Foros ›
VII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Mai 2010, 10:10
Asunto: Re: VII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino

lestrove escribió:
gacelita escribió:
Eu creo que os das camisetas non as colleron dos nervios pre-carreira... que xa non atendedes á xente!!! que vos falan e non facedes caso!! Moi feliz

Consello para os que non se deron conta de collela... podedes irlle chorar a Lestrove e Derek, e que decidan eles se vola dan, que seguro que a moitos vos coñecen e a xente isto non o fai de mala fe, senon porque é un recordo precioso, a verdade...

A noite xa falo eu con Derek,haber que facemos co asunto das camisetas. Pensando
Polo de pronto Xan,Fonvigo,Torby e Monchodepelejrino están sin elas. Guiño

E logo Gacelita,faláchesme e non che correspondín........porque é raro que Lestrove non che faláse.Ademais non caio quen eres. Pensando

Graciñas Lestrove, no sé como me pude despistar con lo de la camiseta Pensando Pensando Pensando
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Mai 2010, 10:28
Asunto: Re: VII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino

Ola,
Gracias Lestrove, resulta que tiñamos tanta gañas de correr e como xa levavamos camiseta non nos percatamos Muro Mr. Green , menuda empanada, si non é posible tampouco pasa nada.
Espero darche as gracias persoalmente e así xa nos coñecemos Satisfecho .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 10 Mai 2010, 10:30
Asunto: Re: VII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino

Hola!!. Por favor, todo aquel que quedara sin camiseta diciendo ya talla y un número de tf en un privado para ver como se la damos. Las camisetas se hicieron para vosotros y no voy a permitir que nadie se quede sin ella!!!.

Parar

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
gacelita

Montañés
Montañés
17/09/09
0 Carreiras
303 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Mai 2010, 11:26
Asunto: Re: VII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino

lestrove escribió:
gacelita escribió:
Eu creo que os das camisetas non as colleron dos nervios pre-carreira... que xa non atendedes á xente!!! que vos falan e non facedes caso!! Moi feliz

Consello para os que non se deron conta de collela... podedes irlle chorar a Lestrove e Derek, e que decidan eles se vola dan, que seguro que a moitos vos coñecen e a xente isto non o fai de mala fe, senon porque é un recordo precioso, a verdade...

A noite xa falo eu con Derek,haber que facemos co asunto das camisetas. Pensando
Polo de pronto Xan,Fonvigo,Torby e Monchodepelejrino están sin elas. Guiño

E logo Gacelita,faláchesme e non che correspondín........porque é raro que Lestrove non che faláse.Ademais non caio quen eres. Pensando

Hola Lestrove, eu non cheguei a falar porque non sabía quen eras.. Disimulando , ata que alguén comentou agora no foro que eras o das banderolas da curva pechada do camiño, que lembro que ías animando e dicindo á xente que a modiño coa curva... que se o chego a saber fago as presentacións na mesma curva e ó trote borriqueiro sen ningún tipo de impedimento.

Eu ía e vou sempre pola metade pa baixo, e fun variando, primeiro pasamos tres ou catro, dos cales todos eran homes menos eu que son muller, despois un grupo de mozas... en fin, variando os grupos, según como se prestaba o momento...

Nas próximas que vaia e vos recoñeza me presento, porque xa teño escoitado a xente chamarse cos apodos nas carreiras. Como eu levo pouco tempo indo (case un ano, aínda que non chega) e imos sempre dúas, e ás veces 3 ou 4 persoas xuntas, e xa falamos entre nós, pois claro, xa non se ve un na soidade do momento, polo que persoalmente non coñezo a moita xente. De calquera xeito cada vez vexo máis caras que me soan de outras carreiras e digo, mira, este foi a tal e este grupiño estivo en cual...

En xeral eu pouco poido aportar que teña sustancia atlética ou organizativamente falando porque non teño moita idea salvo as miñas experiencias e o que vou lendo ou falando e que podo levar á práctica no meu caso, pero gústame opinar porque paréceme unha pasada o que sodes capaces de facer toda a xente que organizades estas carreiras, a experiencia enorme que tedes de tantos anos e kms enriba, a ilusión que se pon en todo, o contenta que vai a xente (que o pasa de medo), e como unha persoa coma eu, que nin imaxinou que ía correr en carreiras, pode facelo de balde ou case de balde (porque o que se cobra certamente non son cartos) e que á xente tanto lle teña que a unha lle leve 5 min/km ou máis ou menos.

Axundan moito estas carreiras xa que os que levamos pouco tempo necesitamos motivarnos co todo o que se poida, porque nunha destas te entra a pereza e deixas de sair a correr... e o que se mellora, aínda que sexa 1 sg / km, queda como un logro moi persoal e unha grande satisfacción e máis grande da facelo con moita máis xente que fai o mesmo.

En resumo, eu, que son profana neste mundo, ABRAIADA quedo cada vez que podo asistir a unha carreira sexa onde sexa...
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 10 Mai 2010, 11:53
Asunto: Re: VII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino

O importante gacelita,mal nome si en verdade quedas da metade patrás,e non da metade pa diante como Maria Abel,MªGestido,Paula Mayobre,Julia Vaquero etc.O teu nome correcto e apropiado sería tortuguita. Ríndose

Bueno,como xa me metín contigo,e perdoa que abuse da tua confianza,pero e que Lestrove eche así,e agóra a vellez non penso cambiar. Sorriso

O importante,e esto é un consello,é que te divirtas e que disfrutes con esto de correr.E pódoche asegurar que gañaras saude e amigos a centos. Moi feliz

Unha aperta gacelita......y a dar zapatilla,que a próxima Popular está a volta da esquina. Guiño
gacelita

Montañés
Montañés
17/09/09
0 Carreiras
303 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Mai 2010, 12:25
Asunto: Re: VII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino

Ti rite, rite... claro que sí, pero a ver se un día pego o estirón de pata e fago honor ó meu apodo...

Conste que este nome ven porque eu pensaba que corría cun estilazo de gacela de órdago, e un día vin un video e case morro do susto, así que outro propósito era mellorar o estilo, e pouco a pouco vou con máis xeito, pero como para o estilo gacela aínda me queda, de momento gacelita vai chegando...

Que non todo son as presas, tamén contan as formas!!!... e que ides como bestias tolas...
athols

Novo foreiro
Novo foreiro
8/02/10
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Mai 2010, 15:10
Asunto: Re: VII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino

Moi boa carreira, felicidades á organización e a todos os sufridores atletas que souperon disfrutar da mesma coa chuvia que non nos abandonou durante toda a tarde.
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
256 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 10 Mai 2010, 21:02
Asunto: Re: VII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino

Enhorabuena a toda la organización de la prueba. Recorrido bonito en seco pero más aún con barro.

www.asociacionacade.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 13 Mai 2010, 16:05
Asunto: Re: VII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino

Xa está en proxecto para a Próxima edición da Carreira do Pino,un novo trazado.Serán duas voltas a un circuito,e así evitar os doblados. Sorriso
Para a semana que ven,reunirémonos Derek e Lestrove para dar forma o novo proxécto. Moi feliz
Non vós queixaredes,pois damos a vida por ustedes. Moi feliz
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Mai 2010, 16:28
Asunto: Re: VII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino

Ola,
Si non nos queixamos, todo o contrario todo son parabens para a organización Satisfecho .
Propoño unha idea si tendes a bo dispoñer, a posibilidade de incluir máis monte ou camiños.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 13 Mai 2010, 17:24
Asunto: Re: VII Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino

xan escribió:
Ola,
Si non nos queixamos, todo o contrario todo son parabens para a organización Satisfecho .
Propoño unha idea si tendes a bo dispoñer, a posibilidade de incluir máis monte ou camiños.

Claro que poderia ser mais monte,pero hai dous inconvenientes,un que si chove pode ser un autentico barrizal,e outro que se nos iría o kilometraxe moito. Guiño
En todo caso combinaremos pista e asfalto o mellor posible. Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos