xoixe escribió: |
Eu participei na carreira de 5km e quedei primeiro pero descalificaronme ![]() ![]() ![]() ![]() Cando recollemos o primeiro testigo xa vin un corredor que ia diante de min e tivo que dar marcha atrás porque non collera o testigo, pero uns metros máis adiante por sorte había unha persona dando máis. Os que os daban estaban muy xuntos e non daban a basto a repartir. deberian estar mais espallados porque no meu caso, no ultimo testigo había 3 persoas xuntas, duas a un lado e outra enfrente, pois cando pasamos tres corredores ibamos pegados e colleron os dous do lado dereito e eu queime sin testigo pensando que na curva habería outra persoa dando máis pero no había ninguén, ![]() ![]() ![]() ![]() Eu rematei as 12:10 e fun pra casa, hidrateime un pouco e volvín a sair a correr en plan trote suave 13,5km en 1h04m a pleno sol de primavera. Un que é un pouco masoca... Unha mañan quente en Oubiña, con xente da casa e pouca participación de atletas de élite (o non haber cartos, eche o que hay...) Para o ano, si chejo alá prometo que non deixarei ningun testigo atrás... nin os de Jehová... ![]() ![]() ![]() |
xoixe escribió: |
Está ben, fun po-lo trofeo, porque na miña corta vida deportiva nunca gañei un. Eu sabia de sobra antes de comenzar a carreira que moi mal tiña que facer para non levalo. Si me anotara na carreira de 10km tamen estou segurísimo que non ia quedar nin de 6º na absoluta. Pero, amigo Brasillas cada un anotarse donde lle peta para eso o poñen así. O loxigo e que os trofeos foran todos para a carreira absoluta coas suas categorias e si queren dar trofeos os tres primeiros homes e mulleres da de 5km pois hasta me parece ben. E como facía unha mañán esplendida, preciosa, e cun sol de praia, dixen eu, fago a de 5km, non sufro tanto e lévome o "trofeo a pillería" ou o "trofeo o espabiladillo" ou o "trofeo o gañador da proba de 5km con menos participación da historia da carreira popular de Oubiña" (que en este caso non o acadín por motivos reglamentarios da proba). Ese era o trofeo que eu me ia levar. Cando me dixo a controladora que sin o ultimo testigo que nada, pois por un lado hasta me alegrei porque coa miña descalificación fixen feliz a outra persoa que seguramente sufriría esos cinco km moitisimo mas ca min e que po-lo seu esforzo mereceríao moito máis ca min. ¿En que posto quedastes Brasillas? ¿ti tamen fuches a polo trofeo coma min? Pudestes anotarte na de 5km, home, levar trofeo e despois seguir e facer outra volta a tope ![]() ![]() ![]() Ninguen te obligaba a facer 10km podendo facer 5km ![]() ![]() ![]() Un saudo amigo. |