poetinmotion escribió: |
Publico un mensaje que le envié a esta gente por un problema que comento en el mismo y contestación que me dan; tan amable como resolutiva. En fin... Esto es lo que yo escribo: Muy buenas, En la carrera de A Coruña disputada el 11-10-09 perdí mi chip amarillo. Mi club se puso en contacto con vosotros y os lo comunicó a ver si podiais dar una solución. Creo que si he pagado en su momento el servicio que prestais lo correcto sería facilitarme un nuevo chip, sino gratís a un precio muy inferior del que pagué por primera vez. En culaquier caso, me estoy encontrando siempre con el mismo problema en las carreras: Ni tengo el chip amarillo, ni me otorgan el negro correspondiente a pesar de que sí pago las inscripciones. Espero que podais darme alguna solución. Gracias y un saludo A lo que me contestan: Hola Tienes dos opciones: 1. Solicitar la baja de tu chip (para eso necesito EL NIF) 2. Solicitar la baja de tu chip y comprar otro ![]() |
Mostovoi escribió: |
Hola! Esta é a primeira vez que escribo neste foro, ou sexa que antes de nada un saudo a todos os foreiros. Con respeto a este tema voulles contar o que me sucedeu a min. Antes de nada dicir que non son muy partidario de realizar pagos a través de internet, pero ben dende que empecei coas carreiras non me quedou outro remedio para realizar as miñas inscricións. Pois ben o que me sucedeu foi que nunha destas inscripcións alguen non sei de que forma, nin de que xeito, se fixo co número da miña tarxeta e coas miñas claves para realizar compras, e durante dous días realizaron no meu nome compras por valor de 120 €. Eu non digo que o que me sucedeu fora culpa de championchip. O único que digo é que deberían dar outras posibilidades para realizar as inscricións, pois eu como dixen antes xa non era partidario das compras por Internet e dende que pasou esto aínda menos. Esto era o quería contarvos e perdon polo roio que vos soltei, un saúdo a todos. |
boirinho escribió: |
Eu, aínda que me fastidie moito, as carreiras nas que teño que apuntarme e dar o meu número de tarxeta para pagar eses dous euros, pois non vou. Corro pola miña conta en plan entreno e punto. Eu négome en rotundo por moi segura que sexa a pasarela esa. . |
lestrove escribió: |
O chip si o perdes,pois problema teu chico,terás que achantar é mercar outro.Eu polo menos así o vexo. ![]() |
OSCAROURENSE escribió: |
2. unpoqito de educacion, que esta visto que el mundo esta falta de ella... y eso al final... pues termina en lo q termina: discusiones, guerras, muertes, caos. Asi anda el mundo |
khene escribió: |
Poneos en el caso de un comercio donde compras un objeto por importe de 20 €. Camino de casa lo extravías y, al día siguiente, vuelves a la tienda a pedir que te den otro objeto igual gratis o por menor precio del que llevaste. Se escojonan en tu cara ![]() |