Foros ›
IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 22:22
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Disimulando

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 22:25
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Por certo, non sei si puxéchedes alí a clasificación, pero e que marchei logo de ducharme e non sei nada. Alguén pódeme informar si está colgada por algunhas destas páxinas?
¡Gracias!
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 22:37
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

dura que esajerados sodes jeje unha carreira moi divertida eu paseimo pipa ,so faltaba a bici e tiñamos un trialon jeje ,o tartarugo encolleume un pouco pero segiume o ripmo e fisemos un tempazo , noravoa a todos por rematar a carreira ,gracias as animadoras fotografos e demais sente moi amable e gracias a ardilla por levarme e aguantarme jeje ,a camiseta quedame genial a diadema tamen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa e o atun buenisimo vemonos ,felicidades o carma chegar e ganar menudo fichaje
konde

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Abr 2010, 5:02
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

O único do que tiñas dúbidas era de que o tempo(climatoloxicamente falandao Razz ) fose malo...e a verdade e que ata neso tivemos sorte! Fermosa carreira, moi ben organizada, para o ano sen dudar voltaremos, non sen antes falar maravillas dela e asi compartir este fermosa proba con mais xente que disfruta dunha boa estarricada de pernas entre tan maxestuosa paisaxe.
Unha gozada correr sobre a terra, é duro pero os nocellos e demais articulacións apenas sofren.....salvo unha torcedura se non se pisa ben claro Silbar
Felicidades a organización e un saudo para toda a boa xente que se achegou ata ali!
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Abr 2010, 10:37
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

moran escribió:

Fui a correrla en pareja pero se lesiono en el km1 despues de deliberar Pensando pense llevarla en colo Payaso pero quedaban 6km y seria durillo Muerto asi que decidi seguir solo y como dicen por ahi arriba bonito paisaje y dureza hasta el km 5 despues bastante rapido.... Guiño

Vaya, yo iba justo detrás vuestra y escuché a tu compañera decirte que tenía un pinchazo fuerte y que no podía seguir. ¿Qué le pasó? ¿algo en el gemelo?.

Saludos,
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 18 Abr 2010, 14:40
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Hola a todos!!Me parece que voy a ser otro que repite lo mismo Silbar Gran carrera como tantas veces dije el año pasado y volví a hablar maravillas de ella este año antes de correrla.La Organización y los voluntarios un 10,una de las mejores carreras de Galicia Y no dejan de ser muy humildes y campechanos Aplauso Aplauso el recorrido una pasada,me encanta correr por el monte,la playa... Muerto Muerto madre mía casi me tiro al mar y me olvido de la carrera,los últimosmtrs no deje de correr por orgullo,mi cuerpo como mucho podía andar,pero aguanté,no vaya a ser que me sacaran una foto y me pillaran infraganti Ríndose Ríndose el sprint final de los de antes,me paso oliveira en los ultimos mtrs y veia a nacho delante y estaba calculando la distancia,pero iva con un chavalito y no me fiaba,dije yo si sprinta este a ver quien lo coje Silbar y al final a falta de de 150 sprint bestial,adelanto a oliveira y me gano por un paso nacho,casi me comoo la valla y el publico acojo... Mr. Green quien eras castiñeiras,el del microfono o el otro de pelo balanco de gafas que saludo a oliveira?asi para otra vez te saludo,que Urko me perece que ya se quien es de otra carrera,pero en esta ocasion no lo vi,Gracias por todo Satisfecho Ah!!y si alguna vez sprintáis y despues estáis mareados,a mi me pasó ayer,me puse a 209 pulsaciones,tumbaros con piernas levantadas sobre 45 grados y recuperais,a mi me hizo falta que estaba flotando,ya no estoy para estas palizas,voy mayor Payaso
Y nada decir que lo siento por los lesionados:la mujer de moran y Evaristo,estas carreras siempre son peligrosas,espero que no sea mucho,un saludo
Y un placer reencontrarme con tanta gente,lo del CAR Marisqueiro,Moncho,Oliveira,Ardilla roja,Tara,Bruno(Felicidades Campeón,a seguir con esas ganas en las carreras),Billa,Xandra,Home de nejro,Águeda,Fonvigo,Sochas,Xandra,los del Cimáns,Tintin,Nacho,Pache,...y espero de no olvidarme de nadie,hasta la próxima!!
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Abr 2010, 14:55
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Xa non lembraba pasalo tan ben nunha carreira Moi feliz , correr e disfrutar da paisaxe (monte e praia), toda a carreira sen mirar o crono, era o que menos me importaba...
Fixen toda a carreira co meu colega Rafa que o pasou un pouco mal no tramo da praia Muro ainda que despois recuperouse un pouco no derredeiro tramo final de carreira.
Felicito a organización polo esforzo realizado e agardo poder repetir o ano que ben. Aplauso

Bailar Saudos e a correr Bailar
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 18 Abr 2010, 16:29
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Moi feliz Noraboa unha vez mais a Organización, son dos q repetín e tentarei facelo novamente. Aplauso
Coido q o espíritu das carreiras populares de Galicia está incorporado a do Corgo, i gracias por cambiar o recorrido ainda q xa non hai moito mais pra onde tirar sin sairse da zona. Aplauso Aplauso

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Dom, 18 Abr 2010, 17:17
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Corrida dura... Lindissima e uma organização perfeita...

Adorei o ambiente e o sitio...

Parabéns à organização... Muitos deviam de "pôr os olhos" nesta organização... Um verdadeiro exemplo de organização 5 estrelas... pessoalmente acho que o Clube de Atletismo de Tui deveria de aprender com este exemplo nas corridas por si organizadas...

Quando se faz com gosto, faz-se bem... mais uma vez os meus parabéns à organização da corrida do Corgo...

Igor
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 18 Abr 2010, 19:35
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Para non incidir no que xa o fixeron os meus compañeiros reitero as miñas felicitacions por todo o voso traballo, as vosas novas ideas, os detalles pensados en nos. Por eso a seguir asi e non cambiedes a vosa filosofia xa que nos teredes ahi para dar resposta a vosa dedicacion.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 18 Abr 2010, 20:12
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Mimadriña, non me queda nada que comentar... bueno, que esta vez sufrín demáis por mor de problemas respiratorios que me pasaron factura no derradeiro tramo da praia.

Alomenos esta ano teño o consolo de que nindios puido escapar da area, e non como outras veces, que quen máis quen menos tiraba polas herbiñas... ¡¡moi boa idea a de mandarnos a todos á area de verdade!!

Bueno... pois iso... que xa sabedes que comigo contades para sempre. Un pracer voltar cada ano con máis amigos e compañeiros e compañeiras... e probar un novo percorrido e unhas novas sensacións.
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Dom, 18 Abr 2010, 21:51
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Foi unha GOZADA correr no Corgo; e unha gozada compartir eses momentos con compañeiros do foro: Montxo, yonathan, safardatxo, tara, 7ombligos, fema (gracias por tirar de min), amodiño, moncholeiro, linkinpark, banderas, beauvais, agüita e pili (canto tempo¡¡¡), urko e demais.
Paseinas p***s, pero hei voltar pro ano.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Dom, 18 Abr 2010, 22:20
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Hola!

Dos palabras también de agradecimiento a la organización de la carrera de O Corgo. Suscribo lo que decís: buen ambiente, buena organización, un lugar mágico y mucha alegría de volver a encontrar a tantos amigos y corredores conocidos.
En mi caso, algo me ocurrió después de la gran bajada, que me produjo un dolor agudo en los riñones. Decidí abandonar pero, al no haber escape alternativo desde el lugar donde me encontraba, continué adelante. Finalmente terminé la carrera, pero habiendo parado un rato y perdido mucho tiempo. No fui muy fino, pero el paisaje seguro que lo compensó.
Para volver. Guiño
Saludos,

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Abr 2010, 7:04
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

A min correr no corgo recordame cando subo a Tremuzo polo tanto tratarei de ir sempre que poda.A organizacion perfecta o recorrido tiña de todo que ten que ter un evento destes,na plaia ca area deixanos as perniñas finas de carallo ,pero non eh moita distancia ,paseino verdaderamente ben vin a moitos conocidos do can ,vilanova mario ,tamen a angel fonvigo,torrilo e conocin a koala ,bueno a prepararse que o proximo fin d e a da costa da morte e habera que ir tamen,gracias por facer uhna carreira tan bonita......................................
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Abr 2010, 7:18
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Una gozada

Por cierto Yonathan, la compañera de Morán no es su mujer sino Paula, la novia de Alejandro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos