URKO escribió: |
Non estou moito ó tanto sobre atletismo en edades cadete, pero estou máis que sorprendido pola maneira de seleccionar ós corredores para o Campeonato de España de Campo a través escolar que se vai a celebrar este vindeiro fin de semana en Albacete. Resulta que os 5 primeiros no Campeonato Galego tiñan praza directa, e os 3 restantes eran "a dedo"...perdón, supoño que "por cuestións técnicas". Pois ben, mentras que a lista das 8 nenas cadete coincide 100% cos 8 primeiros postos da final celebrada na Pobra do Caramiñal, nos rapaces coincide hasta o 6º posto...deixando fora a un rapaz que ten como grave handicap non estar nun clube de atletismo senon que compite co equipo de campo a través do IES Leliadoura de Frións-Carreira, no Concello de Ribeira. Para este rapaz, Xavi Regueiro, 7º na primeira carreira na que se poñía unhas zapatillas de clavos, -prestadas e 2 números máis grande da súa talla-, e que a pesares dunha escordadura de nocello na primeira volta non se dou por vencido, vai todo o meu aplauso... ![]() ![]() E conste que non dudo da valía dos dous seleccionados que ocupan as plazas restantes (10º e 29º na citada carreira)!! |
Joaquin escribió: |
Pero el seleccionador de aquel entonces era el entrenador de Pablo Adán Arias..... que no el de José Carlos Adán Arias. Lo que no cabe ninguna duda es que no incumplen la normativa al respecto. |