Foros ›
Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 12:21
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Eu non dou crédito a todo o que se está a escribir aquí. O primeiro de todo é que non hai que ser "salvadores de causas perdidas" porque houbera unha protesta nunha carreira. Creo que por desgracia, existe moita xente en Galicia que as está a pasar moi putas para saír adiante, non sólo Akka.
En segundo lugar, a protesta realizada é totalmente fundada e correcta, e me parece mentira que algún atleta que escribe por aquí descoñezca as normas. CAndo te pós na liña de Saída dunha carreira tes que acatar as normas establecidas, e nadie che ten que leer as normas antes de saír a correr, ou non sabes que tes que ter o carnet de conducir para subirte a un coche. O que pasa é o de sempre, que se relaciona atletismo popular=salgo a correr e fago o que me peta. Por certo, aínda que algún non lle entre na cabeza, as normas as dicta a Real Federación Española de Atletismo, pois esta é unha proba de calendario Nacional, e o Xuiz Árbitro non suele ser galego, que é o que decide a descalificación dun atleta. POlo tanto esas tonterías que aparecen aquí sobre o racismo están demais.
Non entendo porque se critica a Alejandro Gómez nin a Rubén Castro por non TRANSIXIR por unha ionxustiza deportiva: Akka Essakaddi non é español, e Hassan tampouco, polo tanto non poden estar nun podio para españois. Esta decisión é tomada por un xuiz árbitro, que non suele sergalego e que está designado polo Comite Nacional de Xuices da Federación Española de Atletismo, e estou o 100% seguro de que coñece as normativas mellor que todos os que aquí escribimos.
Esto non é de agora, eu xa levo moitos anos vendo historias de este tipo e o mellor que pode facer un é ler os reglamentos e informarse ben das cousas. Por certo, Akka e Hassan xa tiveron un problema similar en Viana, ou eso me dixeron, pois intentaron recibir os premios que os acreditaban como primeiros galegos. Agora que cada un entenda o que queira.
Por último, creo que nadie debería desprestixiar a imaxe de ningún atleta como Alejandro Gómez ou Rubén Castro, independientemente das gilipolleces que poña un periódico ou outro onde normalmete o que fai a tira de deportes fai o parte do tempo ou as esquelas, enténdaseme, que de atletsimo e de normas cero patatero. Eu desde logo a un pedazo de atleta como Alejandro Gómez non lle vou a rebatir cousas que sei que a de saber mellor que eu, que aínda que en idade non me gañe, si en experiencia. Adeu.
ribeirao

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/10
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 13:08
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

eu si que non dou crédito.
cando se descalifica a alguén nunha carreira é polo artigo dalgún regulamento. E o que queira demostrar que a descalifiación de Akka é lóxica que diga o artigo que incumple.

Akka e Hassan viven en Galiza e, polo tanto, son galegos a todos os efectos porque teñen o permiso de residencia (ou en prórroga delo).

ademais, que é o grave do asunto, se ALGUÉN POR LEVAR UN PREMIO PLANTEXA RECURSOS POR CUESTIÓNS DE NACIONALIDADE OU DE PERMISOS DE RESIDENCIA EN COMPETICIÓNS MENORES (ESTO NON SON OLIMPIADAS NE CAMPIONATOS DO MUNDO) É PORQUE MORALMENTE É UN IMPRESENTABLE.

NON SE TRATA DE CAUSAS XUSTAS, TRÁTASE DE XUSTIZA E QUE TODAS AS PERSOAS SOMOS IGUAIS INDEPENDENTEMENTE DA SÚA PROCEDENCIA.

E SE NON ESTAMOS DACORDO NESTO POIS NON TEÑO NADA QUE FALAR CONTIGO.

RUBÉN CASTRO E ALEJANDRO GÓMEZ MERECEN TODO O MEU DESPRECIO POR RACISTAS E POR ABUSAR DA SÚA SITUACIÓN DE PODER SER EUROPEOS.

E, ADEMAIS, QUERIDO AMIGO, NA REUNIÓN SEMANAL DE ONTE DECIDIMOS QUE NA EDICIÓN DA CARREIRA POPULAR QUE ORGANIZAMOS TODOS OS ANOS VAMOS INCLUIR UN NOVO PUNTO NO REGULAMENTO POLO CAL "SE IMPIDE A PARTICIPACIÓN DE ATLETAS QUE TEÑAN DEMOSTRADO ACTITUDES E/OU RECLAMACIÓNS RACISTAS EN CARREIRAS ANTERIORES". E LEGALAMENTE NINGUÉN PODERÁ DICIRNOS NADA PORQUE HAI UN PRINCIPIO EN LEXISLACIÓN QUE NINGUNHA LEI/NORMA PODERÁ CONTRADECIR (OU SERÁ NULA) NORMAS SUPERIORES. E A RFEA É BASTANTE INFERIOR QUE OS ORGANISMOS LEXISLADORES QUE REGULAN A DISCRIMINACIÓN NO ESTADO ESPAÑOL E NA UE.

O MÍNIMO QUE DEBÍAN FACER É PEDIR DISCULPAS AO AFECTADO E A TODAS AS PERSOAS QUE PARTICIAMOS NA VIG-BAI POR FACERNOS PARTE DUNHA PROBA QUE DISCRIMINA A UNHA PERSOA POR CUESTIÓNS DE RAZA/PROCEDENCIA. PORQUE O DEPORTE É, ENTRE OUTRAS COUSAS, PARA ELIMINAR BARREIRAS E PREXUIZOS, NON PARA CREALOS E FOMENTALOS.

MENTRAS RUBÉN E ALEJANDRO NON PIDAN DESCULPAS PÚBLICAS EU NON PENSO PARTICIPAR NUNHA CARREIRA NA QUE ESTEAN ELES.

PORQUE EU SON TANTA COUSA COMA RUBÉN E ALEJANDRO, É DICIR, NADA.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 13:09
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Bueno... cuando me han comentado esta mañana lo que estaba pasando, juré (y aconsejé) que no iba a entrar al trapo,porque al final, estas cosas, si las dejas pasar, se mueren, y porque sé por experiencia que el que quiere hacerte daño no va a entender de explicaciones, pero esta vez no puedo evitarlo.
Por partes:
1.- creo que los insultos están fuera de lugar siempre, la educación no está reñida con la razón, sino todo lo contrario, y lo mismo con las descalificaciones. Todos nos equivocamos, y por eso existe la autocrítica y seguro que las disculpas también se inventaron para algo como esto;

2.- me parece increíble que a día de hoy demos más crédito a lo que dice un periódico que a lo que nuestros propios ojos hayan podido ver. Lo digo porque hay gente que ha escrito aquí cosas que saben que no son verdad , porque,igual que yo, estaban en la entrega de premios de la Vig-Bay .Todos los que estábamos allí pudimos ver que cuando subieron los tres primeros clasificados nadie pidió ninguna explicación, sino que el problema fue al llamar a los "3 primeros españoles", y, sinceramente, creo que TODOS entendimos que se debía tratar de un error. No voy a entrar de si es lícito o no que suba al podium alguien que sabe que no es merecedor del premio (aunque aquí, que se ha hablado tanto de justicia estos días, tampoco veo que nadie haya criticado esta actitud), cada uno tendremos nuestra opinión, pero lo que sí es lícito es reclamar lo que es nuestro, y creo que TODOS lo haríamos, nos llamemos Rubén Castro, Chus Valiño o quien sea.

3.- El tema del reglamento, de si podía o no participar, etc etc, se lo dejo a los que saben de esto, que yo no tengo ni idea, pero entiendo que si el juez árbitro lo ha hecho es porque está avalado por la ley, ¿que ha sido injusta la descalificación de Akka después de haber corrido más de 21 km y haberse ganado un puesto? SÍ. ¿que si la organización debería haberle avisado o puesto medios para impedir que esto pasase? DE ACUERDO.Pero, como ya he dicho en el primer párrafo, todos cometemos errores y hay cosas que incluso a las organizaciones se les pueden escapar. ¿Que es posible que nada de esto pasase si cuando tenían que subir al podium como españoles los atletas extranjeros dijesen que se trataba de un error? Pues...quizás nadie se parase a mirar los papeles...no lo sé...ni lo sabremos.

Es una pena lo que ha pasado, pero no debemos olvidar que, igual que Akka, hay mucho atletas en Galicia y en España (e imagino que en el resto del mundo) que viven de las carreras populares (por triste que parezca), y no por ello podemos saltarnos todas las reglas (las legales y, sobre todo, las éticas).

De todo hay que aprender, y quizás de esto, después de todo, saquemos algo bueno. Creo que el morbo deberíamos dejarlo para los programas del corazón, que viven de ello, y que el resto deberíamos, antes de escribir nada, pararnos a pensar que detrás de los nombres hay PERSONAS, personas que sienten igual que nosotros, y que el RESPETO es lo último que hay que perder.

Nada más.

Un saludo:

Chus Valiño

l

Si quieres triunfar, no te quedes mirando la escalera. Empieza a subir, escalón por escalón, hasta que llegues arriba.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 13:20
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

ribeirao escribió:
eu si que non dou crédito.
cando se descalifica a alguén nunha carreira é polo artigo dalgún regulamento. E o que queira demostrar que a descalifiación de Akka é lóxica que diga o artigo que incumple.

Akka e Hassan viven en Galiza e, polo tanto, son galegos a todos os efectos porque teñen o permiso de residencia (ou en prórroga delo).

ademais, que é o grave do asunto, se ALGUÉN POR LEVAR UN PREMIO PLANTEXA RECURSOS POR CUESTIÓNS DE NACIONALIDADE OU DE PERMISOS DE RESIDENCIA EN COMPETICIÓNS MENORES (ESTO NON SON OLIMPIADAS NE CAMPIONATOS DO MUNDO) É PORQUE MORALMENTE É UN IMPRESENTABLE.

NON SE TRATA DE CAUSAS XUSTAS, TRÁTASE DE XUSTIZA E QUE TODAS AS PERSOAS SOMOS IGUAIS INDEPENDENTEMENTE DA SÚA PROCEDENCIA.

E SE NON ESTAMOS DACORDO NESTO POIS NON TEÑO NADA QUE FALAR CONTIGO.

RUBÉN CASTRO E ALEJANDRO GÓMEZ MERECEN TODO O MEU DESPRECIO POR RACISTAS E POR ABUSAR DA SÚA SITUACIÓN DE PODER SER EUROPEOS.

E, ADEMAIS, QUERIDO AMIGO, NA REUNIÓN SEMANAL DE ONTE DECIDIMOS QUE NA EDICIÓN DA CARREIRA POPULAR QUE ORGANIZAMOS TODOS OS ANOS VAMOS INCLUIR UN NOVO PUNTO NO REGULAMENTO POLO CAL "SE IMPIDE A PARTICIPACIÓN DE ATLETAS QUE TEÑAN DEMOSTRADO ACTITUDES E/OU RECLAMACIÓNS RACISTAS EN CARREIRAS ANTERIORES". E LEGALAMENTE NINGUÉN PODERÁ DICIRNOS NADA PORQUE HAI UN PRINCIPIO EN LEXISLACIÓN QUE NINGUNHA LEI/NORMA PODERÁ CONTRADECIR (OU SERÁ NULA) NORMAS SUPERIORES. E A RFEA É BASTANTE INFERIOR QUE OS ORGANISMOS LEXISLADORES QUE REGULAN A DISCRIMINACIÓN NO ESTADO ESPAÑOL E NA UE.

O MÍNIMO QUE DEBÍAN FACER É PEDIR DISCULPAS AO AFECTADO E A TODAS AS PERSOAS QUE PARTICIAMOS NA VIG-BAI POR FACERNOS PARTE DUNHA PROBA QUE DISCRIMINA A UNHA PERSOA POR CUESTIÓNS DE RAZA/PROCEDENCIA. PORQUE O DEPORTE É, ENTRE OUTRAS COUSAS, PARA ELIMINAR BARREIRAS E PREXUIZOS, NON PARA CREALOS E FOMENTALOS.

MENTRAS RUBÉN E ALEJANDRO NON PIDAN DESCULPAS PÚBLICAS EU NON PENSO PARTICIPAR NUNHA CARREIRA NA QUE ESTEAN ELES.

PORQUE EU SON TANTA COUSA COMA RUBÉN E ALEJANDRO, É DICIR, NADA.

Disimulando
Si ya sabía yo que mejor me era no meterme en esto...que me conozco, y luego no paro.... Pero voy a contestarte:

1.- si el premio es por nacionalidad (premio por ser español), evidentemente, la nacionalidad es un factor importante (es más, es el FACTOR);

2.- no estoy muy puesta en estas historias, pero eso de que por tener permiso de residencia en Galicia seas gallego... bufff!!!... creo que estás un poco equivocado... (y ahora que lo pienso... el premio de Primeros Gallegos en la Vig-Bay no hubo ninguna duda....)

3.- Creo que el racismo es una cuestión bastante grave y seria para tratarla con tanto libertinaje.

Y... ya nada más. Un saludo

Si quieres triunfar, no te quedes mirando la escalera. Empieza a subir, escalón por escalón, hasta que llegues arriba.
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 13:23
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

PITI escribió:
ribeirao escribió:
eu si que non dou crédito.
cando se descalifica a alguén nunha carreira é polo artigo dalgún regulamento. E o que queira demostrar que a descalifiación de Akka é lóxica que diga o artigo que incumple.

Akka e Hassan viven en Galiza e, polo tanto, son galegos a todos os efectos porque teñen o permiso de residencia (ou en prórroga delo).

ademais, que é o grave do asunto, se ALGUÉN POR LEVAR UN PREMIO PLANTEXA RECURSOS POR CUESTIÓNS DE NACIONALIDADE OU DE PERMISOS DE RESIDENCIA EN COMPETICIÓNS MENORES (ESTO NON SON OLIMPIADAS NE CAMPIONATOS DO MUNDO) É PORQUE MORALMENTE É UN IMPRESENTABLE.

NON SE TRATA DE CAUSAS XUSTAS, TRÁTASE DE XUSTIZA E QUE TODAS AS PERSOAS SOMOS IGUAIS INDEPENDENTEMENTE DA SÚA PROCEDENCIA.

E SE NON ESTAMOS DACORDO NESTO POIS NON TEÑO NADA QUE FALAR CONTIGO.

RUBÉN CASTRO E ALEJANDRO GÓMEZ MERECEN TODO O MEU DESPRECIO POR RACISTAS E POR ABUSAR DA SÚA SITUACIÓN DE PODER SER EUROPEOS.

E, ADEMAIS, QUERIDO AMIGO, NA REUNIÓN SEMANAL DE ONTE DECIDIMOS QUE NA EDICIÓN DA CARREIRA POPULAR QUE ORGANIZAMOS TODOS OS ANOS VAMOS INCLUIR UN NOVO PUNTO NO REGULAMENTO POLO CAL "SE IMPIDE A PARTICIPACIÓN DE ATLETAS QUE TEÑAN DEMOSTRADO ACTITUDES E/OU RECLAMACIÓNS RACISTAS EN CARREIRAS ANTERIORES". E LEGALAMENTE NINGUÉN PODERÁ DICIRNOS NADA PORQUE HAI UN PRINCIPIO EN LEXISLACIÓN QUE NINGUNHA LEI/NORMA PODERÁ CONTRADECIR (OU SERÁ NULA) NORMAS SUPERIORES. E A RFEA É BASTANTE INFERIOR QUE OS ORGANISMOS LEXISLADORES QUE REGULAN A DISCRIMINACIÓN NO ESTADO ESPAÑOL E NA UE.

O MÍNIMO QUE DEBÍAN FACER É PEDIR DISCULPAS AO AFECTADO E A TODAS AS PERSOAS QUE PARTICIAMOS NA VIG-BAI POR FACERNOS PARTE DUNHA PROBA QUE DISCRIMINA A UNHA PERSOA POR CUESTIÓNS DE RAZA/PROCEDENCIA. PORQUE O DEPORTE É, ENTRE OUTRAS COUSAS, PARA ELIMINAR BARREIRAS E PREXUIZOS, NON PARA CREALOS E FOMENTALOS.

MENTRAS RUBÉN E ALEJANDRO NON PIDAN DESCULPAS PÚBLICAS EU NON PENSO PARTICIPAR NUNHA CARREIRA NA QUE ESTEAN ELES.

PORQUE EU SON TANTA COUSA COMA RUBÉN E ALEJANDRO, É DICIR, NADA.

Disimulando
Si ya sabía yo que mejor me era no meterme en esto...que me conozco, y luego no paro.... Pero voy a contestarte:

1.- si el premio es por nacionalidad (premio por ser español), evidentemente, la nacionalidad es un factor importante (es más, es el FACTOR);

2.- no estoy muy puesta en estas historias, pero eso de que por tener permiso de residencia en Galicia seas gallego... bufff!!!... creo que estás un poco equivocado... (y ahora que lo pienso... el premio de Primeros Gallegos en la Vig-Bay no hubo ninguna duda....)

3.- Creo que el racismo es una cuestión bastante grave y seria para tratarla con tanto libertinaje.

Y... ya nada más. Un saludo
-----Amén...................
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 14:04
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Estoy con copasdeyate ,xabi y PITI, se puede decir más alto,pero no más claro.Además de exponer el tema y razonarlo y siempre con respeto,no como alguno Muro Silbar un saludo desaparecida,parece mentira que reaparezcas en el foro para meterte en estos berengenales Ríndose
Otra cosa,que es tan injusta la descalificación,como que alguien que no es español se suba a un podium paar españoles,ahí también tuvo picardía ,al igual que los que despues reclamaron.... y por mi parte tema zanjado hasta que la federación decida


Última edición por yonathan o Mér, 14 Abr 2010, 14:33; editado 2 veces
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 14:06
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Estoy totalmente de acuerdo con PITI. Aplauso Aplauso Aplauso
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 14:19
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Bien, tras haber leído los muchos mensajes, opino que:

a) Es una injusticia que Akka sea descalificado de la carrera.

b) Es igualmente una injusticia que Akka pretenda meterse en el podio como atleta español, y contradictorio con lo que mantiene su entrenador para intentar arreglar el punto a).

c) Si Rubén Castro y Alejandro Gómez han reclamado sobre el punto b), no sólo están en su derecho sino que es lógico y normal y yo habría hecho lo mismo.

d) Que como consecuencia del punto b) se haya llegado al punto a) es desafortunado, pero desde luego la noticia inicial (tal como se lanzó) cambia bastante.

e) No creo que sea labor de la organización de una carrera popular y multitudinaria comprobar los datos de todos los inscritos. Esto se hace a posteriori y sólo con los premiados. Como en el bingo, vamos.

Por mi parte, reitero mi apoyo a Akka y espero que se le vuelva a reconocer como tercer clasificado en la general de la Vig-Bay, pero además retiro mi crítica (nada elegante, por otro lado) sobre Rubén, a quien presento mis disculpas (y a Alejandro indirectamente).
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 15:19
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Yo estoy alucinado con la "polémica" creada en este foro al respecto.Todos podemos tener nuestra propia opinión, nuestro propio criterio, pero estas divirgencias se subsanan simplemente aplicando el reglamento, la normativa, al caso , por la persona física o jurídica competente, el juez correspondiente. Con la documentacion correspondiente se aplica el reglamento por quien compete y punto, nos guste o no nos guste la decision del juez,en este caso, deportivo.
¿ Que una parte no está de acuerdo ? recurre con sus argumentos aún vía judicial y será el juez ya de la justicia ordinaria quien pronunce sentencia.
¿ Verdad que no he dado mi opinion? No tiene sentido, cuando hay un reglamento y un procedimiento para su justa aplicacion .

Friends forever
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 15:40
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

corroseguro escribió:
Yo estoy alucinado con la "polémica" creada en este foro al respecto.Todos podemos tener nuestra propia opinión, nuestro propio criterio, pero estas divirgencias se subsanan simplemente aplicando el reglamento, la normativa, al caso , por la persona física o jurídica competente, el juez correspondiente. Con la documentacion correspondiente se aplica el reglamento por quien compete y punto, nos guste o no nos guste la decision del juez,en este caso, deportivo.
¿ Que una parte no está de acuerdo ? recurre con sus argumentos aún vía judicial y será el juez ya de la justicia ordinaria quien pronunce sentencia.
¿ Verdad que no he dado mi opinion? No tiene sentido, cuando hay un reglamento y un procedimiento para su justa aplicacion .
Vuélvete a leer el Quijote Guiño


copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 15:48
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Tranquilo ribeirao, non creo que esto sexa cuestión de andar a berrar nin a descalificar.
Eu insisto en que eses atletas non deben subir a un podio como españois e que por elo non se debe tachar a ninguén de racista nin xenofobo, e menos a atletas que explican amablamente as razóns de porqué fixeron a reclamación. E agora digo, como dixo corroseguro, a miña opinión:

"A Akka non se lle debe quitar da clasificación xeral, senón da clasificación de podio español". Esto vai traer mitra, pero tamén se vai quitar algo en limpo, e é que a nacionalidade non é algo que debas ter o libre albedrio, senón que as leyes establecen uns requisitos. Tamén que nas próximas probas os organizadores deberán aclarar este termo nos reglamentos cun punto específico sen que haxa dúbidas posteriormente. E agora haber se non faltamos máis o respeto a ninguén e non perdemos a educación escribindo en maiúsculas, que esto no foro significa berrar.
gustavonieves

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/07/07
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 15:54
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Si una carrera como la VIGBAY presume de que es la mejor de Galicia,en cuanto organización y demás historia,no debería dejar que se empañe su reputación con polémicas como esta.

No creo que a Rubén y a Akka les haga mucha gracia volver a competir en ella,al primero por ROBARLE unos cuantos euros,y al segundo por poner en tela de juicio una reclamación,que sea ética o no,está en su derecho de hacerla.

Para sacarle 15 euros a cada atleta están ahi,pero para decirle a Akka o a cualquier otro,mira que si entras entre los primeros te van a descalificar...

www.gustavonieves.com
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 16:09
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Khene: no sé que relacion hay entre leerse el Quijote a la aplicacion de un reglamento; cada uno tiene su criterio pero el único válido es la aplicacion de la normativa al respecto. Guiño

Friends forever
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 16:31
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

ribeirao escribió:
eu si que non dou crédito.
cando se descalifica a alguén nunha carreira é polo artigo dalgún regulamento. E o que queira demostrar que a descalifiación de Akka é lóxica que diga o artigo que incumple.

Akka e Hassan viven en Galiza e, polo tanto, son galegos a todos os efectos porque teñen o permiso de residencia (ou en prórroga delo).

ademais, que é o grave do asunto, se ALGUÉN POR LEVAR UN PREMIO PLANTEXA RECURSOS POR CUESTIÓNS DE NACIONALIDADE OU DE PERMISOS DE RESIDENCIA EN COMPETICIÓNS MENORES (ESTO NON SON OLIMPIADAS NE CAMPIONATOS DO MUNDO) É PORQUE MORALMENTE É UN IMPRESENTABLE.

NON SE TRATA DE CAUSAS XUSTAS, TRÁTASE DE XUSTIZA E QUE TODAS AS PERSOAS SOMOS IGUAIS INDEPENDENTEMENTE DA SÚA PROCEDENCIA.

E SE NON ESTAMOS DACORDO NESTO POIS NON TEÑO NADA QUE FALAR CONTIGO.

RUBÉN CASTRO E ALEJANDRO GÓMEZ MERECEN TODO O MEU DESPRECIO POR RACISTAS E POR ABUSAR DA SÚA SITUACIÓN DE PODER SER EUROPEOS.

E, ADEMAIS, QUERIDO AMIGO, NA REUNIÓN SEMANAL DE ONTE DECIDIMOS QUE NA EDICIÓN DA CARREIRA POPULAR QUE ORGANIZAMOS TODOS OS ANOS VAMOS INCLUIR UN NOVO PUNTO NO REGULAMENTO POLO CAL "SE IMPIDE A PARTICIPACIÓN DE ATLETAS QUE TEÑAN DEMOSTRADO ACTITUDES E/OU RECLAMACIÓNS RACISTAS EN CARREIRAS ANTERIORES". E LEGALAMENTE NINGUÉN PODERÁ DICIRNOS NADA PORQUE HAI UN PRINCIPIO EN LEXISLACIÓN QUE NINGUNHA LEI/NORMA PODERÁ CONTRADECIR (OU SERÁ NULA) NORMAS SUPERIORES. E A RFEA É BASTANTE INFERIOR QUE OS ORGANISMOS LEXISLADORES QUE REGULAN A DISCRIMINACIÓN NO ESTADO ESPAÑOL E NA UE.

O MÍNIMO QUE DEBÍAN FACER É PEDIR DISCULPAS AO AFECTADO E A TODAS AS PERSOAS QUE PARTICIAMOS NA VIG-BAI POR FACERNOS PARTE DUNHA PROBA QUE DISCRIMINA A UNHA PERSOA POR CUESTIÓNS DE RAZA/PROCEDENCIA. PORQUE O DEPORTE É, ENTRE OUTRAS COUSAS, PARA ELIMINAR BARREIRAS E PREXUIZOS, NON PARA CREALOS E FOMENTALOS.

MENTRAS RUBÉN E ALEJANDRO NON PIDAN DESCULPAS PÚBLICAS EU NON PENSO PARTICIPAR NUNHA CARREIRA NA QUE ESTEAN ELES.

PORQUE EU SON TANTA COUSA COMA RUBÉN E ALEJANDRO, É DICIR, NADA.

Cuando se acusa de racista o xenofogo a personas hay que personarse en una comisaria con un D.N.I Y NO AQUI EXCUDANSOSE EN EL ANONIMATO,,,SI A TI TE LO DIGO.....Tu aqui te permites nombar a Alejandro y Ruben y tu quien eres diselo personalmente a ellos ,,,TROLL

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 16:43
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

ribeirao escribió:

Akka e Hassan viven en Galiza e, polo tanto, son galegos a todos os efectos
Cachis en la mar,tan sencilla es la cosa?. ¿O sea que si me voy a vivir a Inglaterra ya soy inglés y entonces puedo optar a ser el próximo James Bond?. Coño, podías habermelo dicho antes Mad

Solo los genios somos modestos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos