Foros ›
XIV Media Maratón Volta á Ría de Betanzos
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Xov, 20 Mai 2010, 16:42
Asunto: Re: XIV Media Maratón Volta á Ría de Betanzos

Hola correlegas,

Si comentar que es durilla por el calor, de hecho solicité que adelantasen la hora en este mismo foro, gracias a la organización por adelantarla.

mi intención es la de participar en esta media, si las cosas no se tuercen y así quitarme las espinas que tengo clavadas en las tres ultimas medias (Vig-bay, Ferreirua, Coruña) en donde todas pasé de 1h 40´, la verdad es que esta me la estoy tomando como un reto personal, y aunque estoy jodido de la espalda estoy entrenando a tope para conseguir acabarla por debajo de 1h 38´.

Por lo menos una parte de los objetivos de esta media ya lo conseguí, convencer a Pipe de que volvería, de que se quitara ese mal sabor de boca del año pasado, lo mio me ha costado, la verdad, pero parece que lo he conseguido.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
490 Carreiras
3762 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Mai 2010, 21:08

Home, non é cuestión de amedrentar a ninguén, a carreira é moi dura, ou facémola nos dura. Eu corrinna 3 veces é a do ano pasado fixeno sen obxetivos é de menos a máis, rematando nunha 1h31', e sen sufrir moito pese o calor.
Pero a parte da subida das Angustias, ten outra corta por debaixo da autopista, a do Pazo de Mariñán, despois da ponte do Pedrido e outra despois do Km 15 que é moi longa e con bastante pendente.
Eu se non vou a M.M. da Reconquista en Asturias, espero ser outra vez da partida.
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Mai 2010, 11:24

A mí la verdad es que las subidas no me atemorizan en absoluto, estoy acostumbrado a entrenar con recorridos rompepiernas, lo que me tiene preocupado es el calor. Hoy he corrido hora y cuarto por el Pedroso, aquí en Santiago, y cuando he terminado de entrenar eran las 11:30 y el termómetro marcaba más de 25ºC. Aunque lo peor era el sol, quemaba la piel, si para la media de Betanzos se pronostica un día como el de hoy me pensaré mucho el asistir, no quiero repetir la experiencia de la Vig-Bay.

En fin, a ver si hay suerte y refresca un poco Sorriso

Saludos,

Instantáneas de Fondo
instantaneasdefondo.blogspot.com

Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Mai 2010, 21:39

**borrado**

Última edición por xiamenfroi o Ven, 03 Dec 2010, 13:31; editado 1 vez
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Dom, 23 Mai 2010, 22:03

A hora de saida está totalmente confirmado que será ás 10:30. O adianto de hora á que se refire pájaro azul é respecto á edición do pasado ano, que fora ás 11, e este ano adiantouse media hora ata as 10:30 en previsión de que puidese facer calor

Por outra parte, informar que a camiseta será técnica, e de color amarelo limón. Os pinchos do final tamén están confirmados, ainda que non serán tan abundantes como o pasado ano, no que se tivo que tirar unha grande cantidades de comida. Ou a xente comeu pouco, ou se calculou demasiada comida

Tamén podemos confirmar que haberá posto de fisioterapia en meta, con un fisio titulado e varios estudiantes en prácticas

Tan só queda o arreón final de apuntados, que a día de hoxe levamos tan só 133 inscritos a falla de 4 días para cerrar as inscripcións, cando tódolos anos eramos entre 300 e 400. E este ano melloramos algo coa fisioterapia, a camisete técnica, a cronometraxe por chip e entrar no circuito de correr en galicia, así que a ver si a xente se vai animando
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 7:23

Jose72 escribió:
Tan só queda o arreón final de apuntados, que a día de hoxe levamos tan só 133 inscritos a falla de 4 días para cerrar as inscripcións, cando tódolos anos eramos entre 300 e 400. E este ano melloramos algo coa fisioterapia, a camisete técnica, a cronometraxe por chip e entrar no circuito de correr en galicia, así que a ver si a xente se vai animando

Al ser de pago, bastante gente espera a los últimos días. Yo creo que a los 300 llegareis. ¿Los pinchos? juraría que yo no caté ninguno pues se habían terminado... o era la bebida??? Muerto

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
mandacarallo

Maratoniano
Maratoniano
10/12/06
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 8:13

Boas.

Eu se non hai novidade, estarei na saida. Vai ser a primeira vez que participe, e espero que teña toda a dureza prometida, jajaja.

saudos.
Jimny

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/04/10
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 8:15

Confirmado uno más.

He esperado para ver este finde como me encontraba y por culpa del curro, que tenía que estar ya de vacaciones... Nono

Así que espero que poco a poco se vaya animando la gente y seamos un montón en Betanzos.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 9:21

Eu estou neso, o que pasa é que non vou pagar nin inscribirme ata que hoxe faga o derradeiro "test de sudor"; isto é si non morro facendo 1 hora con esta calor pois haberá que ir a facer 1:45 pola ría de Betanzos.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 10:58

Por motivos familiares, me descuelgo de esta media (y eso que ya he pagado los 7 euros Triste ). Que tengáis un día brillante y poco caluroso Guiño

c.a.r.miño

Novo foreiro
Novo foreiro
6/04/10
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 16:51

Pipe el año pasado sobro bebida y un monton de comida, lo que falta en la media de Coruña sobra en la media de Betanzos. El año pasado parece que hubo un problema con las camisetas culpa de sporzone , este año parece ser que las pagan ellos o sea cada corredior tendra una camiseta tecnica al terminar la carrera.
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 17:02

Siendo mi primer año de medias maratones, y después de la Vig-Bay y Coruña21, creo que es prudente ponerse otros objetivos. Mi cuerpo tampoco está para muchas alegrías. Pero el próximo año, si todo va bien, me gustaría participar en esta carrera.

Mucha suerte a tod@s los que vais a participar. Un saludo.
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 18:15

Bueno, por de pronto hoy ya ha refrescado bastante, a ver si sigue la cosa igual y el domingo tenemos un buen día para correr. Como estuve en la Coruña 21 iré a pasarlo bien y punto, no vaya a ser que me emocione, intente ir más rápido de lo que puedo y termine pagándolo...

Saludos,

Instantáneas de Fondo
instantaneasdefondo.blogspot.com

Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.
marcosmonki

Maratoniano
Maratoniano
28/02/10
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 18:30

suerte a todos los que participais en la media de la ria. Espero que tengais un buen clima y que lo disfruteis. El año que viene me la apunto para mi calendario. Nos vemos en proximas carreras.
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 20:07

Ben, pouco a pouco a xente vaise animando, ata esta hora 52 novos inscritos no día de hoxe

Hoxe houbo a penúltima reunión dos organizadores para ultimar detalles. Anunciar que haberá 4 avituallamentos, que non se corresponderán con puntos kilométricos concretos. O primeiro estará aproximadamente no km 4, ó paso polo parque do pasatempo en Betanzos mesmo; o segundo no pazo de mariñán, máis ou menos o km 9 ou 10; o terceiro pasado a ponte do pedrido, que ven sendo o km 13 ou 14; e o derradeiro cando se empeza a baixar ata Betanzos, cerquiña dunha gasolineira, km 17 ou 18. A finais de semana marcaremos os km e xa vos direi os puntos exactos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos