Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Abr 2010, 19:39
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

Esguellao escribió:
Hola, hoy gran ambiente en Quiroga, con numerosos foreros venidos de toda Galicia (se nota que estaba incluida en el circuito, otros años no había tantos). Nos respeto la lluvia y durante la prueba no nos mojamos (después sí). El trazado alternativo al paseo al lado del rio resultó muy divertido: caminos y pistas estrechas, con algo de barro y unas cuantas subidas durillas, que a mi particularmente me vienen bien, de ahí que me encontrara mejor que en carreras recientes, a pesar de haber echo ayer 22 km, llegando a la recta final en compañía de "Tintin" y un corredor de Porriño, con un apretado sprint final de unos 600 m. entre él y yo, con resultado a su favor.
Organización correcta, sin fallos.
Felicitar a Etuxia por su grandísima carrera. (cuanto menos corres, más andas)

imos apretando pra Truchillas meu!!! eu tamén me atopei millor!!! Nas carreiras con barro, camiño e petadas sacamos as nosas condiciós dos mellores "montañeiros" do circuíto.

Noraboa pola túa carreira....de Etuxia pouco se pode decir: "o segredo da carreira de hoxe foron as novas zapatillas que lle mercou xabi" ,ejejejej
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 02 Abr 2010, 20:07
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

moi ben organizado, con rapaciños nos cruces, e sabendo adaptarse os elementos atmosféricos, pois o percorrido da pedestre foi mellor do que estaba previsto.
Corrin moi a modo, pois estaba canso da canicross, e mañá toca Padrón.

Parabens a Paulkoech polo podium, e encantado de saudar a todos os canicrosseiros, e a Montxo, Irdam, Tintin.....

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Abr 2010, 20:33
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

no te mojarias tu. los que llegamos de ultimos nos pillo de lleno ja ja ja.se sabe que distancia tenia el recorrido?
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 02 Abr 2010, 20:57
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

De vuelta en casa, pese a la tardanza en la hora de salida y las malas sensaciones de carrera me gusto el recorrido de la prueba y el ambiente que alli me encontre sobre todo con tanto forero conocido. Por cierto Esguellado no suelo sprintar porque casi siempre llego sin fuerzas pero hoy tenia prisa por coger un baño por banda.
Reitero mis felicitaciones a la organización de esta carrera y en especial a mi compañero y "pareja" Paulkoech por su podium que sin ningún genero de duda se lo merece.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 02 Abr 2010, 21:04
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

basibasi, la distancia medida por mi Forerunner fué de 9.530 metros

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Abr 2010, 21:58
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

basibasi escribió:
no te mojarias tu. los que llegamos de ultimos nos pillo de lleno ja ja ja.se sabe que distancia tenia el recorrido?

pois ala po los 9400 metros inda co ESPIQUER dixo que eran 8000 (OITO KMS)
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Sáb, 03 Abr 2010, 15:18
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

foi un placer despois de 3 anos poder voltar a correr en Quiroga (carreira a que lle teño especial cariño).
Felicitar a organizacion por todo, ainda que para proximas edicions deberiades de ser un pouco mais puntuales nos horarios, pois que unha carreira estea nun principio para as 5, despois a retrasen para as 5:30 e o final se saia as 6,pode causas graves transtornos a xente que o mellor ten que irse pronto para traballar por exemplo. Polo demais todo perfecto.

Pois nada, o dino noraboa e un saudo para Andres(Organizador).
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 03 Abr 2010, 20:30
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

vaya carreira os rapazes (con dificutades mentales ) que non sei si corrian ou andaban tiñan a baixada a piscina sin señalicar e que nadie yo disera os coches polo medio un desastre a sente cruzando polo medio ,o recorrido voisimo par jo...r os tobillos e para rematar quedamos sin camisetas esto parece un cachondeo ano tras ano e sigen iguial cometendo os mismos errores ,agradecer os foreros por animarme, gritarme ,acompañarme ,empusarme jeje que moitas gracias e que sodes geniales que as carreiras sin vos non serian carreiras bikiños ,vemonos o domingo
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
520 Carreiras
1596 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Abr 2010, 22:02
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

Precioso el recorrido, durillo, con ese tramo tipo cross y las subidas y pistas por el rural. También la llegada a meta estuvo muy bien, con mucha gente viéndonos allí.
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Abr 2010, 15:48
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

Me gustó mucho esta carrera, sobre todo por su recorrido, uno de los más bonitos que he corrido. Muchas gracias a la organización y simplemente dos sugerencias si se me permite. Cumplir los horarios en la salida y tener más camisetas talla M, jeje.

Un saludo.
victoryno

Novo foreiro
Novo foreiro
11/10/09
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Abr 2010, 16:44
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

recorrido duro pero bonito,mejorar horarios,ambiente precioso con la gente de quiroga.
organizacion bien en general,pero un gran fallo,a partir del puesto 200 ni camisetas ni powerade,a mejorar para proximas ediciones.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 04 Abr 2010, 22:09
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

Enhorabuena Etuxia por tu 4º puesto de la general. Cada vez vas a más y no sé donde estará tu límite.
Suerte en el cto. de España de duatlón.


Última edición por supermorais o Dom, 04 Abr 2010, 22:39; editado 1 vez
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Dom, 04 Abr 2010, 22:13
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

supermorais escribió:
Enhorabuena a Etuxia por tu 4º puesto de la general. Cada vez vas a más y no sé donde estará tu límite.
Suerte en el cto. de España de duatlón.
Me uno a los deseos de supermorais: buena suerte en segovia...
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Abr 2010, 7:16
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

supermorais escribió:
Enhorabuena Etuxia por tu 4º puesto de la general. Cada vez vas a más y no sé donde estará tu límite.
Suerte en el cto. de España de duatlón.

...solo le falta creerselo, es un fenómeno!!!!
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 05 Abr 2010, 9:27
Asunto: Re: VI POPULAR DE QUIROGA

A propósito, Xabi, ¿sabes donde puede estar colgada la clasificación de esta carrera?
Saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos