Lun, 24 Mai 2010, 7:01 Asunto: XII Marcha a San Andres de Teixido (50 Km)
Me gustaria saber si alguien sabe donde buscar información sobre la XII marcha a San Andres de Teixido (50 Km) que está publicada en este y otros foros que se celebrará el próximo dia 12 de Junio.
Gracias
Killoke
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes
Lun, 24 Mai 2010, 8:15 Asunto: Re: XII Marcha a San Andres de Teixido (50 Km)
Pues claro , teixidoape.blogspot.com/.
Saludos.
asueto
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes
Lun, 24 Mai 2010, 8:37 Asunto: Re: XII Marcha a San Andres de Teixido (50 Km)
La verdad es que yo no termino de decidirme a hacer esta andaina. Por una parte está que (no sé por qué) pensaba que el recorrido iba a pasar por la zona que da a cariño, cabo ortegal y la garita de herbeira, que es una zona que me gusta mucho. Y por otra parte no sé qué tal está la organización, sobre todo el tema del avituallamiento...
¿Alguien que asistiera a anteriores ediciones puede comentar a su impresión sobre la belleza del recorrido, señalización y tema de avituallamientos?
Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.
manucambre
Foreiro infantil
11/10/09
0 Carreiras
149 Mensaxes
Lun, 24 Mai 2010, 21:09 Asunto: Re: XII Marcha a San Andres de Teixido (50 Km)
Boa noite: Xa vai de varios anos que participo. A verdade é que o percorrido ten tramos duros, sendo xa duros os 50 km.
A organización coido que é moi boa tanto en sinalización como en avituallamentos.
Se te atopas ben fisicamente, anímate e vémonos en Ferrol o día 12 de xuño.
mañoman1960
Novo foreiro
17/01/10
0 Carreiras
6 Mensaxes
Dom, 13 Xuñ 2010, 14:16 Asunto: Re: XII Marcha a San Andres de Teixido (50 Km)
ONTE FUE A ANDAINA A SAN ANDRES DE TEIXIDO E QUERO FELICITAR A ORGANIZACION POR A SUA GRAN LABOR E POR ESA TORTILLA DE PATACAS CAENTIÑA QUE NOS DERON O TRAMO ECHE DURO COMO A SEMPRE PERO QUEN ALGO QUERE ALGO LLE COSTA UN SALUDO E PA ADIANTE CON ESTA ANDAINA TA ENSEBRE
asueto
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes
Dom, 13 Xuñ 2010, 20:33 Asunto: Re: XII Marcha a San Andres de Teixido (50 Km)
Yo llamé para interesarme pero me dijeron que un 25% del recorrido iba a transcurrir por superficias duras tipo asfalto, me fastidió no acudir, pero mis rodillas son lo primero...
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos