igor escribió: |
Contem comigo... Igor.. (Pedro Gonçalves) PS: Alguém que saÃa de Salvatierra de Mino e que queira ou dê Boleia?... Pode-me deixar mensagem no meu email pedro_igor @ hotmail.com ou mensagem privada aqui no forum com local, hora. |
toneco escribió: |
yo me apunto a la quedada. lo siento pero soy 1 patan novato y no se como actualizar la lista, espero q algun alma caritativa lo haga x mi. echo en falta a xeno1980 y sobretodo a zizou2100 x lo de 1:03, ¿tienes miedo a dar la cara eh?jeje. espero q os apunteis artistas |
Mincha escribió: | ||
Ola Igor: Eu vou dende Salvaterra e o meu plan e deixar o auto en Baiona ás 8:30h da mañá e coller o autobús da organización ate a saÃda da corrida en Vigo. Ao rematar a proba vou xantar a Ponteareas co meu equipo (CARMA) pero podo vir por Salvaterra e traelo de regreso e asà coñecémonos, si é que non nos coñecemos xa de adestrar no Parque da Canuda. |
asueto escribió: |
Hola, Al final me he liado con el coche por no hacerle caso al navegador y cuando he llegado ya era tardÃsimo, bastante he tenido con ir al guardarropa y calentar un poco. Otra vez será la foto. , |