Teño entendido q son dúas voltas e q sumarían uns 7,5 kms aproximados. Gustaríame saber cantas veces se pasa pola fonte, q si non me ekivoco é unha q está nun lavadeiro, o non?? E tamén kerría saber si as dúas voltas seran iguais ou hai unha volta algo máis longa q a outra??
x facer unha popular x estos lares, q a verdade xa se botaba d menos. Spero q coa coincidencia coa festa da sidra o ambiente festivo sexa todavía maior se cabe.| xeno1980 escribió: |
| Hola correlegas d marin e d todas partes. O outro día cadroume pasar preto do circuito, pero non me kedou moi claro Teño entendido q son dúas voltas e q sumarían uns 7,5 kms aproximados. Gustaríame saber cantas veces se pasa pola fonte, q si non me ekivoco é unha q está nun lavadeiro, o non?? E tamén kerría saber si as dúas voltas seran iguais ou hai unha volta algo máis longa q a outra??Agradezo o esforzo da organización x facer unha popular x estos lares, q a verdade xa se botaba d menos. Spero q coa coincidencia coa festa da sidra o ambiente festivo sexa todavía maior se cabe.Non vos olvidedes todo o mundo d marcala no calendario, q xa faltan só 4 meses escasos Moita sorte á organización con tódolos detalles!!! |
| xeno1980 escribió: |
| pensei q eran dúas voltas solamente, pero si son 3 xa me keda mais claro. Gracias pola aclaracion!!! |
| PINGA escribió: | ||
|
| xeno1980 escribió: | ||||
![]() |
| PINGA escribió: | ||||||
Con todo, nos vindeiros meses habrá unha presentación da carreira. Convidados todos e sobre todo os que vivides preto. Grazas novamente por todo. |
Cando sexa si nada o impide ali staremos eu, toneco e zizou para recoñecer o recorrido e a uns cantos posibles rivais e intercambiar impresions e opinions. Aburiño!!! | xeno1980 escribió: | ||||||||
Cando sexa si nada o impide ali staremos eu, toneco e zizou para recoñecer o recorrido e a uns cantos posibles rivais e intercambiar impresions e opinions. Aburiño!!! |