zizou2100 escribió: |
En principio creo que los tapados para la carrera de este año son el tal Xeno 1980 y Toneco que van a hacer mucho mejor marca pero son reservados yo por mi parte mi objetivo es de 1.03.30 Espero no ser muy ambicioso je je |
dosminutosveintidosenmil escribió: |
NO VOLVER A LESIONARME Y PODER CORRERLA,ES LA SEGUNDA VEZ QUE ME PASA.CADA VEZ QUE PREPARO MEDIANAMENTE ALGO ME LESIONO.¡¡¡FASCITIS PLANTAR!!! |
xeno1980 escribió: | ||
No se yo kien sera el tapado ... si t sale esa marca q pones no t siguen ni los keniatas yo a ver si me recupero d la molestia esta q me ha salido y luego hablaremos d marcas. SALUDOS!!! |
rubenigui escribió: | ||
Eu tiven Fascitis plantar, fun o médico e recetoume uns antiimflamatorios en en tres días como novo. Debían ser bastante fortes pois traían sobre 6 pastillas según creo lembrar. Animo e mellorate. Ademáis solidarizome contigo, pois levo parado unha semana, e onte fun a rodar e tiven que parar aos quince minutos por mor de unha dor no cuadriceps esquerdo, maña voy o fisio e espero estar ben para o domingo pero xa estou un pouco agobiado, pois esta era a miña primeira media. |
zizou2100 escribió: | ||||
|
Eskijama escribió: |
Oscarourense agardo compartir traxecto contigo Saudos a ti e a todo o equipo, vémonos o domingo |