Foros ›
Autor
Mensaxe
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 22 Abr 2010, 21:22
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

MONTXO, por lo que me ha comentado XABI y por lo que yo recordaba e imaginaba.. unas dos horitas desde Ourense.
hora y media hasta Ponferrada (y ojito que esta plagado de radares) y media horita a Peñalba de Santiago.
Pero vamos que esto es orientativo, cada uno es cada uno.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 23 Abr 2010, 2:02
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Ollo coa subida de Ponferrada a Peñalba... que a estrada é mooooi estreita en alguns puntos.

Coido que ides ter un fermoso día e cunha temperatura ideal para correr a única pega é que supoño que en Santiago de peñalba non vos poñan duchas e que por alí non hai moito onde xantar; deixadeo reservado en Ponfe.

Unha aperta a tod@s e moita sorte.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 23 Abr 2010, 7:51
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

KANDE , pero aproximadamente ..... unas 2 horas desde orense no?

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 23 Abr 2010, 15:38
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

KANDE, lo de la temperatura ideal? no se yo.... 18-20 grados como no haya sombras podemos flipar...
seria conveniente llevar algo de hidratacion ? dado qye solo hay dos avituallamientos? como lo ves? la verdad un bidon no ocupa nada
y la idea es ir suave a disfrutar

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 24 Abr 2010, 5:26
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

A min dende Lalín onte mesmo 2 horas clavadas a Ponfe.

Non te fies da temperatura en Ponferrada; hai cáseque 1000 mts de diferencia e ese val é pechado, ten algo de "microclima" digoche que si o día está como o Venres teredes as condicions ideais.

Un bidón non ocupa nada, e pode axudar. Eu son mooooi sudón e atureina ben sin él.

Hai sombra dende que se cruza a carretera e se escomenza a subir cara a Manzanedo e logo dende ahí ata Santiago hai sombra a tramos, pero tende coidado co chan que o sendeiro foi "feito" a machete e as raices das xestas son moi traizoeiras.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 24 Abr 2010, 7:45
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

gracias KAnde, nos vemos el domingo
surte a todos...
OBJETIVO: aunque discreto, creo realizable: bajar de 2:30

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Abr 2010, 12:18
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

esguellao e mais eu chegaremos moi tocados a proba:

eu rematei Paderne cargadísimo de tibiais e cunha mircortura no xemelgo que me impediron adestrar toda a semán.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Sáb, 24 Abr 2010, 12:29
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Hola. Pois eu non podrei estar este ano na Tebaida. Unha inoportuna lesion acaba de fastidiarme o viaxe a Ponferrada. Xa tiña todo feito: inscripcion, pago, plan de viaxe.....todo, e vai e tordese todo de repente.Cousas que pasan.
Que disfrutedes ( si podedes) todolos que ali vaiades a estar.

Un saudo e moita sorte.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 24 Abr 2010, 20:00
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

UYY QUE PARADO esta esto... la gente debe estar muy concentrada....
bueno nos vemos mañana, esperemos que el tiempo acompañe.
Todo lo que sea menos de 2.5 horas para PAJARO y SERVIDOR sera un triunfo.(una movilidad de 8km/h), lo vemos viable.
Zeus por su parte va con ganas, osea que ojito que es potro joven Sorriso
nos vemos
PD.- a mayores, la machada de meternos 15 km el marte despues de Paderne nos dejo un poco tocados. Mi rodilla no anda muy fina, pero para ir en plan suave espero no de mayores problemas

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Abr 2010, 20:54
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Como dixo XABI, eu tamén estiven parado casi toda a semana por mor dun inoportuno catarro que me deixou trouxao. Mañá non sei como responderan as forzas pero trataremos de disfrutar, que a zona préstase para admirar unhas moi boas paixases.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 25 Abr 2010, 15:30
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Xa estamos de volta de Ponferrada.
Para ser a miña experiencia nunha proba de montaña quedein encantado e moi satisfeito, e máis tendo en conta que esta semana estiven a punto de non ir porque non me via en condicións de terminala Nono
O empezar a quentar notein as pernas un chiscos pesadas, pero debeume vir ben non facer nada os últimos 3 días.
Na salida aprobeitein que non era moi complicada para meterme no grupo de adiante, o cal me veu moi ben para qu non me estorbase ninguen nos primeiros km;bueno, igual eu estorbein un pouco Mr. Green . En canto o camiño se empinou para arriba xa aprobeitein para ir andando e aforrar forzas que iba ser moi largo. Ademais os que subian correndo tampouco avanzaban moito máis Nono .
Despois de coronar o primer alto a baixada que seguia acojonoume un pouquiño e baixein rápido pero sin por en perigo os dentes. A partir de ahí creo que tampouco era moi complicado , porque o descenso monte a traves ata o punto de control, pareceume asequible.
Nos últimos 5 km fun o chan nunha parte facil, a priori, que non pasou a maiores e non me deu nin pa presumir de rascazo Ríndose e a falta de 2km xa se fixeron duros, máis que nada porque éra so a segunda vez que pasaba da hora e media correndo.

Ahora a esperar que esta semana non me arrepinta de haber corrido, e si cuadra igual me penso o de ir a Truchillas
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Abr 2010, 15:55
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

boas meus:

carreira ben fermosa aínda que menos dura que Cross Alpino Peña del Tren i evidentemente Alto Sil.

Chamoume poderosamente a atención a excasa participación na carreira de leoneses.....raro,raro,raro...faltaban todas as "cabras montesas" do Bierzo e Zamora.

A primeira parte da carreira era a mais dura e a baixada técnica adaptábase perfectamente as miñas condiciós de baixador técnico.

A segunda parte da carreira era mais de monte que de montaña, eu houbéralle metido mais dureza.

Sen embargo hoxe non foi o meu día:

Papei un bo mamporro as primeiras de cambio e xa fun lastrado muscularmente toda a carreira.Estou rascadísimo por todo o corpo!!!



Por riba a partires do km12 escomenzei a notar dor na planta do pé por debaixo do talón e con esas novas vinchocas imposible baixar rápido posto que soio podía apoiar sobre a puntiña dos pés,un calvario.



Coma me comentou santa na meta teño que mirar que caraio me pasa cás "zapas" , cos calcetís, etc....isto non é normal !!!

Norabóa os jastacozas pola súa fenomenal carreira!!!!
ANGEL.ANXO

Novo foreiro
Novo foreiro
14/07/09
0 Carreiras
32 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Dom, 25 Abr 2010, 17:59
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

La carrera prometía ser bonita y así me lo parecio. Disfruté mucho con las bajadas que había hasta el kilómetro once ( la última si no fuera por el atasco que se formó cuando la hice seguro me daba un disgusto). A partir del once comenzaba para mi la carrera ya que no se me da nada bien sufrir..... Fue un placer ver como Losada y Formoso me adelantaron en plena cuesta del segundo avituallamiento a trote cochinero pero sin caminar ¡Increible!!
Tambien casi al final me alcanzó Ramón ( mi salvador en Paderne con sus ánimos pero que esta vez no surtieron el mismo efecto..)
El último muro justo debajo de la meta casi me deja KO pero aun me quedó algo de fuerzas para hacer el "paripé" de entrar corriendo...

Ya en la zona de llegada alegría.. un poco de charleta con los colegas que vamos conociendo Xabi, Oscar, Hugo... El amigo Roberto, un Transalpine que coincidimos en el alto Sil.....

Aún quedaba una dura pendiente de 200 metros al parking para ir a buscar el coche... pero esa ya se hizo con satisfacción..

FOTOS.

Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 25 Abr 2010, 19:25
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Algrome que tivesedes un día tan fermoso.

Eu xa vos avisara da zona das xestas cortadas (dempois de Manzanedo) efectivamente non é moi dura, pero a superficie e a estreitez da senda a fan dura.

Por si vos consola... eu tamén caín o ano pasado por alí e tamén penso que a baixada do alto do Carballal é moi perigosa.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Abr 2010, 19:53
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Moi bo dia pra correr e, igual que dixo Xabi, a min parecueme que houbo menos xente que ano pasado e tamén menos xente de nivel no monte. Os novos tramos danlle un plus a carreira ainda que a costa de subida o pobo antes de chegar fiase moi dura cando casi levas 2 horas. Todos os que eu via, incluido eu, fixemola andando. No aspecto persoal, mellor do que esperaba facela ainda que, unha vez comenzada, tiña esperanzas de que aguantasen as forzas ata o final, pero non foi asi e os 4/5 km finais ia a ralenti. Un pracer ver tanta xente de Galicia e do foro que se animan a disputar estas carrerias. A próxima será en Truchillar, espero ver a moitos alí.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos