Dom, 25 Abr 2010, 15:30
Asunto: Re: III Tebaida Berciana
Xa estamos de volta de Ponferrada.
Para ser a miña experiencia nunha proba de montaña quedein encantado e moi satisfeito, e máis tendo en conta que esta semana estiven a punto de non ir porque non me via en condicións de terminala
O empezar a quentar notein as pernas un chiscos pesadas, pero debeume vir ben non facer nada os últimos 3 días.
Na salida aprobeitein que non era moi complicada para meterme no grupo de adiante, o cal me veu moi ben para qu non me estorbase ninguen nos primeiros km;bueno, igual eu estorbein un pouco
. En canto o camiño se empinou para arriba xa aprobeitein para ir andando e aforrar forzas que iba ser moi largo. Ademais os que subian correndo tampouco avanzaban moito máis
.
Despois de coronar o primer alto a baixada que seguia acojonoume un pouquiño e baixein rápido pero sin por en perigo os dentes. A partir de ahí creo que tampouco era moi complicado , porque o descenso monte a traves ata o punto de control, pareceume asequible.
Nos últimos 5 km fun o chan nunha parte facil, a priori, que non pasou a maiores e non me deu nin pa presumir de rascazo
e a falta de 2km xa se fixeron duros, máis que nada porque éra so a segunda vez que pasaba da hora e media correndo.
Ahora a esperar que esta semana non me arrepinta de haber corrido, e si cuadra igual me penso o de ir a Truchillas