Foros ›
Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 17:58
Asunto: Re: XI Vig-Bay 11 de Abril

Hai carreiras que, sen saber moi ben por qué, poden conmigo ano tras ano, independientemente da forma na que chegue. Unha delas é a VigBay e este ano co tema da calor non foi menos, peor que nunca pq a min a calor afectame moitísimo.
Non é cuestión de saír regulando, conservador, a min deume o mesmo, saín a 5 min/km e xa me estaba afogando a saída de Samíl e esperando que chegara o avituallamento do 5, intentei regular pero deu igual pq a pesar de ir a un rtimo moi inferior, moi pero q moi baixo de pulsacións, no 15 estaba desfeito. Se fora a miña primeira media ao mellor sufría ata meta para chegar correndo, pero como non era deume exactamente todo igual e pareime no 17 para recuperar e acabei alternando carreira e andaina para facer o último km correndo a 6 min/km. Foi chegar a meta e recuperar enseguida e hoxe non estou nada canso e apenas noto as pernas cansas, o q demostra q non foi polo esforzo senón únicamente pola calor.

A organización estivo perfecta e o das vistas pouco as disfrutei e estou seguro de que é unha carreira preciosa, pero onte ao acabar poucas gañas tiña de volver ... supoño que non sempre fará calor a primeiros de abril así que habera q seguir intentándoo.
E o tema de colocarse na saída e comportarse no avituallamento de meta é cousa do egoísmo de cada un e semella compricado cambialo a nivel global.

www.24gramos.blogspot.com
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 18:15

A verda a carreira de onte si non fora polo calor seria a millor do ano,pero tuvemos que correr a mayoria 5 minutos mais dos que tiñamos pensado ,eu tamen fun dos que lle afectou o tempo,pero bueno un dia chove outro tamen ,outro moita calor en fin a temperatura suele variar enon lle afecta a todos igual eu penso que esta carreira habia que tomala con moita calma e ir reservando para poder chegar un pouco ven a meta.Tamen vin bastante xente camiñando e na chegada algun tiña moi mala cara,temos que aprender un poquiño e non abusar do corpo moitas veces hay que olvidarse das marcas e disfrutar un poco mais da prova,eu tamen estou en contra de que a xente se ativorre de cosas na chegada eu personalmente no bus de volta vin moita xente cas bolsas cargadas uns impresentables sinverguenzas felicito a todos os que sufrimos onte desde vigo a bayona especialmente os patos blancos saludos....
rap69

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/01/10
0 Carreiras
184 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 18:44

fue muy bonita la carrera, cumplí objetivos pero... a partir del km 13 o 14 se me fundieron los plomos ja¡¡¡ iremos mejorando suerte a todos y a seguir disfrutando de esto del correr... (1 36´08" reales, 1 36´35" oficiales)
josete

Novo foreiro
Novo foreiro
11/10/09
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 19:03

Si fixo moita calor pero eu creo co proglema e que fai dous dias entrenabamos con unha chea de roupa,e de repente nos encontramos competiendo con moita calor.Eu particularmente desde o km 10 ata o final pensei unhas cantas veces parar,pero logo vendo os tempos doume conta que todo o mundo sufrio xa que eu fixen en minuto mais co ano pasado y in da asin baixei caseque 300postos.
AmnesicoP

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/09/09
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 19:15

Has dado en el clavo. Precisamente estuve mirando y mi tiempo de 10 km fue de 47:30. Esta claro que fuiste unos de esos 500 corredores que vi adelantándome en el km 18... qué duro fue... Intentaré aprender del error. Seguro que llegar a meta adelantando, es mejor sensación que la que tuve...

Saludos!!

koala36 escribió:
Contento, moi contento coa miña participacion de onte na Vig-Bay. O meu obxetivo era 1h42'. O final 1h42'24'' (tempo neto 1h41''42''), co cal : obxetivo conseguido. A min tamen me resultou duro correr coa calor que facia, pero creo que moita xente non soubo leer ben a carreira, co cal desfondaronse nos primeiros 10 km e nos 11 restantes sufriron o indecible.
Todos sabiamos que ia facer moito calor durante a carreira (xa estaba anunciado), co cal penso que todos deberiamos haber saido un pouquiño mais conservadores o principio, para a partir de mita de carreira segun estibese o corpo apretar un pouquiño ou baixar algo mais o ritmo.Pero si observades os pasos polo km 10 da maioria veredes unha gran diferencia entre os primeiros 10 km e os restantes. Eu polo contrario fixen 51'21'' nos primeiros 10 km para despois apretar e facer nos 11 restantes 51.03 (menos tempo nos 11 kms finales que nos 10 primeiros). Asi o fixen o ano pasado e resultoume ben, e este ano repetin a extratexia e volveume a funcionar.Resultado: a partir do km 10 non parei de adiantar corredores e mais corredores, moitos dos cales coñezo e sei que xeralmente son incapaz de gañarlles e aqui fixeno.
Resumindo: o dia non se prestaba para grandes esforzos, pero si corremos con un pouquiño mais de cabeza quizais os resultados fosen mellores e sin tanto sufrimento.
Para min a organizacion de 10 (pero tamen e o que ten que ser ou para que cobran 15 euros)
Aproveito para agradecer os dous particulares que estaban coas mangueiras de auga, que detalle. MOITAS GRACIAS. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 19:16

El tema del avituallamiento final es dificil de controlar, por un lado la organización ante la avalancha de gente pidiendo cosas los trata de servir lo mas rapido posible y no controlan si dan uno o mas, los corredores que vamos a hacer, enfrentarnos unos a otros...Lo logico es lo que comentan los demas foreros, sentidiño
osroba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 19:46

Buffff... vaya calor para ser Galicia y Abril.
Al igual que todos, también sufrí de lo lindo.
Suscribo todo lo que habéis dicho sobre esos que abusan de la organización. Espero que con el paso del tiempo todos aprendamos y seamos más cívicos.
A pesar de ello, ha sido mi primera VIG-BAY y me ha quedado muy buen sabor de boca.

Podéis leer una crónica en mi blog:
oscarrdez.blogspot.com...g-bay.html

oscarrdez.blogspot.com
ma.garcia

Montañés
Montañés
27/09/09
0 Carreiras
115 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 19:54

Saudos, eu son un deses que casi se desmallou a partir do KM 15, Muerto tivenme que tumbar no chan do mal que topei, escrivo isto pra dalas grazas a todolos corredores que se pararon pra ofrecerme axuda, ao ciclista que me deu o seu gel, ao home que me deu auga da sua casa, ao seu veciño que me truxo unha laranxa, e a o rapaz que se lle subiran os xemelos e me acompañou andando os ultimos catro KM.Grazas a todos.
O mal que me atopei neses momentos ,e a calor human que me deron aqueles descoñecidos ,aportoume algo que me fixo medrar un pouquiño mais como persoa.
ma.garcia

Montañés
Montañés
27/09/09
0 Carreiras
115 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 20:04

Olvideime dalas miñas señas,estaba tumbado na acera esquerda ,entre os kilometros 16 e 17, vestia camiseta amarela.grazas novamente.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 21:35

uri escribió:
Desde la cola de pelotón puedo decir que en ningún momento nos faltó de nada, ni agua, ni sobre todo

Abraiado Abraiado Abraiado Carallo, a Vig-Bay na que estiven onte non foi a mesma ca túa, Uri. Eu non vin Aquarius, iogurts nin flan, e a cola para o kiwi era coma a do INEM.

Vaia "compañeiros" que hai (a ver quen se da por aludido). Nas duchas había quen dicía "por 15 euros, camiseta e comer a fartar". A todos ises dicíalles eu que son uns larpeiros e mortos de fame.... A todolos corredores e compañeiros "de verdade", noraboa e ata a próxima.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 21:46

fersines escribió:
Y ahí he de decir que me sentía un poco culpable porque me tomé un flan (que me supo a gloria bendita), un donuts, y cuatro (sí he dicho cuatro) Aquarius y un par de botellines de agua,

Demo Demo Demo Noraboa, fersines, pero o ano que ven deixa Aquarius para o resto (e aínda ten as santas pelotas de comentalo no foro e criticar aos demais, isto é pra mexar e non botar gota!!!). Puagg, que noxo!!!
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 21:58

Parece que hemos corrido el Maratón de las Arenas Ríndose Fueron sólo 21 kilómetros y la temperatura de 24ºC. Lo que nos pasó a todos es que estamos acostumbrados a entrenar con frío y lluvia y nos pilló desprevenidos Guiño

Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 22:11

yo creo que los "saqueos" que se producen en meta en carreras multitudinarias son inevitables.Estamos en un país de "listos", y actos de este tipo se producen en todos los terrenos, desde el que se cuela en la fila del súper, el que te roba el periódico del buzón de tu casa, el mecánico que te quiere sablear aprovechándose de tu ignorancia...y así un largo etcétera.

Por suerte suelo moverme en tiempos donde al llegar suele haber de todo, pero un día que fui a rodar suave (concretamente en la carrera de O.Pereiro) entré en 50 minutos en meta y ahí fui testigo de la poca solidaridad que tiene la gente, con las bandejar llenas de bebida, de LO QUE SEA con tal de que sea gratis.

Perdonad por salirme del hilo. Volviendo a la Vig Bay, para mi la organización fue impecable, siempre habrá detalles que se puedan mejorar, pero creo que en esta edición han sabido hacer las cosas con esmero y la gente así lo ha reconocido.

Y ya para finalizar, agradecer la cantidad de agua que la organización puso a disposición de los corredores, ya fuera durante la carrera, en meta, incluso en el autobús que nos trasladó a Samil...

Pese a que tiene sus detractores, y el perfil no es el adecuado para hacer marca, esta carrera siempre será una fija en mi calendario.

saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 22:18

ramallo escribió:
enhorabuena a todos los que ayer conseguisteis acabar, que no fue poco, tal y como fue la mañana, si fue bien o mal se podra valorar en la siguiente.

yo también vi a un ¨ chico¨ con una camiseta amarilla en la mano llena de latas, ¨joder¨nunca vi que en una camiseta cogieran mas latas que en una bolsa del CARREFOUR.

Por cierto, alguien tiene información de la descalifican de AKKA (3º). porque a mi me llegaron a decir que alguien, se chivo de que era´ilegal¨.

Desde luego despues de poner tu esto escriben que AlejandroGómez fue el que reclamó la irregularidad......... yo tengo claro que si "alguien se chivó" ese fue el mismo Pablo Lacaci, el viernes en Faro de Vigo..... lo puso claro en la entrevista, incluso nombrando el problema que ya tuviera en Pontevedra..... repito no estoy de acuerdo con dicha normativa, pero es la que está en vigor, y por lo tanto está bien descalificado.
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 0:06

si, JOAQUIN, pero, como ya sabrás, para reclamar hay que poner el dinero en la mesa, y ponerlo por escrito, y firmarlo.
tu sabrás pero para mi, por quedar 3º en una carrera y ganar un poco de dinero mas, no merece la pena si tengo que ¨joderle¨la vida al prójimo. para mi solo tiene una palabra, que no voy poner aquí porque es demasiado dura, para mi NO VALE LA PENA, repito, por un poco de dinero, pero cada uno con su conciencia.
por cierto esto no es una descriminacion, pues ya sabes, a luchar contra ella, o esta no toca, por ser quien la puso.....

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos