lestrove escribió: |
Moi bo ambiente na Carreira da Muller,mellor do que eu esperaba. 2.400 atletas fixeron honor a causa,a loita contra o cancer. Maria Abel,Chus Valiño e Julia Vaquero puxeron a sua clase nos primeiros postos. Despois tivemos a [b]David de Maria e Aerobic,e donde a xente participou con alegría e entusiasmo. Exito total sin duda,polo que para o ano mais e mellor.Eso sí,cambiamos de cidade. |
sochas escribió: |
A rapaza chámase Laura e ten 12 anos (cumplidos este ano). De marcas máis destacables ten: 1000ml pista cuberta: 3'17'' 3000ml aire libre 11'22'' É a actual subcampeona galega de campo a través. Con 9 anos xa baixou dos 4min no 1000ml. Un día preguntoume seu pai canto facía eu nun 1000ml e díxenlle que sobre 3min pelados e díxome: ¿como vas facer ti tres minutos si xa casi o fai a miña filla? Os rapaces e rapazas que entrenan na AAD Barbanza teñen un nivel que nin dios. Eu coincido con eles nos entrenamentos e flipo cando fan as series os de 15/16 anos. Un saúdo |
corroseguro escribió: |
Muy bien Anne Igartiburu, se vé que la conoce muy bien Khene, tal vez de sus programas de TV ,pues quedó 131 con 0:29:57 de 1.798 que cruzaron la meta. |
khene escribió: | ||
|