Foros ›
XIV Media Maratón Volta á Ría de Betanzos
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Mai 2010, 22:08
Asunto: Re: XIV Media Maratón Volta á Ría de Betanzos

**borrado**

Última edición por xiamenfroi o Ven, 03 Dec 2010, 13:35; editado 1 vez
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Mai 2010, 22:14

**borrado**

Última edición por xiamenfroi o Ven, 03 Dec 2010, 13:34; editado 1 vez
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 19 Mai 2010, 7:13

Pois este ano será o mesmo médico, no mesmo mercedes descapotable si o tempo llo permite.

As inscripción comezan a aumentar de ritmo, esperamos o arreón final a ver como vai. Recordarvos que é a través de Championchip
Jony_Lopez

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/10
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Mai 2010, 8:15

xiamenfroi, gracias por los consejos, se que mi objetivo debe ser acabar, y probarme en está distancia
Canvello

Novo foreiro
Novo foreiro
5/06/09
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Mai 2010, 14:59

ANIMO. Y que venza el mejor. Un colega y yo, no vamos a participar por encontrarnos en total desacuerdo con la forma de pago.
1º.- Uso exclusivo de la tarjeta.
2º.- Como no tenemos entidades bancarias aquí en este nuestro país se recurre a uno de afuera ( CATALONIA).
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 19 Mai 2010, 15:10

Canvello escribió:
ANIMO. Y que venza el mejor. Un colega y yo, no vamos a participar por encontrarnos en total desacuerdo con la forma de pago.
2º.- Como no tenemos entidades bancarias aquí en este nuestro país se recurre a uno de afuera ( CATALONIA).
Qué pena Disimulando Os echaremos de menos Confuso Un colega y tres mil cuatrocientos ventiocho amigos suyos del Facebook tampoco van a participar por el mismo motivo Enfadado De ir, podrían haber convertido esta carrera en la media más multitudinaria de Galicia Triste Por cierto, ¿quiénes sois tu colega y tú? Mr. Green

alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Mai 2010, 15:53

Canvello escribió:

Con respecto al primer punto, el cobro lo gestiona championchip junto con las inscripciones, y con otra forma de pago (transferencia bancaria o ingreso en cuenta) tendrían un trabajo manual de validar miles de ingresos (hay muchas carreras, algunas de ellas multitudinarias) y a la larga esto iba a dar muchísimos problemas con los pagos. De todas formas, estaría bien que se pudiera pagar también con PayPal, por ejemplo.

Con respecto al segundo punto, el sistema de la pasarela de pago de la Caixa a mi me funciona muy bien (y mi tarjeta no es de la Caixa). Muchos de los pagos que se hacen por internet se pagan a través de esta pasarela de pago. Desconozco si existe algún equivalente de alguna entidad gallega.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 19 Mai 2010, 16:41

Por partes

Coa forma de pago, como ben di Alber, pois o xestiona Championchip xunto coa inscrición, non é cousa do clube. O ano pasado permitiuse pagar ó recoller o dorsal o mesmo dia da carreira, pero ademais de dar máis traballo tamén che crea un pouco mais de incertidumbre coa participación, ademáis de ter que andar cos cartos enriba ese mesmo día da carreira. A min particularmente tampouco me causa ningún problema esta pasarela de pago, e creo que hoxe en día case que todo o mundo dispón de algunha tarxeta bancaria

E no que respecta á entidade bancaria, tampouco a eleximos nos, que o fai championchip. E ademais, recurrindo ó mesmo argumento que perroviejo "como no tenemos un idioma en este nuestro pais, se recurre a uno de fuera" para dar as queixas absurdas sobre con que entidade se fai o pagamento
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 19 Mai 2010, 17:38

No había seguido este hilo pues este año no pensaba participar: me juré el año pasado no volver, por lo menos en un año... sin estar preparado. Además quería ir a Cangas de Onís al MM que organizan allí el sábado anterior, pero ya son demasiados gastos en este mes.

Creo que estoy preparado y podré ir a Betanzos.

Para aquellos que tienen un poco de "miedo" para asistir a este MM decirles que sí... que lo tienen que tener... que es JODIDA. Por lo menos a mí me fue así: deshidratación desde el km12 e intentando llegar como fuese de vuelta a Betanzos. El tiempo empleado es anecdótico, aunque lo podéis ver en la clasificación: creo recordar que 6º o 7º... por la cola. Me mató la cuesta de las Angustias y luego la del Pazo de Mariñán.

Aún así, con el recuerdo de pensar que me moría en medio del asfalto, yo solito (no vi al médico por ningún lado pues me hubiese montado con él en el coche) y bajo aquel sol... este año intentaré repetir. La solución es estar bien preparado e hidratado... y no como el año pasado.

Igual nos vemos por allí. Jose72, no me anotaré hasta el último día, disculpa.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 19 Mai 2010, 21:46

Medo, o que se di medo, pois eu creo que tampouco é para tanto. A verdade e que na edición do ano pasado foi a carreira na que peor o pasei na miña corta carreira atlética, pero e que o día axudou bastante. Eu fíxena bastantes veces entrenando, e creo que se fai bastante ben, coas súas costiñas, pero ben

E o que dis que te montarías no coche do médico..... jejeje, creo que a levabas clara. Atenderiate si ibas mal, pero me da a mi que chamaría á ambulancia ou a protección civil, que montar a alguén sudado no mercedes descapotable dame a min que non lle fai moita gracia a Arturo
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Mai 2010, 21:53

**borrado**

Última edición por xiamenfroi o Ven, 03 Dec 2010, 13:34; editado 1 vez
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 19 Mai 2010, 22:02

Pois como cada un fala da feira segundo lle foi nela Moi feliz , eu direivos que para min foi unha media estupenda, paseino en grande, non sufrín nadiña e fixen unha marca moi boa para min (1h36m, sendo a miña mellor marca no ano 1h34m en Pontevedra). A primeira costa pareceume moi dura pero logo comecei a atoparme moi ben e con moita forza e non sufrín nada o calor que fixo.

A ver si este ano dáseme igual. Silbar Silbar Silbar

E os pinchos do final....espectaculares e todo moi ben organizado Aplauso Aplauso Aplauso
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 19 Mai 2010, 22:45

Eu nin olín os pinchos... só quería beber... dábame igual o que... auga, fanta... alí tirado no pavillón... menuda deshidratación.

Que ninguén pense que o digo para que a xente non vaia... se de algo estou seguro, é que para opinar dunha cousa, primeiro haina que probar.

Xa vos digo que me metín a correr sin tela preparado, nin hidratado nin nada... así me foi.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Mai 2010, 7:45

Pipe, no acojones al personal que tampoco es para tanto, y además es una carrera muy bonita y de las que valen la pena.

Hay que tratar de reservarse lo máximo posible hasta terminar bien las cuesta de las Angustias, esto es fundamental. A partir de ahí, se le puede dar un poco más, pero sin pasarse que aun quedan cuestas....

Pasado el puente del Pedrido, y superado el último repecho que hay justo después, ya practicamente tira todo hacia abajo, y si hemos llegado bien hasta aquí es el momento de "echar el resto".

Esto es la teoría, en la práctica ya se verá lo que sale....

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Jony_Lopez

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/10
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Mai 2010, 8:33

nunca he participado como ya he dicho, aun tengo que hacer un reconocimiento del terreno en situ pero por lo que comentais y observando el perfil lo realmente duro serian los primeros 5 km y bueno algua otra cuestilla sobre el km 14 y 16 sobre todo por como van ya las piernas.Sobre el 14 y el 16 supongo que estaremos hablando de subir o pedrido y en los primeros la subida esa de la que tanto hablais de las angustias.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos