Foros ›
Autor
Mensaxe
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mér, 07 Abr 2010, 16:40
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

Ola.
A verdade é que ao ser despois da media da Coruña podese ver un pouco mermada a participación,ainda que esa media non creo que deixase moi bo sabo de boca a ano pasado despois de ver o percorrido,vamos,polo menos iso é o que me pasou a min.
Animo e vémonos no Silbar Silbar "barro" Ríndose Ríndose de Outes.
C.D.C.
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 0:58
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

asi me gusta kurty, non esperaba menos de ti campeon, xa que un servidor non pode correr ese dia polo menos ter unha representacion , bueno creo que alguen mais bai a ir, a min xa me castigaron e ese dia non poderei empezar en esto das carreiras despois de dous interminables anos , pero de seguro, que na proxima, si estarei con todos vos de corto (uuuf ou eso espero) Bailar Bailar
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 1:20
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

Este ano si todo vai ben,vou correr a Outes por os meus compañeiros de fatigas como Sherif,Jabato ou Lorena ( que nos seus bos tempos foi moi boa atleta en categorias inferiores).Xa que nesta carreira non hai posibilidade de correr con can ( aunque o circuito se coincide co do primeiro ano hai moitas pistas de barro idoneo pra facer a carreira acompañado do meu amigo de catro patas) eu este ano vou igual correr a Outes.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 14:28
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

Amigo Evarist,sera un placer recibir en Outes a un dos populares quemais carreiras disputa o ano cuidate amigo.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 14:59
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

Atletis escribió:
Contade con nos en Outes un saudo.

Xa lle mandaches o SMS?? Mr. Green Mr. Green
Atletis

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/08/09
0 Carreiras
141 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Abr 2010, 20:02
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

URKO no seas celoso y así me gusta que defiendas a los chavales como Xavier que hizo un carrerón en Padrón.Muy buena pinta ese cadete en la carrera de Pascua.Aunque no lo sepas somos de origen de tu zona y puedo estar en un error pero no comparto criterios que teneis para con las categorías inferiores de todas formas no quiero polemizar con lo mismo.
Un saludo .
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Abr 2010, 7:44
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

Atletis escribió:
URKO no seas celoso y así me gusta que defiendas a los chavales como Xavier que hizo un carrerón en Padrón.Muy buena pinta ese cadete en la carrera de Pascua.Aunque no lo sepas somos de origen de tu zona y puedo estar en un error pero no comparto criterios que teneis para con las categorías inferiores de todas formas no quiero polemizar con lo mismo.
Un saludo .

Vaaaale...veña pois...aínda que non compartamos matices, tan amigos!! Moi feliz
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Ven, 09 Abr 2010, 12:05
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

O ano pasado, por cuestións personais non puiden ir.

Despois do ambientazo da carreira de fin do verán na Broña (concello de Outes) e de como trataron aos corredores todos os organizadores, veciños, .. o cariño que lle puxeron ás carreiras infantís..
Non penso perdela.
E espero que teñamos "sorpresas" agradables.
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Ven, 09 Abr 2010, 16:37
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

Bubela escribió:
O ano pasado, por cuestións personais non puiden ir.

Despois do ambientazo da carreira de fin do verán na Broña (concello de Outes) e de como trataron aos corredores todos os organizadores, veciños, .. o cariño que lle puxeron ás carreiras infantís..
Non penso perdela.
E espero que teñamos "sorpresas" agradables.
Pois amigo Bubela,os organizadores(como supoño que xa sabes),son os mesmos que no "Cros de Broña",son unha garantía de exito en canto a dita organización,e o percorrido.....ten de todo.
Saúdos
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2010, 22:18
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

que razón tendes pero este ano hay que pensar no da crise, pero ainda asi as ganas non no las quita ninguen asi que recordade a feha e vemenos en outes, Bailar Bailar
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 8:52
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

Amigo [/b]sherif[b],todos sabemos que estamos en época de "vacas flacas",e todos sabemos que a calquer organizador lle gustaría darlle de todo aos corredores,pero en estos momentos só o feito de montar a carreira,xa é de agradecer,e non ai mellor maneira de facelo que estando na saida o dia 17.Todos temos que arrimar o lombo,eu levarei unha botella de auga no coche(sempre o fago),por si non ai moita,xa non a collo,camisetas teño dabondo,só vou para correr e pasar unha boa mañán en compañia de outros corredores.
Saúdos. Aplauso Aplauso Aplauso
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Abr 2010, 14:10
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

sherif si no hay novedad cuenta conmigo para esta carrera.Esperemos que haga mejor tiempo ( climatologico ) que el año pasado.
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 21:48
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

gracias KMPLO y ALBATROS por vuestro apoyo, lo que decis es de agradecer, asi que lo dicho la carrea se celebrara, y eso ya esta bien , asi que nos bemos en la salida
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 12:57
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

Quero recordar a todos ,en Outes a inscricion e gratuita que para os tempos que corren xa non e pouco volvo a insistirque solo se podra inscribir en champion chip, para todas as categorias non demorarse.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 20:18
Asunto: Re: 3 CARREIRA CONCELLO DE OUTES

Intentaré estar en esa carrera, me gustó mucho el año pasado, además tengo muy buenos recuerdos de esas tierras, que además son cercanas a mi tierra natal. La carrera es durilla al principio pero si llegas con fuerza arriba, la segunda mitad es para volar.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos