beauvais escribió: |
Me acaba de llamar Mincha desde Samil. Que sepais que los dorsales se cogen individualmente por si no os quereis complicar la vida. Si Banderas sigues pensando en ir de mañana me coges el mío y después me acerco a tu casa a cogerlo |
beauvais escribió: |
Me acaba de llamar Mincha desde Samil. Que sepais que los dorsales se cogen individualmente por si no os quereis complicar la vida. Si Banderas sigues pensando en ir de mañana me coges el mío y después me acerco a tu casa a cogerlo |
banderas escribió: | ||
Sintoo, pero hoxe pola mañan non vou poder achegarme a Samil. Esterei case toda a tarde por alí, como xa comentei... salvo un momento que quede co meu fisio para poñer un "kinesiotaping" protector do meu sóleo dereito... e do "tendón de Aquiles"... non quero ter problemas de aquí ao MAPOMA De todos modos, se queres che recollo o dorsal igualmente e mañan telo en canto me recollas para ir ata Samil... e non andas a última hora correndo para buscalo. Sobre o tempo que me puxo o presi eu estaría encantado de facer esa marca... pero non quero arriscar (o meu principal obxectivo neste momento é dentro de dúas semanas) e supoño que con facer 1h 40' xa me dou cun canto nos dentes. Do artigo do "Fallo de Vigo" como lle chaman algúns qué queredes que vos diga... que xa estou falando cunha veciña do edificio que traballa nesa empresa para darlle un tirón de ourellas e un par de bicos por non facerme a entrevista a min Sinceiramente, non sabia que tiñamos uns lectores tan ben relacionados... ¡¡carallo co poderío de "intelné"!! Gustoume especialmente a mención dos nosos "capo di cappi" Charly e mais Makoki . Unha apreciación: non citou a ShinChan (outro dos membros históricos ) e incluíu a Maloquesoy (que nunca foi membro do CARMA ... e máis, eu só o coñezo dixitalmente ) ¿a quén hai que turrarlle das ourellas? ¿ao presi? ¿ao xornalista? |
beauvais escribió: | ||
¿Quén es Cheetos? Ya caigo, el chico que se olvida de inscribirse a tiempo en las carreras . Menos mal que para la Vig-Bay estaba el CARMA |
Nuestro Presi, entre otras cosas, escribió: |
... pues ahi va mi quiniela: Jeff : 1:34 Madrid 3-Barça 2...... |