Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 9:10
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

beauvais escribió:
Me acaba de llamar Mincha desde Samil. Que sepais que los dorsales se cogen individualmente por si no os quereis complicar la vida. Si Banderas sigues pensando en ir de mañana me coges el mío y después me acerco a tu casa a cogerlo

..nosotros creo que seguiremos con el plan,bajare sobre las 13:00,a ver si nos vemos por ahi los que vayais...

www.desnivelpositivo.com/
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 9:17
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

beauvais escribió:
Me acaba de llamar Mincha desde Samil. Que sepais que los dorsales se cogen individualmente por si no os quereis complicar la vida. Si Banderas sigues pensando en ir de mañana me coges el mío y después me acerco a tu casa a cogerlo

Sintoo, pero hoxe pola mañan non vou poder achegarme a Samil. Esterei case toda a tarde por alí, como xa comentei... salvo un momento que quede co meu fisio para poñer un "kinesiotaping" protector do meu sóleo dereito... e do "tendón de Aquiles"... non quero ter problemas de aquí ao MAPOMA Silbar Pensando

De todos modos, se queres che recollo o dorsal igualmente e mañan telo en canto me recollas para ir ata Samil... e non andas a última hora correndo para buscalo.

Sobre o tempo que me puxo o presi eu estaría encantado de facer esa marca... pero non quero arriscar (o meu principal obxectivo neste momento é dentro de dúas semanas) e supoño que con facer 1h 40' xa me dou cun canto nos dentes. Avergoñado

Do artigo do "Fallo de Vigo" como lle chaman algúns qué queredes que vos diga... que xa estou falando cunha veciña do edificio que traballa nesa empresa para darlle un tirón de ourellas e un par de bicos Mr. Green Mr. Green por non facerme a entrevista a min Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Sinceiramente, non sabia que tiñamos uns lectores tan ben relacionados... ¡¡carallo co poderío de "intelné"!!

Gustoume especialmente a mención dos nosos "capo di cappi" Charly e mais Makoki Aplauso Aplauso . Unha apreciación: non citou a ShinChan (outro dos membros históricos Chorando ) e incluíu a Maloquesoy (que nunca foi membro do CARMA Abraiado ... e máis, eu só o coñezo dixitalmente Nono ) ¿a quén hai que turrarlle das ourellas? ¿ao presi? ¿ao xornalista? Enfadado Enfadado
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 9:47
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

banderas escribió:
beauvais escribió:
Me acaba de llamar Mincha desde Samil. Que sepais que los dorsales se cogen individualmente por si no os quereis complicar la vida. Si Banderas sigues pensando en ir de mañana me coges el mío y después me acerco a tu casa a cogerlo

Sintoo, pero hoxe pola mañan non vou poder achegarme a Samil. Esterei case toda a tarde por alí, como xa comentei... salvo un momento que quede co meu fisio para poñer un "kinesiotaping" protector do meu sóleo dereito... e do "tendón de Aquiles"... non quero ter problemas de aquí ao MAPOMA Silbar Pensando

De todos modos, se queres che recollo o dorsal igualmente e mañan telo en canto me recollas para ir ata Samil... e non andas a última hora correndo para buscalo.

Sobre o tempo que me puxo o presi eu estaría encantado de facer esa marca... pero non quero arriscar (o meu principal obxectivo neste momento é dentro de dúas semanas) e supoño que con facer 1h 40' xa me dou cun canto nos dentes. Avergoñado

Do artigo do "Fallo de Vigo" como lle chaman algúns qué queredes que vos diga... que xa estou falando cunha veciña do edificio que traballa nesa empresa para darlle un tirón de ourellas e un par de bicos Mr. Green Mr. Green por non facerme a entrevista a min Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Sinceiramente, non sabia que tiñamos uns lectores tan ben relacionados... ¡¡carallo co poderío de "intelné"!!

Gustoume especialmente a mención dos nosos "capo di cappi" Charly e mais Makoki Aplauso Aplauso . Unha apreciación: non citou a ShinChan (outro dos membros históricos Chorando ) e incluíu a Maloquesoy (que nunca foi membro do CARMA Abraiado ... e máis, eu só o coñezo dixitalmente Nono ) ¿a quén hai que turrarlle das ourellas? ¿ao presi? ¿ao xornalista? Enfadado Enfadado


...alto campeon... Parar ...que aqui el presente no citó para nada a Maloquesoy......Juan Carlos ( periodista ) hace ya tiempo que sigue nuestras andanzas y en algun momento le vendria ese nombre,pero sin mas..yo creo que lo mas importante es,que :

a) Es un homenaje a nuestro gran amigo y compañero CHARLY
Ojo morado Que la Pre Vig Bay es un exitazo
c) Que habla bien de nosotr@s como grupo de amig@s que somos

Y ahora,Antonio ganate la noticia mediatica corriendo..para temas administrativos,ya estamos los demas... Mr. Green :mrgreen:...que quieres toda la gloria pa ti.... Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Ríndose Ríndose

www.desnivelpositivo.com/
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 9:50
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

beauvais escribió:
MapleLeafs escribió:
hmmm.. interesante.... Por cierto, te falta Cheetos !!

¿Quén es Cheetos? Ya caigo, el chico que se olvida de inscribirse a tiempo en las carreras Silbar Silbar Silbar . Menos mal que para la Vig-Bay estaba el CARMA Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Ma - mo - na -zo Mr. Green

P.D. Cheetos e MapleLeafs van a por 1:32 (1:37 facémolo coa gorra...) Avergonzado
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 9:57
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Bravo por ese artículo!!! Aplauso Aplauso Aplauso

A ver si también sale en la edición de Pontevedra, que tengo ganas de presumir de equipo Satisfecho
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 10:04
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Nuestro Presi, entre otras cosas, escribió:
... pues ahi va mi quiniela:

Jeff : 1:34

Madrid 3-Barça 2...... Mr. Green Mr. Green

No sé cuantas botellas de Recaredo te habrás bebido antes de escribir eso, pero ya estoy yo para corregirte Guiño :

Jeff: 1:40-1:45 ... mi batalla es dentro de 15 días, mañana toca rodaje Nono

Madriz 0 - Barça ? ... los que quiera Don Leo... Mr. Green Mr. Green Mr. Green
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 10:23
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

E como non falto na foto,xa vos dixen que me engadirades con photoshop Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado
2:03? ::-k,se o consigo tramitame xa a licencia co CARMA
Agora en serio ,deixa de beber cocacola light que te ven mal Ríndose Ríndose
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 11:54
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Pues el corredor 3265 se pudo acercar a media mañana a por su dorsal. La camiseta de este año me parece muy chula.
Sobre el rodaje suaaave deciros que debí salir como el rayo porque llevaba como 4 segundos y el fore marcaba 100 m Abraiado Abraiado Abraiado Después se regularizó el tema. Finalmente fueron 3,5 Kms a 5'30. Además todo tiene que estar controlado y como no podía ser de otra manera empecé a las 10:30 Aplauso Aplauso Aplauso
Retomando el tema para mañana si no me falla la memoria tengo que recoger a Banderas y Mapleleafs. Quedan otras dos plazas. Vosotros a lo largo del día marcais la logística. Por mi quedar temprano que en los grandes eventos es mejor pecar de ir temprano.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
TRIBULETE

Novo foreiro
Novo foreiro
1/03/06
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 14:50
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Hola. Soy Juan Carlos, el autor del artículo de hoy en el Faro. Sólo aclararos, sobre todo a Banderas, que lo de citar a algunos miembros fue cosa mía y nada tuvo que ver vuestro presidente. Se trataba de nombrar a algunos para poner en situación a la gente de que lo que ahora mismo es un grupo de colegas que forma un club hace unos años era una sucesión de nombres en internet. Ya sabía que cometería algún olvido, pero no pretendía ser excesivamente riguroso en ese detalle porque entiendo que no se trataba de eso. Por eso cogí al azar los nombres que me resultaban más familiares de mis visitas al foro. Un saludo y suerte a todos para mañana.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 16:59
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Muchisimas gracias Juan Carlos por tu articulo...no le hagas mucho caso a Banderas...las preparaciones maratonianas son duras y afectan un poco a la azotea.. Mr. Green Mr. Green ..en serio,te estamos muy agradecidos que te fijaras justo en nosotr@s para mostrar una faceta mas de este mundillo,que por cierto,conoces de cerca... Satisfecho ....como no,quedas invitado para acompañarnos el dia que quieras a un entrenamiento dominical y ( por supuesto ) a las posteriores isotonicas.. Mr. Green Mr. Green ...que suele ser lo mejor de la mañana...

Solo puedo decirte que esta mañana hiciste feliz a bastantes personas,y ya por eso te estamos eternamente agradecid@s.

Mañana nos vemos,que tengas una buena carrera.

Linkin...Fco.Serrano.

www.desnivelpositivo.com/
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 17:47
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Moitísimas grazas Juan Carlos. É un pracer que te pases po aquí de cando en vez.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 17:58
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

E agora a miña mensaxe 999 Mr. Green para dicirvos que eu recollín o dorsal ás 10:00h da mañá antes do ensaio e que fixen os 40´estipulados agora ás 18:00h e como pasa moitas veces fun de cu Muro Muro Muro . Ritmo lento pero sobre todo molestias no estómago e incomodidade Muro Muro Muro Muro .

Por suposto que non teño intención de cambiar os meus plans de mañá e vou tentar a miña MMP Silbar Silbar a pesares de ser consciente de que o reto é moi ambicioso, pero algún día haberá que tentalo, non si? Silbar Silbar

Agora xa estou na casa e vou darme un baño relaxante, afeitarme, cear e disfrutar do partido, e iso sen gustarme demasiado o furbol e sen ser de ningún dos dous equipos que non sabería dicir cal me cae peo Mr. Green r, bueno si, os de blanco Demo sorrindo que o outro día paseino en grande vendo xogar ao Messi. Moi feliz

Ala, a descansar que mañá algúns madrugaremos moito para estar en Baiona ás 8:30. Muro

PD coa seguinte mensaxe creo que paso a ser Veterano. Silbar Silbar

Bailar Bailar Bailar
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 18:11
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

A min non me parece que sexa tan ambicioso o teu obxectivo Mincha. Non me malinterpretes, quero decir que estás ben preparado para acadalo. Súmome aos agradecementos a Juan Carlos. Tranquilo que Banderas é perfeccionista e está igual de contento co resto coa túa reportaxe.

Saúdos para eles e bicos para elas.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 19:59
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Hola, yo tambien quiero agradecer a Juan Carlos el articulo, me parece increible que entre tantos clubs y corredores se fijase en nosotros: Muchas Gracias
Por lo que respecta a los errores u omisiones pueden pasar inadvertidos, para mi lo importante es la intencion.
Mucha suerte para todos mañana, yo ya tengo el dorsal colocado y el chip en la zapatilla; me acabo de tomar un buen plato de spaguetis con atun, y bastante liquido, dentro de un rato a descansar, y que sea lo que tenga que ser.
nos vemos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 10 Abr 2010, 20:39
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Jo!... e que non se pode ser perfeccionista ou qué? Se Juan Carlos le con certa frecuencia este foro... e este fío en particular... saberá que son irónico e retrancudo habitualmente,así que non ten por que se ofender pola miña "crítica constructiva" Demo sorrindo Demo sorrindo

Se quixera facer un comentario "normal" diría que o artigo está moi ben escrito; que falar de xente como Charly (un dos participantes naquel primeiro encontro unha mañan de xaneiro no aparcamento dun centro comercial de Coia que se pechou brindando con auténtico champagne francés) casi me fai agromar unha bágoa; e que estou máis contento que unhas castañuelas co artigo de marras ¿vale? Guiño ... non vexades o que vou fardar o luns no choio Silbar Silbar ainda que non remate a Vig Bay Disimulando

Esta tarde recollín o dorsal e saudei algúns coñecidos (Antonio... e non, non era eu Silbar ), Ferrolano (outro dos "clásicos" do foro) que anda fino (alomenos de aspecto), e a un iba para "neno prodixio" e quedou en "neno"... si, home, ese que leva unha panocha na cachola... que estaba na praia lendo de pé unha novela cara ó sol (quero decir que estaba lendo unha novela e que usaba a mesma para que o sol non lle dera na cara Mr. Green Mr. Green Mr. Green ) e lucindo tipo... logo voltei velo dándose un baño... intentando nadar estilo "mariposa" (e non, que eu saiba non é "mariposa")... en fin, un tal MM Mr. Green Mr. Green

Polo demáis, a camiseta deste ano (moi chula, por certo, cun toque "Quadrophenia") vai ser unha das que adoite usar para adestrar... ten reflectante na parte traseira e vistos os meus horarios de adestramento veñenme moi ben todas as que o traen.

Despois dunha tarde de paseos por Samil pasei pola consulta do fisio para que me puxera os kinesiotapings para mañan á mañan ir lucindo colorido Mr. Green ... fashion de la muerte Abraiado Abraiado

Por último, Pancho, ¿pareceche moi tarde pasar pola miña casa ás 9:00? Si che parece tarde (ou cedo) faimo saber, please.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos