Foros ›
Autor
Mensaxe
kiwi_atlantico

Novo foreiro
Novo foreiro
12/04/10
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:05
Asunto: Re: XI Vig-Bay 11 de Abril

Es un placer escuchar los comentarios positivos acerca del stand de kiwiatlántico y de las kiwigirls. Hace que el esfuerzo realizado merezca la pena y estamos deseando que llegue el próximo año para crear un evento todavía mejor!

Podéis ver fotos de la carrera y conocer a nuestro equipo en kiwilovesyou. Estaríamos encantados de contar con algunos de vosotros en próximas carreras...
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:10

Eu, entre tanta loubanza debo insistir con outros foreiros que non incrementar a frecuencia de postos de auga (sobre todo a partir do qm 15) foi, en todo caso, desafortundada.
Como mínimo debería estar cada 2,5 (sempre coas esponxas).
5 quilómetros para o 70% dos participantes supuñan máis de 27 minutos, a esas alturas, que sen beber, facíanse eternos.
Entendo que tomaran nota para vindeiras edicións.

Así como os comentarios do "locutor/speaker" en Samil, minutos antes da saida, dicindo que a temperatura era perfecta para facer boas marcas (para estar no coche ou na terraza, sí).
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:30

Son gente joven, dejémosles cantar. juventud divino tesoro Ríndose

Friends forever
osroba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:30

boirinho escribió:
Para o tema dos abusóns dos bollitos, os iogures e as augas, eu penso que ao mellor sería posible facer unha especie de "cartilla de racionamento", que coa inscrición, cada un tivera a súa e na meta ir marcando ou cortando a parte do tique correspondente. Esgotado o tique, acabouse levar cousas de balde

Esto vinno eu en varias carreiras. Non recordo moi ben pero creo que por exemplo os 10K de Corte Inglés (Barcelona) que é MULTITUDINARIA faixe así: a cada corredor dáselle un ticket para cada cousa e a medida que se lle fai entrega, a organización quédase con ticket. Se non hai ticket, non hai bebida!

oscarrdez.blogspot.com
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:33

Bubela escribió:
Así como os comentarios do "locutor/speaker" en Samil, minutos antes da saida, dicindo que a temperatura era perfecta para facer boas marcas (para estar no coche ou na terraza, sí).

O speaker é corredor, polo que debería saber algo de esto Disimulando (ou non Mr. Green ) Como xa escribín, creo que a calor pillounos a todos por sorpresa. No mes de agosto correremos con máis temperatura e non pasará nada (ou non pasa tanto como pasou esta vez).

toneco escribió:
no lo tomes a mal compañero pero me gustaria q matizaras bueno tu y todos xq ya no es la primera vez que lo escucho. son los de la escuela naval de marin no los de marin. yo soy de marin y soy el primero q siente verguenza ajena de semejantes rambos o marines americanos jejeje un saludo

Yo no tengo nada que matizar.

boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:58

En Santiago tamén son os de Marín? Eu pensaba que na de Compostela eran os do CEIM de Ferrol. A min sacáronme de quicio, e moitas das súas cancións chegaban a ser ofensivas.
Despois daq VIG-BAI tan noxenta que me quedou, hoxe, estando xa de mellor humor e esas cousas, decir que o mellor da carreira os kiwis. Desplazaron as mandarinas e as fresas con nata do alto do podio como froita favorita.
Viva o Kiwi!!!

www.subeaobarbanza.blogspot.com
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 13:23

Jooooder, pedazo frikada lo de los marineros de LA ESCUELA NAVAL de Marín QUE CORREN CANTANDO CANCIONES QUE A LOS DEMÁS NOS PARECEN RIDÍCULAS en la pedestre de Santiago (los que no corran o lo hagan sin cantar y sean marinos de la escuela naval de marín no se me ofendan, por favor), no tenía ni idea de qué era, aunque os había oído mencionarlos. Qué pesadilla, si me toca a mí o sufro lo indecible para dejarlos atrás o me paro y espero un minuto hasta no oirlos....

Saludos,

Última edición por asueto o Mar, 13 Abr 2010, 13:45; editado 4 veces
javichu

Novo foreiro
Novo foreiro
10/02/10
0 Carreiras
49 Mensaxes
mogor marin
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 13:30

asueto escribió:
Jooooder, pedazo frikada lo de los marineros de Marín en la pedestre de Santiago, no tenía ni idea de qué era, aunque os había oído mencionarlos. Qué pesadilla, si me toca a mí o sufro lo indecible para dejarlos atrás o me paro y espero un minuto hasta no oirlos....

Saludos,
seran los marineros de la escuela naval de marin q no todos de marin somos frikis Enfadado Enfadado Enfadado
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 13:43

Javichu, he editado mi mensaje en mayúsculas para que veas la diferencia, pido disculpas por haberte molestado a tí o a cualquier otro marinero (o no) de Marín, no era mi intención.

De todos modos aquí hay que cogérsela con papel de liar, vaya irascibilidad, por dios no seamos tan susceptibles....

Saludos,
javichu

Novo foreiro
Novo foreiro
10/02/10
0 Carreiras
49 Mensaxes
mogor marin
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 13:48

asueto escribió:
Javichu, he editado mi mensaje en mayúsculas para que veas la diferencia, pido disculpas por haberte molestado a tí o a cualquier otro marinero (o no) de Marín, no era mi intención.

De todos modos aquí hay que cogérsela con papel de liar, vaya irascibilidad, por dios no seamos tan susceptibles....

Saludos,
muchas gracicias asueto por retificar yo no quiero montar ningun lio con esto un saludo
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 14:36

Aunque es de la Escuela Naval hay un corredor veterano que no canta sinó que dirige la banda de musica....de la Escuela Naval de Marín.Por cierto mejor
corredor que los de la banda....de cantantes. Ríndose

Friends forever
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 15:18

toneco escribió:
OSCAROURENSE escribió:
asueto escribió:
No, estaba de viaje este año cuando la celebraron, debutaré el año próximo. Cuenta, cuenta...

Saludos,

nada asueto creo que khene se refiere a los de MARIN, se pasan la carrera cantando.... en mi blog en algun sitio creo que en el enlace a la carrera de Santiago tengo una foto de los de MArin cantando y el pobre de GRIMO sufriendo Mr. Green
no lo tomes a mal compañero pero me gustaria q matizaras bueno tu y todos xq ya no es la primera vez que lo escucho. Parar son los de la escuela naval de marin no los de marin. yo soy de marin y soy el primero q siente verguenza ajena Avergoñado de semejantes rambos o marines americanos jejeje un saludo Satisfecho

sorry amigo, no era con mala intencion, pero es que por los de MARIN, en este foro nos referimos siempre y/o en particular a los de la escuela naval de marin. PERDON! por la confusion! tienes razon , debemos de concretat y especificar porque habra que gente que desconozca la historia y entienda qe son todos Mr. Green
de todas formas, vergüenza? por que? oye tiene su toque Ríndose Ríndose Ríndose

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2248 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 16:15

Recuerdo una canción que cantábamos en el R.I. Zamora 8, a ritmo de paso ligero, armados hasta los dientes:

Que-Pol-vo tie--nel-ca-mi-no

que-pol-vo-la ca-rre-te-ra

que-pol-vo-tie-nel-mo-li-no

que-pol-vo-la-mo-li-ne.......

No me acuerdo de más. ¡Maaaaarchen!

Tempiños.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 16:44

Pues yo estoy contentísimo, conseguí acabar mi primera media maratón (1er. objetivo de este año). Para mi la marca es lo de menos, pues no tenía referencia. Sufrí, como muchos, el pinchazo en el km. 16, a partir de ahí fue un verdadero infierno. Curiosamente ayer y hoy casi no he tenido agujetas, ni un cansancio excesivo. Tuvo que ser el calor, o un desayuno quizá demasiado ligero. Con la experiencia, se aprende.

Me llamó la atención la cantidad de gente que tuvo que ser atendida en el borde de la carretera. Ya haré mi crónica, pero fui corriendo un rato con un chico (camiseta y pantalón rojo) que al inicio de Playa América, se desplomó. Menos mal que estaba una ambulancia a 50 mts. atendiendo a otro corredor. Fue increíble.

Pienso que no fue tanto la temperatura, sino el cambio tan brusco, en menos de una semana, de correr a 10ºC, pasamos a hacerlo el domingo a 25ºC.

Bueno, mi enhorabuena a tod@s los participantes, a la organización y también a la gente que animaba a los corredores (no he visto igual en otras carreras). Después de dos días, y olvidado el sufrimiento, puedo decir que ha sido una experiencia increíble.

Saludos

P.D. Y no quiero olvidar un agradecimiento especial a jesusb que en el mes de diciembre me prestó su ayuda desinteresada a través de este for para salir de una lesión. Y una dedicatoria especial de mi carrera para Don JULIÁN BERNAL.

Última edición por gormitti o Mér, 14 Abr 2010, 16:49; editado 2 veces
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 17:41

Comparto o que di gormitti da temperatura

Comparto o que din por ahí das kiwigirls. Sinto non poder máis que imaxinalas, pois daquela xa me faltaban forzas e a vista, pero teño unha imaxinación moi poderosa Moi feliz

Comparto o de que hai que respetar ós que veñen detrás e tamén teñen ganas de comer un iogur e beber un chopo de auga

Agradezo a dios, e ó entrenamento, o ser capaz de correr máis rápido cós cantores de Marín Moi feliz :D

e só engadir que é a carreira mellor organizada na que corrín e ademáis vese, nótase, ese traballo nos detalles miúdos. Sempre se pode mellorar, pero así da gusto.
Outras teñen, ou terán, máis esforzo, implicación personal, carisma ou o que queirades, pero na miña curta experiencia personal non vin este nivel aqui en Galiza *

*non quero polemizar con ésto. Non son clasista. Son dos que gustan das carreiras pequenas por camiños agochados. Encántame o cross de Ordes, o de Broña, esas de ahí preto de Arzúa, en Outes.... coas súas penurias e traballos para sacalas adiante. Pero a todos nos gusta ver un traballo ben feito.

-- Chámame "ghose"

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos