Foros ›
Autor
Mensaxe
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 13:13
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Pipe escribió:
Hola Irmandiños,
me dijeron que ayer Montxo tuvo un percance en la Tebaida (por eso yo no fui, que me quiero mucho). Espero que sólo fuese un susto.

Un saludo para todos.

Ola Pipe, pois nada soio tiven 3 percances e un susto, pero non pasou nada.... No sabes o que te perdes nestas probas, adrenalina a mazo, e aljuna que outra volcada....O dito xa estamos pa outra

un saudo
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Abr 2010, 13:18
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

monchodepelejrino escribió:
Un saudo irmandiños....jrasias pola vosa compañia¡¡¡ Sodes un jrupiño increible...non me extraña que vaiades a todas...con ese ambiente de cachondeo que tendes merese a pena ser irmandiño, jajaja


Vemonos en O Pino, e por suposto en Ferreirua¡¡¡


Nota.- Pablo, non ten preocupes polos do equipo de jrabasion...disque teñen contratados media dusia de espeleologos por si se perden e hay que ir a buscalos¡¡¡¡ Guiño

Foi una pena non aver ido de vispora...pa jozar da vosa compaña, e alongar a festa, pero temos mais dias, e por suposto que ainda que aljuns pensen o contrario, tamen iremos a Truchiñas a comelo Vizcochillo mollado no colacao Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Veña a tomalo con humor e festa rachada.....
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 27 Abr 2010, 11:28
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Ola Irmandiños, como estou escarallado da carreira deste ultimo fin de semana Muro Muro Muro , que incluso (e con todo o seu merito Aplauso Aplauso ) deixoume estremeñeiro atras Aplauso Aplauso Aplauso , pois non penso entrenar nada de nada xa que me doe asta as ideas Nono Nono Nono , pero deixovos un chiste para sacarvos un sorriso. Payaso Payaso

Este jorrion que xa non da voado nin diante nin detras dos falcons Parar Nono Muro Chorando Avergonzado

"El marido entra a la cama y le susurra suave y apasionadamente al oído a la mujer, "estoy sin calzoncillos..." Y la mujer le contesta:
*¡ Dejame dormir !!!...mañana te lavo uno" Mr. Green "

www.casadebrea.com
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Abr 2010, 11:42
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

home_de_nejro escribió:
Ola Irmandiños, como estou escarallado da carreira deste ultimo fin de semana Muro Muro Muro , que incluso (e con todo o seu merito Aplauso Aplauso ) deixoume estremeñeiro atras
Eso te pasa por no llevar los retrovisores que te propuso el gran capitán Bailar Bailar
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 27 Abr 2010, 12:08
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Ola Irmandiños, como estou escarallado da carreira deste ultimo fin de semana Muro Muro Muro , que incluso (e con todo o seu merito Aplauso Aplauso ) deixoume estremeñeiro atras Aplauso Aplauso Aplauso , pois non penso entrenar nada de nada xa que me doe asta as ideas Nono Nono Nono , pero deixovos un chiste para sacarvos un sorriso. Payaso Payaso

Este jorrion que xa non da voado nin diante nin detras dos falcons Parar Nono Muro Chorando Avergonzado

"El marido entra a la cama y le susurra suave y apasionadamente al oído a la mujer, "estoy sin calzoncillos..." Y la mujer le contesta:
*¡ Dejame dormir !!!...mañana te lavo uno" Mr. Green "

www.casadebrea.com
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Abr 2010, 18:05
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

cronicas del mas alla, porque asi e como me sinto, mais ala que aka, serei
animaliño, correr a tebaida tendo programada unha espeleografia anal,con
equipo de son,iluminasion e grabasion para o luns, vintecatro horas sen comer, catro litros da ajua mesclada con cemento cola, mais visitas ao sr roca nun dia que en todo o mes,o luns todo o dia na cama escepto as duas horas da escursion,polo visto nada jrave encontrado. Angel
12h 50m sr perez lago- Abraiado
-.si
-.pase
-.glupsss Muerto
ala como podo e indo amodo que non e cousa de ter presa, nin forzas para negarme.
-.sente aqui e espere. Silbar
dali a un pouquiño.
-. pase a ese cuarto e poñase o mandil asul que hai coljado mailos patucos
xa esta isto non ten volta atras.
-.tumbese na cama que lle imos poñer unha via
isto estase paresendo a renfe. via tomada e empezo a sentir os efectos da
anestesia.
-.tumbese delado , asi y ahora asa y zlas, ahi entrou a camara mailo operador, como dentro parese que habia lus non fixo falta equipo de ilumunasion, menos mal que os do sonido estaban nun parto e non chegaran a tempo, revolve pa un lado agora para o outro en fin non vos conto mais para que asi sintades curiosidade a mirar se facedes unha
son de valde( como curiosidade decirvos que xa sei onde estaba o escalextri que perdin de pequeno,¡¡ moito o votei de menos!!
ao final non fixo falla o equipo de espeleologos porque o operador atou
unha corda ao pe da camilla e a outra punta a sintura e sacaronno as enfermeras pasada xa ben media hora, porque se non ainda estaba ajora a xogar co escalextri o mui puñetero. agora uso zapa coma os bocois. Avergonzado Avergonzado
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Abr 2010, 18:41
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

olvidouseme o chistecillo dos martes. Ríndose Ríndose


Hoy me levanté temprano, me vestí lentamente, agarré mi casco y misguantes, me fui silenciosamente al garaje, arranqué la moto y procedí a sacarla del garaje.

Al salir me encontré una lluvia torrencial, toda la calle inundada y un ventarrón helado que soplaba al menos a unos 100 km/h .

Volví a meter la moto en el garaje, puse la radio y me enteré de que el mal tiempo iba a durar todo el día.
Entré de nuevo en mi casa, me desvestí silenciosamente y me deslicé dentro de la cama.
Despacito me acurruqué contra la espalda de mi mujer, y le susurré al oído: '¡El tiempo afuera está horrible!'

Ella acariciándome, me contestó medio dormida:
"Ya lo sé. ¿Te puedes creer que el gilipollas de mi marido se ha ido en moto? "
trebol

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Abr 2010, 20:45
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Alegrome de que a esursión de pablo o final non fose tan mal como parecia e que encontrasen o excalestri.... Bailar perder un xoguete na infancia pode ser traumatico Pensando
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 28 Abr 2010, 13:55
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

O que me parece extraño é que deixasen aparcar os coches de excalestri, con señal " Tunel"... Pensando Pensando
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Abr 2010, 14:12
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

MICHI escribió:
O que me parece extraño é que deixasen aparcar os coches de excalestri, con señal " Tunel"... Pensando Pensando

Ostias.... no estaaaba muuuertoooo queee estabaaa tomaaaandooo kaaañass....lerelere...

tamen te sacaraon a ti do tunel, mi ma Moi feliz ,

Teño que darche o traxe que jañache no circuito, a jarabata pola ti Moi feliz

Xa eres mono-cipote? ou tes dous Moi feliz

Inda estamos a espera de que injreses a nomina ¿tes o numaro da conta?

Demo sorrindo
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Xov, 29 Abr 2010, 11:21
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Sejimos ahí luchando... e cada ves un pouco mais cerca, supoño!!, de momento o único que aprobei foi para unha plaza de auxiliar en Soutomaior, asi que se antes non saco unha plaza fixa, o 1 de Xuño estarei " apatrullando" las conflictivas rúas de la Jran Manzana de Soutomaior porque o caixeiro xa non me quería nin dar o papel do resjuardo, asi que decidín de poñerme a traballar, como si fose unha persoa calquera.... ¡¡ Ti mirarás el demonio !! Chorando
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Abr 2010, 20:17
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

MICHI escribió:
O que me parece extraño é que deixasen aparcar os coches de excalestri, con señal " Tunel"... Pensando Pensando
e que ao lado da señal de tunel hai outra de propiedad privada,
se entras ijual non sales ademais coidado co can. Ríndose
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mai 2010, 17:17
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

hoxe toca adestramento, e coma un bo atleta non pode deixar der ter bo olfato paras as competicions que lle van a sua condicion fisica Abraiado
me voy al curso de cata deeee viño. Bailar
hai que manter a pituitaria en activo, nunca en pasivo. Ríndose
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 03 Mai 2010, 19:05
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

runrunpabli escribió:
hoxe toca adestramento, e coma un bo atleta non pode deixar der ter bo olfato paras as competicions que lle van a sua condicion fisica Abraiado
me voy al curso de cata deeee viño. Bailar
hai que manter a pituitaria en activo, nunca en pasivo. Ríndose


PASOS A SEJIR NUNHA BOA CATA:
Antes de nada procurar levar a cunca "erfanicada" da casa, que vexan que eres todo un profesional e que tes solera.

1-Mete ben o dedo indice na cunca,
2-remove suavemente pra ver se pinta
3-Pon cara de que sabes perfectamente o que estas facendo
4-Mandalle de brouco toda a cunca ( canto mais chea mellor )
5-Fai coma o sonido dun chasquido de dedos pero coa boca ( apreta ben os beizos en cú de jaliña e abreos bruscamente)
6- Bota un "urrido" tipo Ahhhhhjjjhhhh
7- Por último, para poñer a jinda, exclama fortemente " Ten uva de comprado".... non falla todos fan trampa. Satisfecho

Ajardo que aprenderas aljo coa teoría porque as practicas facíanse na de Ajustín en Porriño pero ajora....
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 21:39
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

En vista de este par de atletas ,eu tamen fun adestrar ,fun correndo abrir a botella de Mencia,que regalaron na Tebaida Chupete Chupete .
Y ya de siguiente anuncio de que algun Irmandiño que tiene espiritu choqueiro y tiene fiesta en su pueblo Silbar nos va a obsequiar con una pedazo empanada de Choco,levar viño,eu deixo algo,...empecei a celebrar que meteo un gol o Mallorca Avergonzado ,chao





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos