Foros ›
A PROPOSITO DE LAS CATEGORIAS
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 19:17
Asunto:

Laretas, muchos profesionales estan reclamando q a los atletas africanos (entre otros) no se les permita correr en ciertas carreras populares (multitudinarias) pq la historia es que vienen unos meses a competir,"hacen el agosto" y vuelven a sus paises de origen una vez repartido el dinero con sus managers. Pues bien yo como promesa reivindico que se mantenga la normativa rfea en las populares y qe no se nos agrupe dentro de senior pq a fin de cuentas me favorece.

Opino igual q Raposo en que a mi tb me da la impresion de que la categoria con q mas participantes cuenta es la de veteranos,lo q veo principalmente es a gente de + de 45.UN saludo
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 19:18
Asunto:

Definitivamente FERROLANO,era el de negro,bueno aunque tambien tenia unas pintas "vermellas". Guiño Guiño
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 19:31
Asunto:

Hola.
Evidentemente, tan inxusto sería non permitir participar ós "profesionais" cos populares, como non deixar participar ós "africanos" cos "profesionais".
Na miña humilde opinión, a cuestión é ben sinxela: Unha carreira consiste en saír todos xuntos e tratar de chegar primeiro á meta, competindo en ingualdade de condicións físicas (enténdase sexo, idade e cuestións de doping).

Reclamar que non poidan participar certos atletas porque son mellores, sona a que o único que interesa é gañar, sen importar se un é o mellor. Pero ¡en fin! é o eterno tema de sempre. Lestrove ten razón, que cada organización tome as súas propias decicisións en función das súas circunstancias, e despóis que cada corredor elixa. Se tódalas carreiras foran iguais sería un aburrimento.

Saudos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 19:52
Asunto:

!! Ben dito MARCOS,podese decir mais alto,pero non mais claro !! Guiño Guiño
Laretas

Novo foreiro
Novo foreiro
12/07/05
0 Carreiras
19 Mensaxes
Cangas do Morrazo
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 21:56
Asunto:

lemond19 escribió:
yo como promesa reivindico que se mantenga la normativa rfea en las populares y qe no se nos agrupe dentro de senior pq a fin de cuentas me favorece.

¿En que te favorece?
¿No te parece mejor bajar el tiempo que subir en la clasificación?
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 23:56
Asunto:

Me favorece pq se genera una competicion en condiciones similares lo qe motiva a conseguir mejores tiempos y a esforzarse si cabe un poco mas en cada km
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Mar, 29 Ago 2006, 11:44
Asunto:

Ola:
Tamen hai que pensar no que dice Marcos dos cartos. Evidentemente non en tódas as carreiras poden dar todo o que quixeran. E sobre todo nas populares onde a participación de xente de menos de 21 (Promesa, xunior e cadetes) dista moito de ser numerosa (é en algún caso ate incluso plural) salvo contadas e agradecidas excepcións como Cuntis e Negreira por exemplo.

O razoamento do organizador viría a ser: "non poño categoría promesa(ou calquera outra) porque nesa non corre ninguén". E por desgracia esta premisa cúmprese con demasiada frecuencia.

Eu podo falar da miña experiencia en case 3 tempadas de promesa nas que non en poucas ocasión estaba SÃ? na miña categoría, a última vez en Caldas.

Unha suxerencia ós organizadores sería que don desen premios se non hai una mínimo de competencia(tres participantes), por que un corredor que está só na súa categoría non compite nesta, competirá na xeral.

Dende o punto estrictamente persoal, a min non me gusta recoller premio cando estou só, por que en realidade non competín. Considero máis apropiado que se suprima a categoría e clasificarse pola xeral.

Xa falando do dos profesionais vs. populares hai diversas solucións. Por exemplo na milla de Samil tiñan a categoría de quenllas a cal so se accedía por invitación ou cunha determinada marca e outra categoría de polares senior onde corría o resto.

Esto de desaparar a estes 2 grupos só ten sentido en carreiras máis ou menos "grandes"(enténdese polo orzamento) onde se dan premios en metálico. As millas en particular préstanse moito a este sistema porque ó ser carrerias curtas pódense facer varias mangas resultando unha competencia máis directa e espectacular
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Ago 2006, 13:32
Asunto:

[quote="Raposo"]
Unha suxerencia ós organizadores sería que don desen premios se non hai una mínimo de competencia(tres participantes), por que un corredor que está só na súa categoría non compite nesta, competirá na xeral.

Seria la solucion ideal, yo tp quiero recoger un premio en una categoria de una o dos personas mas.

Por otro lado, desde mi corta esperiencia tengo varios amigos tb en la categoria promesa que deciden ir o no ir a una carrera si en ella existe la categoria, como por ejemplo en el caso de Meaño. Yo iré pq va mi eqipo y me gusta el recorrido pero conzco compañeros q no van por dicha razon. En cambio si hubiera la posibilidad de q exista la categoria poniendo un minimo de 5 a 10 participantes pues estoy seguro de que muchos se anotarian. un saludo
Sussy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/09/05
0 Carreiras
314 Mensaxes
As Pontes
Respostar citando Envío Xov, 31 Ago 2006, 14:45
Asunto:

Buf! que dilema...
Lemond, entiendo lo que buscas, yo también soy promesa, y aun por encima chica, por lo que la mayoría de las veces estaría sola en las clasificaciones, pero a pesar de entenderte no lo acabo de compartir, me decanto más por lo que nos cuenta Marcos. Una carrera popular es distinta que las competiciones oficiales en pista, cross y demás, por lo que en cierto modo entiendo que "adapten" las clasificaciones a los presupuestos, a la comodidad en la clasificación, en no dejar categorías con falta de participantes en el podium..todo ello beneficiando en una mejor organización (hablo de populares de no muchos participantes, veo lógico, normal y necesario que en grandes populares haya más categorías)

Con lo de separar en las populares a los profesionales, federados, no federados..no me parece una buena solución. Primero porque es muy complicado definir a los profesionales del atletismo, y luego que una persona esté federada no tiene porque tener mejor nivel que otra no federada... yo por ejemplo estoy federada y en muchas populares chicas que no están federadas me meten repasos espectaculares.

Creo que lo más importante es en la medida de lo posible atraer a los atletas con lo que buscan, todo dentro de las posibilidades. En unas populares los atletas van buscando el buen ambiente, buena organización, pasar un rato agradable... en otras se busca el dinero, "prestigio" (atletas de mayor nivel), en otras como busca lemond, se busca "medirse" con la gente de tu categoría, nivel.. Por lo que no creo que se puedan comparar unas con otras... no es lo mismo la carrera de Santiago u Orense, con la popular de mi pueblo... para mucha gente hay objetivos distintos, para otros es exactamente igual, salir a disfrutar corriendo rodeado de gente... cada cosa en su lugar. Obviamente creo que no hay ninguna carrera que no tenga nada que mejorar, pero cada una encauzará las mejoras en lo que busca.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 31 Ago 2006, 15:13
Asunto:

Hola a todos .

Menudo debate y debate menudo.

No le deis más importancia que la que tiene, porqué , sé qué la categoría promesa es muy complicada. Creo que cada organizador debe poner las categorías, en función de la respuesta de los atletas que le pueden llegar a participar. Tristemente en esa categoría existe muy poca participación, pero , reconozco qué se debe estudiar. Yo también estoy, y lo estudiaré para la próxima edición de la carrera en la que colaboro, es la creación del trofeo al atleta popular(no federado, se supone, aunque, realmente, un atleta popular, puede federarse igualmente como cualquiera.) Es cuestión de estudiarlo. Realmente en la actualidad, la mayoría de atletas rondan desde los 35 a 55 años. ¿no es así?
Saludos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 31 Ago 2006, 20:53
Asunto:

Has dado en el clavo SUPERMORAIS,como bien dices la mayoria de los atletas estan entre los 35 y los 55 años,
cuando donde mas deberia de haber seria entre 15 y 30 años..!! Pero !!
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 01 Set 2006, 3:23
Asunto: o quid

Esta é unha cuestión que me trouxo algo de cabeza á hora de facer o circuito ainda que tratándose dunha 'pachanga' foi doado decantarse pola normativa e non entrar no da agrupación de veterans ou de juniors e promesas...

A base do tema está no ámbito no que se queira aplica-la norma. Unha carreira que busca sair na claisficación anual da RFEA ou que organice un campeonato (nacional ou galego) tenderá mais a adaptase á normativa; un organizador "Popular" pode que dispoña de cartos para atraer a xente moi cualificada, mais o seguro é que estes se lle encuadran nunha categoría concreta na mentres que a maioría dos inscritos (sobre todo os de fora do seu ámbito xeográfico) o serán no arco de idades 35 - 55 cando correr constitue un execelente xeito de manterse en forma fisica e psicolóxicamente e se posuen os medios e o tempo para desprazarse; é mais, o desprazamento constitue unha escusa para o turismo familiar.

O tema da definición de "popular" ten un dobre fio pois tódalas definicions se fan para acotar un termo deixando fora deste casos que non encaixan.

Popular os non federados?; coñezo populares que corren moito (a menos de 3:20) i en moitas probas... Popular o que corre dúas veces ó ano? entón neste foro non somos populares. Popular o que non participa nos campionatos oficiais? E perder o pracer dunha saida ó lado de "os grandes" (ex. Vilagarcía). Certo é que nesto de correr o estar federado non é un requisito tan necesário como en outros deportes nos que che fan "licencia de 1 día" para participar en certas probas (cicloturismo, triatlon...), pero coido que non sería xusto dicir que os federados non son populares pois hai xente que se federa para que o seu clube poda obter axudas (para equipación e desprazamentos) e ter eles a cobertura do seguro e que só participan en probas de ruta.

En fin, pensamentos en voz alta.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos