Foros ›
Autor
Mensaxe
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 19 Abr 2010, 12:14
Asunto: XIX Maraton popular de Oubiña

Veño de reicibir a invitacion para esta carreira tan entrañable para min, posto que foi a miña iniciacion nesto do atletismo.
I xa vai facer dous aniños.
Celebrarase o 23-05-2010 as 11`30 diante do local social como de costumbre.
Xa vos iran dando informaci´´on, pero facedelle un oco no calendario esta carreira posto que merece a pena polo interes i entusiasmo que lle poñen todolos veciños do lugar para cos corredores, aburiño i vemonos en Oubiña (Cambados).
acastro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
150 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mér, 28 Abr 2010, 9:01
Asunto: Re: XIX Maraton popular de Oubiña

¿Qué distancia es?, ¿cómo es?
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mér, 28 Abr 2010, 15:15

Podes participar na carreira de 5 ou de 10 km., o circuito ten lixeiros tobogans ,ainda que predomina o llano, aburiño.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
509 Carreiras
3848 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Mai 2010, 16:46

Esta carreira, vaise facer finalmente o vindeiro Domingo, xa que non atopo información actualizada da mesma por ningures.
inasequiblealdesaliento

Novo foreiro
Novo foreiro
20/04/10
0 Carreiras
10 Mensaxes
Villagarcía de Arosa
Respostar citando Envío Xov, 20 Mai 2010, 12:20

Intentaré ir , ya que me han hablado bien del interés que ponen los locales en la prueba.
A las 11 30 parece que hará calor...
Un saludo Angel Angel Angel
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 23 Mai 2010, 16:34

Corrimos hoxe pola maña cun pouquiño de calor, nun ambiente caseque familiar, eo diria que non eramos mais de 100.
Esta e unha carreira moi entrañable para min, fai 2 anos que escomenzei eiqui nesto das populares.
Felicitar a Organizacion polo empeño i o cariño co que nos tratan Aplauso Aplauso Aplauso .
Desta quedei 3º na miña categoria i contento de pasar unha maña de domingo cos veciños de Oubiña, vemonos pro ano.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 23 Mai 2010, 18:47

Eu participei na carreira de 5km e quedei primeiro pero descalificaronme Aplauso Aplauso Aplauso (as normas son prara todos) porque me faltaba o ultimo testigo que no collín por non dar volta atrás Muro .

Cando recollemos o primeiro testigo xa vin un corredor que ia diante de min e tivo que dar marcha atrás porque non collera o testigo, pero uns metros máis adiante por sorte había unha persona dando máis. Os que os daban estaban muy xuntos e non daban a basto a repartir. deberian estar mais espallados porque no meu caso, no ultimo testigo había 3 persoas xuntas, duas a un lado e outra enfrente, pois cando pasamos tres corredores ibamos pegados e colleron os dous do lado dereito e eu queime sin testigo pensando que na curva habería outra persoa dando máis pero no había ninguén, Triste Triste Triste polo tanto había que pensar rápido Pensando e decidin non voltar atrás a recollelo e seguir o meu ritmo coa consecuencia final da descalificación. O recorrido de 5km serían 4,7km aproximadamente e fixeno en 18 minutos. Xa non quedei a ver o final da proba absoluta porque David e Yayo ían soos en cabeza e sobrados de forza, ¿que gañaría?

Eu rematei as 12:10 e fun pra casa, hidrateime un pouco e volvín a sair a correr en plan trote suave 13,5km en 1h04m a pleno sol de primavera. Un que é un pouco masoca...

Unha mañan quente en Oubiña, con xente da casa e pouca participación de atletas de élite (o non haber cartos, eche o que hay...) Para o ano, si chejo alá prometo que non deixarei ningun testigo atrás... nin os de Jehová... Ríndose Ríndose Ríndose

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 23 Mai 2010, 22:39

xoixe escribió:
Eu participei na carreira de 5km e quedei primeiro pero descalificaronme Aplauso Aplauso Aplauso (as normas son prara todos) porque me faltaba o ultimo testigo que no collín por non dar volta atrás Muro .

Cando recollemos o primeiro testigo xa vin un corredor que ia diante de min e tivo que dar marcha atrás porque non collera o testigo, pero uns metros máis adiante por sorte había unha persona dando máis. Os que os daban estaban muy xuntos e non daban a basto a repartir. deberian estar mais espallados porque no meu caso, no ultimo testigo había 3 persoas xuntas, duas a un lado e outra enfrente, pois cando pasamos tres corredores ibamos pegados e colleron os dous do lado dereito e eu queime sin testigo pensando que na curva habería outra persoa dando máis pero no había ninguén, Triste Triste Triste polo tanto había que pensar rápido Pensando e decidin non voltar atrás a recollelo e seguir o meu ritmo coa consecuencia final da descalificación. O recorrido de 5km serían 4,7km aproximadamente e fixeno en 18 minutos. Xa non quedei a ver o final da proba absoluta porque David e Yayo ían soos en cabeza e sobrados de forza, ¿que gañaría?

Eu rematei as 12:10 e fun pra casa, hidrateime un pouco e volvín a sair a correr en plan trote suave 13,5km en 1h04m a pleno sol de primavera. Un que é un pouco masoca...

Unha mañan quente en Oubiña, con xente da casa e pouca participación de atletas de élite (o non haber cartos, eche o que hay...) Para o ano, si chejo alá prometo que non deixarei ningun testigo atrás... nin os de Jehová... Ríndose Ríndose Ríndose

O sinto Xoixe. Ainda así , fuches o gañador moral, e eso tamén importa. Coido que nunha carreira tan popular, con que hubera algún testigo de que completaches todo o percorrido, debería chegar, e poderían ser un pouco máis elásticos na norma, que total estábades en familia.

Saudod.

Última edición por supermorais o Dom, 23 Mai 2010, 22:41; editado 2 veces
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Mai 2010, 22:40

sintocho xoixe todos temos fallos e de sabios retificar ,unha carreira e dura pero bonita ,felicitar a todos por rematar as probas a organizacion e todos os voluntari@s e gracias por eses bocadillos , e por riba medalla ,noravoa a germanmd por ese 3 puesto e cuidame a pura jeje vemonos na prosima
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 13:48

Eo tamen cho sinto Xoixe, pero son cousas que pasan, pro ano seguro que levas todos.
Quixen saudarte antes da carreira, estaba estirando nunha mesa de pedra o pe dun cruceiro onde tiñas ti o coche, pero despois xa non te vin, sera noutra.
Animos Tara eres unha correcamiños, finde si e finde tamen o teo home comprelle pasensia, unha aperta.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 21:42

Bueno, Germanmd pois outra vez será, e non te cortes en saudar que pa cortado xa son eu bastante Avergoñado . Pois eso, vémonos na proxima carreira de por ahí a diante, que a miña se non hay cambios será a medio maraton en Betanzos por tercer ano consecutivo.

Un saudo.

Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Mai 2010, 19:07

Esta e unha critica para Xoixe, para os que participaron na carreira corta, e sobre todo pa a organizacion:
1º Xoixe, co teu comentario acabas de demostrar que so fostes a esta carreira polo trofeo, porque si non correrias a distancia larga, pero claro, ah'i non había trofeo as categorias, si non so os 3 primeiros.
2º Os corredores populares que atopo es todas as carreiras, que incluso corren distancias superiores os 10km, pareceme indignante que tanten os inscriptos nas duas carreiras, e vendo que hay mais premios por categoria, que se inscriban na carreira que da mais premios que en este caso e a corta de 4.700m
3º A organizacion a pesar do gran empeño que pon "por eso eu doulle as gracias", ten que darse conta que o dar mais premios a categoria corta non ten logica. Os premios os tres primeiros de cada categoria terian que ser pa carreira na que se fai mais esforzo. Non e normal que corramos o doble e so leven premio os 3 primeiros da xeral, mentres os que correron a mita se levan todo.
E por certo si eu me apuntase a carreira corta levaria o trofeo o primer posto, por que fun o primerio en pasar na primeira volta da miñá categoria pola liña de meta, pero eu teño a conciencia tranquila. Non sei os demais.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 26 Mai 2010, 22:02

Está ben, fun po-lo trofeo, porque na miña corta vida deportiva nunca gañei un.

Eu sabia de sobra antes de comenzar a carreira que moi mal tiña que facer para non levalo. Si me anotara na carreira de 10km tamen estou segurísimo que non ia quedar nin de 6º na absoluta. Pero, amigo Brasillas cada un anotarse donde lle peta para eso o poñen así.

O loxigo e que os trofeos foran todos para a carreira absoluta coas suas categorias e si queren dar trofeos os tres primeiros homes e mulleres da de 5km pois hasta me parece ben.

E como facía unha mañán esplendida, preciosa, e cun sol de praia, dixen eu, fago a de 5km, non sufro tanto e lévome o "trofeo a pillería" ou o "trofeo o espabiladillo" ou o "trofeo o gañador da proba de 5km con menos participación da historia da carreira popular de Oubiña" (que en este caso non o acadín por motivos reglamentarios da proba). Ese era o trofeo que eu me ia levar.

Cando me dixo a controladora que sin o ultimo testigo que nada, pois por un lado hasta me alegrei porque coa miña descalificación fixen feliz a outra persoa que seguramente sufriría esos cinco km moitisimo mas ca min e que po-lo seu esforzo mereceríao moito máis ca min.

¿En que posto quedastes Brasillas? ¿ti tamen fuches a polo trofeo coma min? Pudestes anotarte na de 5km, home, levar trofeo e despois seguir e facer outra volta a tope Ríndose Ríndose Ríndose
Ninguen te obligaba a facer 10km podendo facer 5km Ríndose Ríndose Ríndose

Un saudo amigo.

Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 5:51

Sempre vou a esa carreira a disputar a proba larga, porque disfruto moito mais, si quixera ir polos trofeos tiña ben claro que me anotaria na corta, pero perderia de facer un entreno de cara a proximas metas. (Eu tampouco gañei nunca nada)
O meu posto na absouta foi 5º.
O dos lazos de testigo tiña que intentar solucionalo de algunha outra forma, por que cando chegas a meta das duas voltas levas uns 8 ou 10 collares de colores.
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 20:27

xoixe escribió:
Está ben, fun po-lo trofeo, porque na miña corta vida deportiva nunca gañei un.

Eu sabia de sobra antes de comenzar a carreira que moi mal tiña que facer para non levalo. Si me anotara na carreira de 10km tamen estou segurísimo que non ia quedar nin de 6º na absoluta. Pero, amigo Brasillas cada un anotarse donde lle peta para eso o poñen así.

O loxigo e que os trofeos foran todos para a carreira absoluta coas suas categorias e si queren dar trofeos os tres primeiros homes e mulleres da de 5km pois hasta me parece ben.

E como facía unha mañán esplendida, preciosa, e cun sol de praia, dixen eu, fago a de 5km, non sufro tanto e lévome o "trofeo a pillería" ou o "trofeo o espabiladillo" ou o "trofeo o gañador da proba de 5km con menos participación da historia da carreira popular de Oubiña" (que en este caso non o acadín por motivos reglamentarios da proba). Ese era o trofeo que eu me ia levar.

Cando me dixo a controladora que sin o ultimo testigo que nada, pois por un lado hasta me alegrei porque coa miña descalificación fixen feliz a outra persoa que seguramente sufriría esos cinco km moitisimo mas ca min e que po-lo seu esforzo mereceríao moito máis ca min.

¿En que posto quedastes Brasillas? ¿ti tamen fuches a polo trofeo coma min? Pudestes anotarte na de 5km, home, levar trofeo e despois seguir e facer outra volta a tope Ríndose Ríndose Ríndose
Ninguen te obligaba a facer 10km podendo facer 5km Ríndose Ríndose Ríndose

Un saudo amigo.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos