Foros ›
Autor
Mensaxe
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 21 Abr 2010, 21:39
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

Se sabe algo de las clasificaciones...

Y del tema del coeficiente Pregunta Pregunta , era en serio lo de cambiarlo? Pensando

Yo, al final, por las cosas que se han dicho, no creo que fuese más dura de Penedos, sino que yo estaba peor y forcé cuando no debía Muerto Muerto . Tuve un visión muy subjetiva de la carrera porque acabé muy hecho polvo y con malas sensaciones.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Abr 2010, 7:07
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

xabi escribió:
coido que non ten moito sentido debatir entre Xalo-Truchillas. ¿que resulta mais duro? Ahí se queredes debatimos, pero abrimos outro fío.

saúdos e "longa vida a carreira do Xalo"

urko , coma ben di U i eu xa expresei coido que esto podémolo debatir noutro fío
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Abr 2010, 7:15
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

Saludos Urko ¡¡
rezetka

Novo foreiro
Novo foreiro
2/07/07
0 Carreiras
49 Mensaxes
Republica Checa
Respostar citando Envío Xov, 22 Abr 2010, 9:19
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

jueves... y yo sigo con agujetas ... uf uf. Se sabe algo de las clasificaciones?
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 22 Abr 2010, 10:15
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

De momento esto es lo que tienen en la web de Castelo Deporte:

Éxito e moito marxe de mellora: a conclusión logo da celebración da I Travesía do Xalo
Trescentas persoas encheron a polideportiva de Castelo nunha xornada histórica para a Asociación Castelo Deporte
20.04.2010 - REDACCIÓN | CULLEREDO
A I Travesía do Xalo foi unha proba dura. Nas súas duas vertentes, andaina e carreira, as sensacións na chegada foron semellantes: unha das máis complexas de Galicia. As pendentes, subidas e baixadas, non deixaron indiferentes a ninguén.
En xeral destacouse o bo traballo da organización nas sinalizacións, aínda que en determinados puntos recomendouse ser máis coidadosos de cara a outras edicións. Tamén foron moi valorados os tres puntos de avituallamento dispostos ao longo do monte, e sobre todo o pincho gratuito final para os participantes.

O primeiro clasificado na carreira fixo un tempo de pouco máis de unha hora e corenta minutos, unha hora despois chegaría a primeira en categoría de mulleres. Na andaina o ritmo non foi pausado, e os participantes comezaron a chegar a Castelo incluso antes do que se esperaba dende a organización.
En xeral, a tónica da xornada foi de normalidade absoluta, dende a recollida dos dorsais que comezou a primeira hora da mañá no centro de Castelo ata a entrega de premios contra as tres da tarde.
No capítulo de incidencias, leves contusións e unha baixada de glucosa nun participante que tivo que ser trasladado a un centro de saúde, sendo atendido sen maiores complicacións no momento.
Ao remate do evento os patrocinadores, Risko, Compressport e Quintena, sortearon algúns dos seus produtos entre os participantes, que xa descansaban ao longo de toda a polideportiva de Castelo.

PROXIMAMENTE ACTUALIZARASE A WEB COAS CLASIFICACIÓNS E AS FOTOGRAFÍAS DA PROBA

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 16:15
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

"En xeral destacouse o bo traballo da organización nas sinalizacións, aínda que en determinados puntos recomendouse ser máis coidadosos de cara a outras edicións. Tamén foron moi valorados os tres puntos de avituallamento dispostos ao longo do monte, e sobre todo o pincho gratuito final para os participantes."

A ver se eu fun a outra carreira e non me enterei...non quero ser demasiado critico, pero penso que algunha critica constructiva hay que facer neste caso, xa que parece que todo foi casi perfecto e non foi asi...

- "O bo traballo da organizacion nas sinalizacions..." Se tan bo fose non se terian perdido varios participantes, moitos deles que iban en cabeza

- "...e sobre todo o pincho gratuito final para os participantes" Deberiase comentar tamen que a llegada dos participantes o unico que nos esperaba era auga do grifo, e eso tamen hay que mencionalo, porque despois de mais de duas horas de carreira para moitos participantes pareceme moi grave que non haxa un bebida isotonica, nin unha peza de fruta o chegar a meta, (os tigretons estan moi ben para a andaina pero non para a carreira) tendo en conta que se pagaron 10 € de inscripcion.

Onte fun a Tebaida Berciana, e dende logo toca moito que mellorar con respecto a esta carreira, ca misma inscripcion de 10 €, e con servicio de crono. Non poño en duda o traballo da organizacion pero cando se cometen erros e mellor reconocelos e plantear solucions para proximas edicions.
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 16:33
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

monchodepelejrino escribió:
"En xeral destacouse o bo traballo da organización nas sinalizacións, aínda que en determinados puntos recomendouse ser máis coidadosos de cara a outras edicións. Tamén foron moi valorados os tres puntos de avituallamento dispostos ao longo do monte, e sobre todo o pincho gratuito final para os participantes."

A ver se eu fun a outra carreira e non me enterei...non quero ser demasiado critico, pero penso que algunha critica constructiva hay que facer neste caso, xa que parece que todo foi casi perfecto e non foi asi...

- "O bo traballo da organizacion nas sinalizacions..." Se tan bo fose non se terian perdido varios participantes, moitos deles que iban en cabeza

- "...e sobre todo o pincho gratuito final para os participantes" Deberiase comentar tamen que a llegada dos participantes o unico que nos esperaba era auga do grifo, e eso tamen hay que mencionalo, porque despois de mais de duas horas de carreira para moitos participantes pareceme moi grave que non haxa un bebida isotonica, nin unha peza de fruta o chegar a meta, (os tigretons estan moi ben para a andaina pero non para a carreira) tendo en conta que se pagaron 10 € de inscripcion.

Onte fun a Tebaida Berciana, e dende logo toca moito que mellorar con respecto a esta carreira, ca misma inscripcion de 10 €, e con servicio de crono. Non poño en duda o traballo da organizacion pero cando se cometen erros e mellor reconocelos e plantear solucions para proximas edicions.

Al César lo que es del César... tienes razón en cuanto a lo de las señalizaciones, pero respecto al avituallamiento final tengo que decir que había unos cuantos aquarius (no demasiados, a mí por ejemplo no te tocó), pero sí había botellines de agua, sandía y plátanos, y había bastantes porque yo llegúe en 2h 40 y colegas míos llegaron en casi 3 horas y todavía no se habían acabado (además de los tigretones).

The race ends, the road never does.
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 17:28
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

Al César lo que es del César... tienes razón en cuanto a lo de las señalizaciones, pero respecto al avituallamiento final tengo que decir que había unos cuantos aquarius (no demasiados, a mí por ejemplo no te tocó), pero sí había botellines de agua, sandía y plátanos, y había bastantes porque yo llegúe en 2h 40 y colegas míos llegaron en casi 3 horas y todavía no se habían acabado (además de los tigretones).

A ver...eu cheguei no posto 24, e todos os meus compañeiros que chegaron antes que min, tamen beberon agua do grifo (con hielo opcional hasta fin de existencias) que polo visto preguntaron na cantina, e os aquarius cobrabanse a 1,70€, e a sandia e platanos nin os viron. Eso digocho para tua informacion porque vexo que descoñeces os motivos da miña queixa...posiblemente como todos nos queixamos o final igual deron alguns aquarius e botellins de agua, non o sei, porque eu mais dous compañeiros marchamos o bar de abaixo e abastecemonos pola nosa conta.

E non penso entrar en discusions con ninguen sobre este tema. A realidade foi esa. Os motivos non os sei.
coLINEro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/09
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 18:14
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

eu chegei no posto 5. e preguntei :"que ai de beber¿??" e dixeronme " gratis auga o resto ai qe pagalo " palabras textuales... XDD.Mira se reservaron todo para os do final..l pero a min dame a impresion qe ante tanta qeixa non tiveron mais qe ceder.. nin mais nin menos.. carreira moi bonita eso si!!
GasMan

Maratoniano
Maratoniano
1/01/09
152 Carreiras
1147 Mensaxes
A Corveira - Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 18:28
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

Yo tampoco quiero entrar en discusiones con nadie, sólo digo lo que vi. Seguramente tenga razón coLINero y el avituallamiento lo sacaron más tarde con motivo de las quejas... no lo sé...
Por cierto, el avituallamiento no estaba en la cantina, sino en unas mesas que colocaron después de la meta. Es cierto que en la cantina todo era de pago, excepto el agua.

The race ends, the road never does.
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 20:18
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

Por cierto, el avituallamiento no estaba en la cantina, sino en unas mesas que colocaron después de la meta. Es cierto que en la cantina todo era de pago, excepto el agua.


cantina+mesas que colocaron despues de la meta= ORGANIZACION
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 20:26
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

Eu creo que vai sendo hora de que saquen as clasificacións, tampouco pode ser tan compricado tendo en conta q non eramos tanta xente na carreira... que vai máis dunha semana.

www.24gramos.blogspot.com
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 22:20
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

A mi lo de la cantina me resultó un poco surrealista... Creo que ninguno de los corredores que llegábamos sedientos y agotadísimos corrimos con "unos euros" encima para pagar unas birras justo al llegar... Disimulando
En las carreras que se cobra inscripción es donde debemos ser especialmente críticos y no por ello significa que no estemos encantados con la organización y celebración de estas carreras.

Un saludo y que salgan ya esas clasificaciones!!!!!!!!
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 23:09
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

Yo entre de 104 jeje y cuando llegue pedi agua en las mesas esas y como no habia le pregunte a la chica que tomaba los tiempos y me dijo que enseñara el dorsal en la cantina y pidiera agua, lo que me dijeron en la cantina despues de preguntarse entre ellos es que solo me podian dar agua del grifo o si no que la podia coger fresquita en un grifo que habia en el muro de la derecha... y esto fue lo que hice. Mas tarde un hombre abrio una sandia que habia encima de una mesa y la repartio entre unos cuantos que estabamos por alli. Es todo el avituallamiento que yo vi al final de carrera.

Es la 1ª edicion, la siguiente podran mejorar estas cosas

Saudos
kraken

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/08/09
0 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Abr 2010, 18:51
Asunto: Re: I Travesía do Xalo 18/04/2010

Pues yo no sé de que llegué...pero no de los primeros, ya que hice 2:45, y después de esa mesa donde te apuntaban la llegada, había otras con aquarius, aguas y muuucha fruta, me puse morado con la sandía, y también había pastelitos, creo que tigretones, lo dicho moooorado Ríndose

que salgan ya las clasificaciones!!!!!!!!!!!!!!!!!!

salud





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos