Foros ›
IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
finomeno

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/09
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Abr 2010, 17:33
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

siento ser superficial, pero este año no hubo camiseta ¿verdad?
Siempre es un recuerdo bonito para acompañar a la lata de atún.

Es la carrera que mejor se come luego de acabar, felicidades a la organización.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 21 Abr 2010, 21:13
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Tema camiseta, ¡xa me tardaba!. Este ano a cousa non dou para máis, ou temos a carreira donde mellor se come e se bebe, ou tiñamos camiseta de algodon de 2 euros ud., nin siquera nos chegamos a plantexar a cuestión.
Pero en calquer caso, a razón tela, é un tema superficial, baixo a miña opinión persoal.
Incluso os trofeos sufriron a crisis, non eran todos como a nós nos gustaría, i eso si que nos chegou a preocupar.
Dedemos resaltar que o Concello de Ribeira se portou, unha vez máis, xeneroso ca carreira do Corgo. Que a R. e I. Cofradía da Dorna fai todo o que pode. Que o detallazo de Coca-cola foi todo un puntazo porque co bochorno que hubo falta fixo toda a isotonica e que a Frinsa tamén se porta de maravilla.
Respondendo o apreciado Aguita pola cuestión do ámbito territorial do Corgo, decir que non esta previsto cambiar a ubicación da proba, entre outras cousas porque estamos conseguindo que a xente de Teira cada edición lle teña máis aprecio a mesma i eso a nós sirvenos de moito, agora ben, son ideas, deixas que bulan.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 21 Abr 2010, 21:35
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Reitero as felicitacións castiñeiras para todos os que dunha ou outra forma facedes posible esta proba tan entrañable para todos os participantes. Por que será que todo o que a corre quere voltar? O importante é o agarimo que recibimos. Os agasallos sempre se agradecen pero é algo secundario.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 21 Abr 2010, 22:57
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Por certo, esquecinme de felicitar á orjanisasión da Carreira de O Corgo polo detallaso Aplauso Aplauso de poñer un "ghrifo de isotónica" (desa que tanto nos gusta no C.A.R. Marisqueiro e da que fomos tomar outra pouca ó chejar a Vigo Silbar ). Como no MAPOMA ou na Maratona do Porto... iso é nivelaso e o resto paparruchas Mr. Green Mr. Green
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Abr 2010, 18:54
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Finomeno,decir que a carreira que millor se come podoche decir que no corgo esta todo de cine asta a comida ,pero asta donde eu chego a millorr sen lugar adudas e a nocturna de celanova si non fostes non ta perdas este ano unha barbaridad...
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Ven, 23 Abr 2010, 18:34
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

castiñeiras escribió:
Que o detallazo de Coca-cola foi todo un puntazo porque co bochorno que hubo falta fixo toda a isotonica.
Pois isotónica para todos, seica non hubo... Quizais fora mellor o dobre de botellas pequenas que as que hubo de litro. É unha idea.

www.subeaobarbanza.blogspot.com
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 24 Abr 2010, 8:51
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

A toro pasado todos somos manolete, pero ainda así, as cousas fanse sobre unhas previsións e ata esta edición; na que participaron 230 persoas; nunca se pasou dos 170 participantes. De todas formas, o que se lle pideu a empresa colaboradora foron augas, que sobrou, o resto foi a maiores, polo que reitero o meu agradecemento a Coca-cola.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 24 Abr 2010, 13:31
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

jabato escribió:
Finomeno,decir que a carreira que millor se come podoche decir que no corgo esta todo de cine asta a comida ,pero asta donde eu chego a millorr sen lugar adudas e a nocturna de celanova si non fostes non ta perdas este ano unha barbaridad...

E a media de Betanzos

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 24 Abr 2010, 17:47
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Creo que resultaría moi interesante facer un listado cas carreiras que teñen mellor avituallamento final, evitaría dubidas a hora de decidirse si ir ou non ir a participar nelas ou escoller entre outras, polo momento temos tres:
Betanzos
Celanova
Corgo-Corrubedo
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 24 Abr 2010, 19:05
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

para min unha das mellores xinzo de limia o ano pasado boadillos de xamon para parar un tren ,bica ,chocolate quentiño ,e que decir de essgos mimadriña este de ourense son a os...a jeje seguide asi vemonos
finomeno

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/09
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Abr 2010, 19:11
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

En la próxima del circuito de Ribeira, creo que es la de aguiño-carreita también se come bien, menos cantidad que en la de Corrubedo pero el año pasado eu polo menos non quedín con fame, creo recordar empanada, lonchas de queso, jamon york, coca cola y agua, y aparte fruta claro.

En Artes y Ribeira al final no hubo nada, tampoco es plan de que nos den de comer asi por el morro, pero mola xD.

Un saludo.

Este año en Corrubedo los triunfadores fueron los bizcochos, había que ir fino y rápido antes de que se agotaran.
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 25 Abr 2010, 8:51
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

castiñeiras escribió:
A toro pasado todos somos manolete, pero ainda así, as cousas fanse sobre unhas previsións e ata esta edición; na que participaron 230 persoas; nunca se pasou dos 170 participantes. De todas formas, o que se lle pideu a empresa colaboradora foron augas, que sobrou, o resto foi a maiores, polo que reitero o meu agradecemento a Coca-cola.
Non me malinterpretes co que dixen do Aquarius!! Eu era unha suxerencia... nada máis. Se estivo todo ben, o único foi ese detalle, e suxerín o das botellas pequenas coma unha posible solución para futuras edicións.

www.subeaobarbanza.blogspot.com
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Dom, 25 Abr 2010, 18:28
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Si eu son de aceptar as suxerencias, ocurre que me expresei mal, trataba de decir que nos pedimos auga, unhas 400 botellas, e lle deixamos caer que a maiores o que eles queiran, creo que foron 190 aquarius de litro, benvidos sexán e ata donde cheguen, o máis importante é que tuvemos auga para todos.
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 18:24
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Hola!!!
Son Susana, fun a correr ó Corgo, e encantoume todo, a pesar de ser case a ultima clasificada, dicirvos que cando cheguei tiña de todo, fruta, bebida, empanada, doces, en fin, de todo, ¿qué non había isotónicas?, vaia por deus, pois eu nin as botei en falta, pareceme incrible tocar estes temas da comida cando só estamos por facer deporte, e non por ir de merendola a conta da organización, que para mín foi de 10, non, perdón, de 10.5
Moitas gracias á organización.
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 19:23
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

sito escribió:
pareceme incrible tocar estes temas da comida cando só estamos por facer deporte, e non por ir de merendola a conta da organización, que para mín foi de 10, non, perdón, de 10.5
Moitas gracias á organización.

Vos ide poñendo as carreiras con millor avituallamiento post carreira.
Logo os que estamos sempre con problemas de sobrepeso xa temos unha lista das carreiras as que non podemos ir.

Despois cando vaia a ver a miña nai:

- Fillo que juapo estas vexote mais jordiño.
- Claro mama e que este fin de seman tiven carreira en Riveira.

Saudos.
Outro ano sen poder ir a todas as carreiras do circuito de Riveira, pero algunha a de caer.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos