Foros ›
IV PREVIA VIG-BAY - 28/03/2010
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 28 Mar 2010, 20:39
Asunto: Re: IV PREVIA VIG-BAY - 28/03/2010

Non teño moito que decir que non se dixera xa. Unha mañan perfecta para facer unha Previa ou a propia Vig Bay... sen vento, sen sol, cunha temperatura agradable, sen choiva... con moitos amigos e con bo humor.

Do grupo que me tocou levar (1:45-2:00) teño que decir que foi unha auténtica miragre conseguir que non se desfixera en anacos ata o final de praia América (se quitamos a parella Irdam/Khene que iban máis para as 2:00 que para a 1:45). Grupo bastante homoxéneo e que soportou perfectamente o ritmo en torno aos 5' /km. que levamos a meirande parte do percorrido.

Da organización, absolutamente nada que alegar pola miña parte... só pedirlles perdón por esquecer o cambio de hora e chegar xusto para quentar un pouco e comezar a correr... e agradecer o tremendo esforzo de LinkinPark e MapleLeafs Aplauso Aplauso especialmente, ainda que os voluntarios que tamén aportaron ánimos, augas, fotos, humor e cariño a raudales foron absolutamente impagables Aplauso Aplauso (Fifthelement, Pili, Safardatxo)... e para as nosas cheerleaders especiais un bico enorme Guiño polo seu sentido do humor e os ánimos recibidos ó longo de todo o percorrido (Ardillaroja e a outra rapaza, que non lembro cómo se chama)

Comentario aparte o "voluntario" do Concello de Vigo que apareceu alí sen que ninguén o chamara e tamén fixo o seu Mr. Green Mr. Green e papou unha isotónica, ¡¡¡qué carallo!!! ... sería polo esforzo de madrugar Silbar
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Mar 2010, 20:57

Que me esquecía, e un saúdo moi grande e moitas gracias polos ánimos os vehículos que nos apoiaban en todo o percorrido especialmente ó bolido conducido por ArdillaRoja e a súa copilota, que maneira de gritar Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso !!!!!! Gracias Guiño Guiño Guiño Guiño !!!!!

Se eu puiden, ti tamén...
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Mar 2010, 20:57

Foi un pracer pasar esta mañá con vos, aínda que o vo sería sudar a camiseta con todos.
Cando non se pode sempre hai outras alternativas. Nunca lle din tanto uso o claxon do coche coma hoxe. E divertinme coma nunca indo pa diante e pa tras co coche
Foi impresionante ver a boa organizacion, e coma sempre compartir risas con bos amigos.
Por certo a rapaza que me acompañaba era a sobriña de Tara.
Sodos todos uns fenómenos Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Mar 2010, 21:03

banderas escribió:
LinkinPark e MapleLeafs Aplauso Aplauso especialmente, ainda que os voluntarios que tamén aportaron ánimos, augas, fotos, humor e cariño a raudales foron absolutamente impagables Aplauso Aplauso (Fifthelement, Pili, Safardatxo)... e para as nosas cheerleaders especiais un bico enorme Guiño polo seu sentido do humor e os ánimos recibidos ó longo de todo o percorrido (Ardillaroja e a outra rapaza, que non lembro cómo se chama)

...Por esta si que non paso ...Voluntaria eu??? Parar

Nai que te votou...e o chollo de levei xunto con Mapleleafs e Linkin non contan ???... cala , cala que ainda vas levar unha labazada...ti sabes o desprege de medios que levamos??? ( e non como outros)...correo vai , correo ven .. .asaltando o supermercado e tela desfachatez de dicir unha incoherencia.dese xenero ...fala con coñecemento de causa ou cala! Enfadado Enfadado

Ademais que eu saiba isto era unha kedada era irrelevante o ritmo dos participantes o caso e que chegamos todos san e salvos e iso e o unico que importa...!Si mal non recordo esa era unha frase que alguen me recordaba dempois de moitas carreiras porque lle facian a burla por pousar facendo xestiños! Demo sorrindo Demo sorrindo
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Mar 2010, 21:29

Por certo ... o noso Montxo teño que darlle un tiron de ourellas...un poquito mais de seriedades...se ves, ves...e se non ves avisa coñe!! Da exemplo!!
epelper

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/07
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Mar 2010, 21:46

Por nuestra parte no podemos sino agradecer a la organización todo el esfuerzo realizado, que seguro que fue mucho, y con unos resultados excelentes. Fue un placer correr con todos vosotros en una estupenda mañana de domingo, todo transcurrió de maravilla, y mención especial a nuestra "liebre" Banderas, que no sólo nos guió con ritmo impecable, sino que en los últimos kilómetros, cuando el grupo se fue disgregando y cada uno fue cogiendo su propio ritmo, hizo un estupendo final, con mucha fuerza y demostrando estar en excelente forma. Sólo lamentar que, por motivos familiares, tuvimos que marchar enseguida y no pudimos quedarnos a la foto final.
Mucha suerte para todos los que recorreréis esos mismos caminos dentro de dos semanas y espero que podamos repetir dentro de un año.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 28 Mar 2010, 21:52

Eu súmome ao dito en canto aos Gran esforzo e adicación dos cerebros da Pre Vig-Bay: MapleLeafs e o tandem Fifthelement e Linkinpark perfectamente auxiliados no dia D por Pili e Safardatxo arriba e abaixo coa moto.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Sen a vosa tolería isto non sería posible. Ao resto do CARMA quedounos a parte mais cómoda e divertida: correr. Avergonzado

E moitas grazas, tamén, a todos os que vos animastes a compartir esta xornada cos "colgados" do C.A.R. Marisqueiro, agardamos que vos fora de utilidade de cara ao gran día: O Domingo 11 de Abril. Vémonos entón.

Boa sorte e saúde.
Satisfecho
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 28 Mar 2010, 21:57

Vaiamos por partes, miña rula... e non te me alporices, que non foi con mala intención en ningún caso.

fifthelement escribió:
banderas escribió:
LinkinPark e MapleLeafs Aplauso Aplauso especialmente, ainda que os voluntarios que tamén aportaron ánimos, augas, fotos, humor e cariño a raudales foron absolutamente impagables Aplauso Aplauso (Fifthelement, Pili, Safardatxo)... e para as nosas cheerleaders especiais un bico enorme Guiño polo seu sentido do humor e os ánimos recibidos ó longo de todo o percorrido (Ardillaroja e a outra rapaza, que non lembro cómo se chama)

...Por esta si que non paso ...Voluntaria eu??? Parar

Nai que te votou...e o chollo de levei xunto con Mapleleafs e Linkin non contan ???... cala , cala que ainda vas levar unha labazada...ti sabes o desprege de medios que levamos??? ( e non como outros)...correo vai , correo ven .. .asaltando o supermercado e tela desfachatez de dicir unha incoherencia.dese xenero ...fala con coñecemento de causa ou cala! Enfadado Enfadado

É certo, descoñezo ata qué punto estiveches metida na lea esta de montar a IV Previa Vig-Bay e se che ofendín por meterte no mesmo grupo que Pili e Safardatxo pois pido mil desculpas... non pensei que fora tan grave o erro. Como di no Novo Testamente "A Deu o que é de Deus a ao César o que é do César" e eu engadiría "e a Fifthelement o que é de Fifthelement"

fifthelement escribió:
Ademais que eu saiba isto era unha kedada era irrelevante o ritmo dos participantes o caso e que chegamos todos san e salvos e iso e o unico que importa...!Si mal non recordo esa era unha frase que alguen me recordaba dempois de moitas carreiras porque lle facian a burla por pousar facendo xestiños! Demo sorrindo Demo sorrindo

Cando falei de ritmo no meu grupo referíame a que no resto fixeron o que lles petou e romperon xa dende Canido (polo que me contaron) os grupos en varios trozos. Nesta festa de hoxe o ritmo era o de menos... e non. Eu sentíame na obriga de levar un ritmo que fora axeitado á meirande parte do grupo... o que é unha responsabilidade cando non sabes cómo vai habitualmente esa xente... e do grupo só coñecía a Epelper e a Aurora, a Cheetos, Irdam e Khene... e como estes dous xa coñecen o percorrido de sobre preferín preocuparme dos "convidados" que dos "da casa" como fai calquer anfitrión... non falaba de ritmos por outra cousa... e chega con ver os sorrisos que levamos nas fotos do avituallamento para ver o mal que o pasabamos Guiño Guiño
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Mar 2010, 22:03

Vaites non me ofendiches pero tes que falar con propiedades...que as veces escapate eses gazapos...! Ejem...

Alegrome moito de que todo o mundo o pasase ben, ESA ERA A IDEA!!

Que todo o mundo sobrivivise a experiencia e lle quedase un bo recordo...e a satisfaccion de compartir co CAR MARISQUEIRO unha boa mañá de domingo!
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Mar 2010, 22:59

Non podiades facer un fotosop deses e engadirme na foto da chegada,a foto da Interruning era unha boa Ríndose Sinto,non poder chegar a meta Avergonzado
A verdade que o de hoxe,estivo caralludo,ata o punto que cando esperba pra sacarlle a foto a Irdam e Khene no Vao preguntaronme que que carreira era esa,eu dixenlle que era un entrenamento oficial da Vig-Bay Ríndose ,e que se querian ver algo bo,que esperaran polo grupo das lebres comandada por Beauvais Ríndose Ríndose Ríndose
O avituallamento do Km 10,un show,Maple na metade da carreteira sacando fotos,a Garda Civil sorprendida,os veciños outro tanto,en fin o que fai o CARMA non o fai ninguen
Habera que sacar unha variante do Carnet Corredor,o CARMAcarnet ou algo asi Ríndose Ríndose
Pro ano que ven,eu diria de homologola previa!!!
Agora duda que me xurdiu,se habia 4 grupos de tempos.comandados por Jeff,Banderas,Mincha e Agúita e Beauvais,porque eu contaba 5 grupos correndo Ojo morado
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Mar 2010, 8:42

safardatxo escribió:

e que se querian ver algo bo,que esperaran polo grupo das lebres comandada por Beauvais Ríndose Ríndose Ríndose

No grupo tiña que facer de liebre pero ía rodeado de gacelas Abraiado Abraiado Abraiado . Moito nivel para min Nono Nono Nono , así que desde o 10 tocou ir ao final do grupo e desde o 18 descolgarse Muerto Muerto Muerto
Eso si que esperen a cando sexa maior que lles vou pasar coma o raio Mr. Green Mr. Green Mr. Green

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Mar 2010, 9:30

1.- Aplausos para todos os que dunha maneira ou doutra conseguiron achegarnos un adestramento fenomenal...(non vou citar a ninguén en particular, porque todos e todas, fixeron un traballo envexable!! Aplauso )
2.- Agora toca "dar paus": o primeiro para min e os que coma min, nos salimos dos ritmos programados polos organizadores. No grupo de Jeff ós poucos kms un grupo de catro membros, aumentamos o ritmo rompendo "a disciplina de grupo". No meu caso foi todo un erro porque hubese ido moito mellor ó ritmo que nos marcaba a nosa "lebre"; mentras que os outros corredores equivocáronse na elección dos tempos, debendo terse anotado no grupo 1:45/2:00, ou aterse á comentada disciplina de grupo. Pola miña parte, paguei cara semellante estupidez, primero cunha equivocación que fixo que recorrese dous km a maiores, e logo rematando máis esgotado do que debería. Perdón Jeff!! Avergoñado
3.- Mención aparte o feito de que de 99 inscritos, se presentasen 52. ¡¡Hai que telos "cuadrados": un grupo de amigos poñen do seu bolsillo a pasta para comprarnos auga e bebida enerxética, non pagamos "un can" e aínda nos rimos deles deixándoos colgados. O máis doloroso é que a convocatoria se fixo "entre amigos"... Enfadado Enfadado
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 29 Mar 2010, 9:46

URKO escribió:
3.- Mención aparte o feito de que de 99 inscritos, se presentasen 52.

Aquí iba un exabrupto.

Supongo que cada uno tendrá sus razones (la mía, lamentablemente, es una lesión), pero 47 ausencias... Y luego andamos con que si usuras y chorradas similares.
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Mar 2010, 10:23

Eu non puden ir, e ben que me pesa, tiña ganas de facer un largo e o final nada de nada, aparte polo que comentades estibo todo moi ben.

GRACIAS os organizadores polo esforzo e traballo que lebaron, e pedirlle DISCULPAS por non ir, outro ano estarei.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Mar 2010, 11:32

Para l@s que ya esteis en el grupo del facebook de correr en galicia.org,ya hay colgados dos albumes de fotos de ayer,para aquell@s que aun no lo esten...a que esperais ?...je,je.

Enlaces:

1ª Parte :

www.facebook.com/home....1582533091

2ª Parte :

www.facebook.com/home....1582533091

www.desnivelpositivo.com/

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos