sochas escribió: |
Pois probas debería haber de todo (igual se me colou algunha sin poñer): 100ml 200ml 400ml 800ml 1500ml 5000ml 110mv (homes) 100mv (mulleres) 400mv 3000m obs Lonxitude Triple Altura Pertiga Peso Disco Xabalina Un saúdo |
Pois probas debería haber de todo (igual se me colou algunha sin poñer): 100ml 200ml 400ml 800ml 1500ml 5000ml 110mv (homes) 100mv (mulleres) 400mv 3000m obs Lonxitude Triple Altura Pertiga Peso Disco Xabalina Un saúdo |
Aguita escribió: |
Hola, podiais poner algo mas de informaciion, tipo de pruebas, si es necesario marca, y todo lo que se os ocurra que un novato necesite saber, ah, y si es imprescindible el uso de clavos. Gracias |
Xan_de_Ris escribió: |
Pois, Banderas, pouco teño que dicir do atletismo en pista que ti non saibas. Eu retorno ás miñas orixes atléticas case que 20 anos despois. Sen moitos obxectivos para este ano, primeiro en veteráns. Só pasalo ben. Teño pensado participar no 400m valados, sen moito adestramento especifico a falta de menos dun mes. A ver se hai suficientes inscritos para facer a proba. En canto a lonxitude, seguramente a faga, máis que nada pra picarme co meu irman. E como podemos inscribirnos en tres probas igual cae un 100m.l. En canto os clavos, hai de todo como en botica. Os dos velocistas non teñen nada que ver co dos fondistas. Eu comprei uns Kalenji no Decatlon, barateiros para empezar están ben. Saúdos |
Banderas, ¿obligaronvos a correr con clavos? Un saúdo |