koala36 escribió: |
Contento, moi contento coa miña participacion de onte na Vig-Bay. O meu obxetivo era 1h42'. O final 1h42'24'' (tempo neto 1h41''42''), co cal : obxetivo conseguido. A min tamen me resultou duro correr coa calor que facia, pero creo que moita xente non soubo leer ben a carreira, co cal desfondaronse nos primeiros 10 km e nos 11 restantes sufriron o indecible. Todos sabiamos que ia facer moito calor durante a carreira (xa estaba anunciado), co cal penso que todos deberiamos haber saido un pouquiño mais conservadores o principio, para a partir de mita de carreira segun estibese o corpo apretar un pouquiño ou baixar algo mais o ritmo.Pero si observades os pasos polo km 10 da maioria veredes unha gran diferencia entre os primeiros 10 km e os restantes. Eu polo contrario fixen 51'21'' nos primeiros 10 km para despois apretar e facer nos 11 restantes 51.03 (menos tempo nos 11 kms finales que nos 10 primeiros). Asi o fixen o ano pasado e resultoume ben, e este ano repetin a extratexia e volveume a funcionar.Resultado: a partir do km 10 non parei de adiantar corredores e mais corredores, moitos dos cales coñezo e sei que xeralmente son incapaz de gañarlles e aqui fixeno. Resumindo: o dia non se prestaba para grandes esforzos, pero si corremos con un pouquiño mais de cabeza quizais os resultados fosen mellores e sin tanto sufrimento. Para min a organizacion de 10 (pero tamen e o que ten que ser ou para que cobran 15 euros) Aproveito para agradecer os dous particulares que estaban coas mangueiras de auga, que detalle. MOITAS GRACIAS. ![]() ![]() ![]() ![]() |
uri escribió: |
Desde la cola de pelotón puedo decir que en ningún momento nos faltó de nada, ni agua, ni sobre todo |
fersines escribió: |
Y ahí he de decir que me sentía un poco culpable porque me tomé un flan (que me supo a gloria bendita), un donuts, y cuatro (sí he dicho cuatro) Aquarius y un par de botellines de agua, |
ramallo escribió: |
enhorabuena a todos los que ayer conseguisteis acabar, que no fue poco, tal y como fue la mañana, si fue bien o mal se podra valorar en la siguiente. yo también vi a un ¨ chico¨ con una camiseta amarilla en la mano llena de latas, ¨joder¨nunca vi que en una camiseta cogieran mas latas que en una bolsa del CARREFOUR. Por cierto, alguien tiene información de la descalifican de AKKA (3º). porque a mi me llegaron a decir que alguien, se chivo de que era´ilegal¨. |