Foros ›
Autor
Mensaxe
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 17:00
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

home_de_nejro escribió:
ESTREMEÑEIRO escribió:
feliz cumpleaños home_de_nejro Ya te invitaras a algo en o corrubedo y en el xalo

Gracias estremeñeiro, xa si eso casi sera mellor no xalo, pois a corrubedo irei cas fillas.

Un saudo

Pois eu convidote a un jrolo


home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 17:14
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

montxo escribió:
home_de_nejro escribió:
ESTREMEÑEIRO escribió:
feliz cumpleaños home_de_nejro Ya te invitaras a algo en o corrubedo y en el xalo

Gracias estremeñeiro, xa si eso casi sera mellor no xalo, pois a corrubedo irei cas fillas.

Un saudo

Pois eu convidote a un jrolo


Jracias capitan meu capitan, vemonos mañan na carreira.

E tamen jracias a xan pola sua felicitacion.

www.casadebrea.com
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 19:48
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

bueno machote as miñas felisitasions tamen chas mando con
un e moitos mais, queria por un video para alejrarche este dia especial
pero non son capas de poñelo me cajinaaaa. bueno poñoche unhas cariñas Aplauso Bailar Ríndose Angel
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 20:16
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Foi de novo arruinado polos Irmandiños no século XV (1431 - 1469), durante a revolta e reedificado en 1471. Curiosamente, as novas murallas xa foron adaptadas para resistir o impacto da pólvora. Posteriormente foi asediada no ano 1471, polas tropas do arcebispo de Santiago, baixo o mando do seu irmán Luis de Acevedo, sen moita sorte. Dende 1480 habitou o castelo o I Conde de Altamira Lope Sánchez de Ulloa e Moscoso Pola súa posesión librouse a Batalla de Altamira......................................................................Ya andaban los irmandiños dando guerra en aquellos tiempos ? Pensando Pensando


Última edición por Extremeñeiro o Ven, 16 Abr 2010, 20:59; editado 1 vez
trebol

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 20:58
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Feliz cumpleanos o home de nejro Chupete ,casi non chego a tempo,pero ainda non son as doce Ríndose .
Espero que Pablo se recuperara xa de....con canta xente dixo que estaba na cama? 38,5? Muro bueno,pois iso,despois de iste chiste fácil.... Avergoñado non vos digo nada mais Avergonzado
AMADOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/11/09
0 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 21:57
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

home de nejro voas noites e feliz cumpleanos www.youtube.com/v/4KZg0RbRHEs espero que che guste Aplauso Bailar Bailar Aplauso
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 22:55
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Ostras eu como sempre de ultimo : ¡¡ FELIZ CUMPLEAÑOS !!, Home_de_Nejro,deboche un video como o de Amador,que ben lle quedou,hostrias pal tio,tu ?
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 19 Abr 2010, 10:31
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Boas Irmandiños¡¡ Paso por aqui de puntillas para deixar un saudo e felisitar a Pablo polo carreiron de onte...estas en plena forma¡¡¡¡ A min doume un pajaron a partir do 18 e xa non hubo home...

Moloume o estilo Homedenejro, paresia un madelman, co sinturon cheo de cartuchos Guiño

Un saudo para Montxo, Amador e Irdam, e os mensionados. Vemonos o domingo en Ponferrada, porque estou sejuro que os Irmandiños pensan levar a revolusion a terras leonesas¡¡¡
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Abr 2010, 14:28
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

moncho, moitisimas grazas pola felicitacion, a verdade e que se me da bastante ben correr polo monte, que por onde entreno case sempre, con moitas costas e tamen baixadas fortes, de todadalas maneiras a ponferrada creo que irei tocado e de momento pensando so en acabar, onte na cascada que habia nunha baixada torcin un pe quedandome sentado enrriba del,hoxe
teño bastante hinchado,estoulle pondo xeo e tomando antiinflamatorios, creo
que me recuperarei pero bueno haber como evoluciona esta seman, alo menos moito dor non teño o que e bo nun principio.
moitas grazas por ser como sodes uns verdadeiros deportistas nese voso
equipo. Aplauso
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 20 Abr 2010, 6:15
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Boas irmandiños, despois da carreira do outro dia (e jrasias monchodepelejrino pola comparasion, dios cho paje cunha muller que non che caba na cama), desirvos que me saiu unha especie de derrame por debaixo dos xemelgos da perna esquerda, e hoxe vou ao medico a ver o que me di. De todolos xeitos non me doe, asi que hoxe intentarei correr ainda que sexa media hora.

Polo demais, so poñervos o chiste de hoxe, e a disfrutalo:

"Estaba un viejito sentado en un banco de una plaza, cuando un muchacho se sienta a su lado con los pelos tiesos y teñidos de azul, rojo, amarillo y verde. El viejo se queda mirándolo un rato, atónito; hasta que el chaval le dice:
> - Qué pasa gilipollas? ¿Qué miras con esa cara, nunca has hecho una locura en tu vida ?
> A lo que el viejo, sin exaltarse, le contesta:
> - Sí, una vez me emborraché y me follé a un loro... Y justamente me preguntaba.... No serás mi hijo?


CON DOS BIEN PUESTOS!!!!" Mr. Green Mr. Green

www.casadebrea.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Abr 2010, 14:07
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

NI MU.....
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Abr 2010, 19:15
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

bueno amador tranquiliño que os nervios desjastan moito e a esta carreira
hai que chegar moi enteiriño, non te preocupes que imos chegar a tempo,
o carallete vuovolo dar eu polo camiño de volta, non quero adiantarvos
mais porque isto podese convertir na paxina das forriqueiras. Avergonzado
bueno vemonos cediño. Rezar
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Abr 2010, 19:24
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

la jallina turuleca non sale do cuarto de baño, me parece min que mañan perden a camara eo equipo de sonido todo xunto, didios enrriba da cociña chegan aromas de todos las clases, mi ma que fameeeeeee. Rezar
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Dom, 25 Abr 2010, 22:36
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Un saudo irmandiños....jrasias pola vosa compañia¡¡¡ Sodes un jrupiño increible...non me extraña que vaiades a todas...con ese ambiente de cachondeo que tendes merese a pena ser irmandiño, jajaja


Vemonos en O Pino, e por suposto en Ferreirua¡¡¡


Nota.- Pablo, non ten preocupes polos do equipo de jrabasion...disque teñen contratados media dusia de espeleologos por si se perden e hay que ir a buscalos¡¡¡¡ Guiño
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 8:41
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Hola Irmandiños,
me dijeron que ayer Montxo tuvo un percance en la Tebaida (por eso yo no fui, que me quiero mucho). Espero que sólo fuese un susto.

Un saludo para todos.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos