar, así é unha carreira humilde e con trato familiar. :=D). O recorrido un pouco duro, con varias costas, a primeira cunha pequena subida cerca do campo de futbol, logo a subida da igrexa creo que era case de 1km non era moi empinada pero chejaballe ben, e a ultima a 2 km da meta que era de menor distancia pero durilla para logo baixar a toda pastilla e afrontar os 1500m finales en llano. Non sei exactamente a distancia exacta pero o compi Ara deulle 8,400km e o meu tempo foi de 34m01seg. e creo que rematei no posto 16 (segun un rapaz que ia contando segun entrabamos en meta) Non estivo mal para ser unha sube e baixa. Saudar a Fondón que por fin debuta en carreira "oficial" e a Oliveira que non lle gustou nada de nada o meu chubasqueiro do Barsa e menos lle vai a gustar ver o eterno rival xogar a finalísima no Bernabeu Evarist un pracer saudarte (estás en todas). En resumen, tal e como estaba a mañan (chuvia e vento) valeu a pena acercarse ata Dena para pasar un bo rato, eso sí, durante a proba non choveu nin pizca. Repetirei... Saludos afición |
oliveira escribió: |
Un saludo para todos los que os acercasteis a Dena, especialmente para Evaristo, Xoixe ( a pesar del chubasquero), Ara y Fondón. La carrera durísima y la organización, yo creo que para los tiempos que corren, un pelín primitiva. De todas formas, repetiré siempre que pueda. |