Foros ›
Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Alexx

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
129 Mensaxes
Pontedeume
Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 15:23
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

[quote="lestrove"]
Bubela escribió:

E decir de Ruben Castro Portela que é a dia de hoxe o 2º mellor atleta Galego. Aplauso


Bueno... Tampouco te tires. Hai atletas de máis nivel que Rubén, daríache moitos exemplos, pero xa os sabe todo o mundo. E aínda así, como sei que só falas de atletas DE FONDO, tampouco o considero o 2º mellor atleta DE FONDO galego. Eu penso que pese a ser un bo atleta, non é un crack, en absoluto. Que fixo a nivel nacional?
Podías decirme entón que atletas galegos están mellor agora que el? En Haro creo que xa non fóra dos 3 primeiros, en Coruña tampouco... E non creo que saques conclusións así de populares... Disimulando Pregunta
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 16:06
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

¡ yo creo que ya está bien, este tema no dá pa más !
sr. administrador: yo aconsejaría ya cerrar el tema porque corremos el peligro de desvirtuar las cosas., ya empezamos a irnos por las ramas. Pensando

Friends forever
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 16:09
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Alexx escribió:

Podías decirme entón que atletas galegos están mellor agora que el?

Mellor que Ruben en Medio Fondo,soio está Lolo Penas,e non vexo eu a bote pronto quen lle pode facer sombra.
Quizás Iván Iglesias,Robertas ou Villamor,pero non hai moito donde escoller. Guiño
E recórdoche Alexx que o bo de Ruben é Campeon Galego de Cross Sorriso

E dos que corren asiduamente en Galicia,a dia de hoxe,Hassan Lekhili e Lolo Penas son os mellores. Satisfecho
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 16:11
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Eu non me pronunciei sobre Ruben en ningún post. So valorei a excelente traxectoria de Alejandro.
En canto a atletas galegos coñezo moi bós a Pedro Nimo, Lolo Penas, Hassan, Robertas, Iván.. e pouco máis,
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 19:24
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Robertas ya tiene la "galleguidad federativa".... pero Hassan aún no. Como escribe "corroseguro".... el tema es otro.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 20:10
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Joaquin escribió:
Robertas ya tiene la "galleguidad federativa".... pero Hassan aún no. Como escribe "corroseguro".... el tema es otro.
Administrador: como me confirma mi mensaje anterior Joaquin, el tema no dá para más, ....ya estamos por los cerros de úbeda. Pensando Ríndose

Friends forever
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 20:26
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

bien esta lo que bien acaba, como dije, la descalificacion de akka no me parecía justa y a día de hoy a alguien no le parecía justa ya que le han vuelto a dejar en el sitio que le correspondía.
también decir que después de que el SR. ALEJANDRO GOMEZ espusiera el porque, que le daban el premio por ser español, me pareció justa su reclamación, por lo que estoY totalmente de acuerdo con MEMESA.

Otra cosa es lo que dice FOLLONERO, que contraste la información y dice cosas raras, decirte que dudo que hayas contrastado algo, ya que el 3º, 4º y 5º que fui yo, solo hicimos caso a una información dada por el juez que estaba alli y a un dirigente del atletismo vigues (no fue JOAQUIN), QUE NOS ENSEÑO LOS PAPELES, con lo que ninguno de los tres atletas tuvimos que hacer nada, hablar entre nosotros y con el atleta citado por ti,( para el don de pedir esta el don de no dar) y esperar a que pasara el tiempo. asi que dudo que hayas contrastado nada, ya que no has hablado con ninguno de los atletas, juez o dirigente. no seras periodista del corazón y sus noticias contrastadas????????.
por cierto atleta que dio positivo por EPO
saludos
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 21:10
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Recomendaría a todo-los atletas (populares e federados) que escribiron neste fío, que se relean, que pensen o que escribiron, e que si o estiman oportuno , fagan propósito de enmenda. Pensando Pensando Pensando Pensando
Algúns teñen a obriga de reconciliarse, cos seus colegas atletas (populares e federados), e sobor de todo con eles mesmos. Enfadado Enfadado Enfadado
En quente dinse moitas "barbaridades"...

Chegou a Pax Vig-Bay. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

P.D.: Os regulamentos están para leelos, e sobor de todo para entendelos.

Un saúdo.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2010, 23:02
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Bubela escribió:
Vou propor ao Sr. Alcalde de Celanova que na vindeira Carreira Nocturna só poidan participar os censados nas Terras de Celanova...
... e se entreno, teño opcións de estar no podio....

Só habería duas opcións neste tipo de provas:
a) Nada de premios económicos, só recoñecementos e laureles aos vencedores.

Ojo morado Premios económicos abertos á participación humana universal. Está claro que os que non teñen papeles, non son persoas, porque sons tratados coma cans.
Non hai máis que ver os centos que morren no estreito e nas costas canarias, con menor relevo informativo ca se fonsen cans.


O resto é sinxelamente RACISMO

Os deportes que requiren inversións+infraestructuras+pasta+ medios, xa están copados polos europeos / blancos e a poder ser aglosaxons... (hipica, vela, tenis, golf, baloncesto, hoquei xelo, criket, balonmán, ..)

Se nun deporte que xentes meridionais teñen predisposición xenéntica, lles capamos a posibilidade de competir nestas latitudes... apaga e vámonos.

... Ah, ademais o homiño búscase a vida no meu querido Val do Louriña, terra fronteiriza, con outros "estranxeiros", eses malditos portugueses, que sempre nos veñen importunar.

Algun día conseguiremos carreras limpias y decentes, sin negros sin papeles, ni gordos, ni portugueses, ni africanos.

Eu non o diría mellor...
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 0:15
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Follonero...estáte calladito con temas que no son del hilo porque te dejan evidencia, de nuevo, si quieres hablar del tema Vig-Bay y la no clasificación del atleta marroquí en su momento, házlo. Pero no te vengas con batallitas ahora, (que por cierto etás MUY MAL informado) de tiempos pasados, para poner ejemplos someros de modos de actuación totalmente lícitos. Cross San Miguel de Oia...en què calendario estaba enmarcado?? NAcional? NO. pues ese atleta Portugués no podía participar pues había sido internacional absoluto con Portugal en los 2 úlitmos años. lo pone el reglamento, Y Punto. Fuese Ramallo, Robertas o quien fuese: bien reclamado.
Pero ese no era el tema aqui.
follonero

Novo foreiro
Novo foreiro
2/03/10
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Abr 2010, 15:18
Asunto: Re: Akka Essaadaqui descalificado na Vig-Bay

Moñoco yo ya estoy calladito,solo escribo las verdades. Que dices que el segundo clasificado del cross de San Miguel tambien miente?a mi me parece bien que defiendas a tu amigo pero diciendo la verdad,en ningun momento se dijo que la reclamacion estaba mal echa,lo que pasa que esto va por barrios. Creo que tu eres entrenador no? que harias tu, si tu pulpilo esta en la misma situacion en la Vig-Bay? no defenderiais vuestros derechos?pues si es asi no vi ningun escrito a favor de tus compañeros.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos