Foros ›
Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
ashyer

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/08/09
0 Carreiras
246 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:20
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Desde la distancia os estoy leyendo y tratando de seguir la actualidad de lo que va pasando en las carreras...ciertamente un poquito de ESCANDALO si que es, en la vida y en el deporte que es lo que nos ocupa hay que saber GANAR y sobre todo saber PERDER que es lo que hace mas digno mas integro y deportivo a alguien que se quiere denominar deportista, descalificar a ese señor por el tema de los papeles caducados y que este motivo sea como para descalificar a alguien pues chico joder...a los que protestan por estos temas nada decir QUE LOS PAPELES NO TE HACEN CORRER MAS!!! la pregunta és ..porque la organización no le comunicó este extremo antes del evento y espera a la finalización de la misma (via protesta de otro "deportista" participante en la misma para advertirle de que sus papeles estan caducaddos?????), creo que akka en una carrera parte como de los destacados y esto se deberia haber revisado antes....en fin solo entiendo un motivo por el que proceda la descalificacion una vez finalizada la carrera y sería por cuestiones de DOPAJE ...pero... por papeles....supongo que esto será una broma.
josemanolo

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:24
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

bueno paso en negreira y nadie dijo nada hubo gente que llego detras de los nigerianos y dijeron que era una verguenza que negros ganaran y hasta los insultaron ,en ese momento no dije nada pero hitler ya murio x suerte, vivimos en el siglo 21 basta de racismo y violencia de genero,no os olvides del siglo pasado el que se olvida de su pasado historico estara condenado a repetirlo
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:30
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Alquen pode por o que di exactamente o regulamento sobre o tema?

E segundo: si o descalifican da proba polo motivo que se di, porque o deixaron participar?
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:36
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

josemanolo escribió:
bueno paso en negreira y nadie dijo nada hubo gente que llego detras de los nigerianos y dijeron que era una verguenza que negros ganaran y hasta los insultaron

¿Quieres decir que los insultaron los corredores que llegaron detrás?????

Por cierto, qué irónico que eso pase en un pueblo llamado Negreira.

Ánimo, Akka. Castro, tienes tan poca vergüenza como gusto.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:43
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Parece ser que é moi relevante neste caso a "denuncia de parte" que puxo en marcha a maquinaria de "descualifiación".
¿Eran os campionatos de Europa, do Mundo, ou unha fermosa prova popular á beira do Atlántico?

Está claro que o de Salceda de Caselas (sen papeis) lle quitou ao de Lugo só 40 segundos.


Descalificado 118 Akka Essaadaoui - SENM- 0 1:09:11 3:17 1:09:09 32:42 48:46 SALCEDA DE CASELAS

3 º 2876 Ruben Castro Portela SENM- 2 1:09:50 3:19 1:09:49 32:42 48:49 LUGO
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:53
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

bueno, deciros que yo desde que me entere de la noticia he intentado ponerme en contacto con su entrenador para darle animos y que tambien se los transmitiera a el.
he hablado con atletas que me han dicho que lo que se gana en la carretera bien ganado esta y lo otro es para segundones.
un atleta super conocido por todos, campeon en una edicion de esta carrera, me dijo de poner un bote para ayudar a akka (NO SE TRATA DE PAGARLE Y SOLUCIONARLE LA VIDA, AHORA) SINO POR LA CANTIDAD PERDIDA.
saludos.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 11:57
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Racismo.. Confuso ? .. que racismo nin que gaita. Creo que mais dun sacades problmas de donde non os hai.

Si houbo unha reclamación( que non o sei) , está sería porque habia diñeiro de por medio, de non ser así fixo que non pasaba nada.

E si en vez de estar excluidos os extranxeiros, estivesen os de fora de Galicia, tamen haberia reclamacións contra os que son de Ponferrada.

E si a norma non é xusta os responsables son os organizadores da Vig- Bay e en menor medida os que acuden a correr e acatan o que di o reglamento. Tamen é certo que valerse deses resquicios legais para facerse cun premio non di moito dunha persoa

A todo esto, ¿Na Vig- Bay non poden participar extranxeiros?
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 12:00
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

a todos deciros tambien que fue PREMEDITADO Y CON ALEVOSÍA, ya que lo habian leido en una entrevista, salida en el FARO DE VIGO, edicion vigo, (lo de que estaba tramitando los papeles). si le llega a ganar no hubiera pasado nada, pero como perdio.....
por cierto, creo que el que influyo mucho fue su entrenador....
josemanolo

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 12:04
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

perdon no los insulto ni la gente de negreira ni los demas corredores (RECTIFICAR ES DE CABALLEROS ) los insulto un corredor rubio teñido y alto que venia x detras de ellos yo no se su nombre ya que soy amateur y no los conosco atodos pero x su descripcion fisica y moral debe de ser el ,pero no se preocupen nuestros hijos no estan infectados ,en una carrera el año pasado en visantoña un niño que venia segundo vio al primero caerse y entreparo a alludarlo y el otro lo hizo seguir, al final de cuentas el cadio no subio al podio(termino 6 o 8 no lo recuerdo) y cuando le toco subir al primero recibio la copa se vajo y se la dio al otro niño y le dijo moralmente el trofeo es tuyo y se fundieron en un abrazo bajo nuestros aplausos y miradas de reconocimiento,tambien quiero expresar que muchos de nosotros tenemos hijos adoptados en asia ,africa y america y me parece un insulto jusgar alas personas x su raza ,religion o procedencia .como tambien me pareceria injusto que me quitaran la eurocopa por tener en la seleccion jugadores nacidos en otros paises ,o las medallas olimpicas ya que mas de la mitad eran personas nacidas en el extranjero o hijos de ellos .se que atras del mundo del atletismo hay una gran familia que no vamos a permitir estas injusticias pero hoy mas que nunca tenemos que hacerlo x nuestros hijos ellos absorben todo como una esponja ,,,,,cuenten con mi firma y recuerden los buenos somos mas
javichu

Novo foreiro
Novo foreiro
10/02/10
0 Carreiras
49 Mensaxes
mogor marin
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 12:07
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

ramallo Publicado: Mar, 13 Abr 2010, 12:53 Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

--------------------------------------------------------------------------------

bueno, deciros que yo desde que me entere de la noticia he intentado ponerme en contacto con su entrenador para darle animos y que tambien se los transmitiera a el.
he hablado con atletas que me han dicho que lo que se gana en la carretera bien ganado esta y lo otro es para segundones.
un atleta super conocido por todos, campeon en una edicion de esta carrera, me dijo de poner un bote para ayudar a akka (NO SE TRATA DE PAGARLE Y SOLUCIONARLE LA VIDA, AHORA) SINO POR LA CANTIDAD PERDIDA.
saludos
me parece genial esta idea por lo menos no se va con las manos bacias Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 12:21
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Non pensei eu que abrir este tema iba traer tanto alboroto. Sorprendido
Pero a verdade que baixo o meu punto de vista,é totalmente inxusto a descalificación de Akka.!! Vamos !!.El foi 3º co sudor da sua frente............e non me vale que me digan que non ten papeles,que é extranxeiro,que é moro,que é internacional,que a ten grande Nono
El era simplemente un mais na liña de Saida,e como tal,ten todos os dereitos e obligacións como calquer outro atleta. Satisfecho
Si en verdade Ruben Castro e Alejandro Gomez protestaron.........para eles o meu tirón de orellas. Enfadado

Si hai que firmar para apoiar a Akka,ou aportar 1-2 € a causa,eu son o primeiro en facelo...........porque si hai algo neste Mundo que me revienta,son as inxustícias a mán armada. Satisfecho
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 12:48
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Ola compañeiros, estiven a leer o que puxechedes e como son un jode jode, teño que puntualizar o seguinte:

Según o regulamento de Vig-Bay "Para recoger el dorsal y el chip será necesario presentar documento acreditativo".

Eu non sei a vos pero a min ninguén me pidiu que me ningún documento acreditativo para recoller o dorsal, por consiguiente non mo deberian dar e asi eu non poderia correr. Se eles mismos inclumplen o seu regulamento, como llo poden aplicar aos demais.

Ademais, o inclito que presentou a reclamación, probou que é "español", e dicir, ten papeis, fixeronlle control antidopaxe (non vaia ser que como e unha carreira popular queira marchar cos cartos de rositas), e para rematar...quen carallo é o miserento.

En base a esa descalificación, eu solicito dos organizadores que lle pidan os papeis a todolos participante por si pode haber algun mais, non vaia a ser que eu en vez de estar no posto 1450, resultase ser que tivera que estar no posto 4 da carreira e por tanto no posto 1 da miña categoria.

Ala, Ala que revisen a todos. Que todos somos iguais ante a lei.

Saudos

www.casadebrea.com
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 13:32
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Era bo saber a opinión das partes afectadas. E saber o que di ese artigo do regulamento. Pero cheira un pouco mal...

home_de_nejro escribió:
Ala, Ala que revisen a todos. Que todos somos iguais ante a lei.Saudos
Déixate de ostias, que se me fan o antidopping o domingo, non volvo participar ata dentro de 5 anos...
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 13:55
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Ánimos para Akka

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Abr 2010, 14:04
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Pois entro por aqui para dar o meu apoio e animo a Akka. As normas estan para cumplilas pero dende logo o que se gana no asfalto sen trampas debese respetar pola organización (habelo pensado na inscricion) e polos demais interesados os que lle gañou na carreira (e deixarse de reclamacions dende logo con pouco espiritu deportivo e menos solidario).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos