Foros ›
Conciliación e participación da vida familiar nas carreiras
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 15:50
Asunto: Conciliación e participación da vida familiar nas carreiras

Chupete Chupete Ola¡ Quixera propoñer a tódalas localidades que fan carreiras populares ou triatlóns que baraxasen a posibilidade de habilitar un servizo de gardería para os/as atletas, pois nos facilitarían poder participar nas distintas probas: aos nenos e nenas e a os pais e nais dos mesmos.

Teño fillas e ós dous pais nos gusta correr, pero se non atopamos algún amigo ou amiga con quén deixar as nenas mentras corremos; ún de nós non o pode facer. Supoño que haberá mais persoas que lle pasa o mesmo.
Tomemos exemplo da media maratón de Pontevedra, onde eu puiden participar tranquila e leda e as nenas pasárono en grande nun lugar controlado por dous chicos( chico e chica) excepcionais.
Non pensedes que pido un lugar "superguai" con actividades, nin moito menos, só que mentras corremos a proba dos maiores, os e as nenas poidan estar controlados por unha ou dúas persoas responsables.
!A ver se é verdade que queremos compaxinar a vida familiar e o ocio¡[[/align]align=justify]



padron3.jpg
Descrición:
Visto: 6095 veces
padron3.jpg

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 16:31
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carr

Na San Martiño a organización acondiciona un servizo de gardería pra os fillos daqueles que participen na carreira de adultos.Polo que me teñen contado iste é un feito habitual en carreiras populares da veciña Francia.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 17:20
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carreiras

MIOTE, es una magnífica propuesta.

A ver si las Empresas de CampionChip, Cronotec, y otros organizadores, habilitan una Carpa para este fin y lo mismo que a quien desea recibir un mensaje con la clasificación le añade a la cuota de inscripción 1 euro, pues por ejemplo a quien desee el servicio de guardería añadirle X euros.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 17:28
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carreiras

esperemos a resposta tranquila e sosegada daqueles que me vacilaron, cando no seu dia propuxera algo polo estilo, supoño que che diran que os deixes
coa tarxeta visa nun hotel de luxo, ou algunha parvada polo estilo, como de costume.
eu son un coma vos que tamen ten problemas parecidos, a miña parella non lle gusta correr e nas carreiras que vai conmigo aburrese, asi que propuxera
actividades paralelas para os acompañantes inda que fora a costa de non dar camisetas ou trofeos, y ja,saltaron os graciosillos de turno por chamarlles algo decente sin que me teñan que advertir os moderadores.
en fin espero que ti teñas mais sorte.
por certo na carreira du cuvi si que tiveron garderia o ano pasado con actividades para os nenos con coidadores, asi que o unico que fai falla e un pouco de vontade.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 17:38
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carreiras

La filosofia no parece mala, saludos a Miote a Jesus a xabi y runrunpabli.

www.cristobalrodriguez.es.tl
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 18:12
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carr

Sí, es muy buena idea.Un lugar seguro donde dejar los niños mientras los mayores corremos.Se puede abonar una cuota a los cuidadores, cuidadores que debiera ser personal,preferentemente femenino, cualificado para esa tarea. Pensando

Friends forever
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 18:49
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carreiras

La cosa es seria, pero hay varios aspectos a tener en cuenta:
habria que con tiempo y dependiendo del tipo de carreras (no es lo mismo la peña que va a la Vig Bay que la que va a Ferrol a la Media Maraton), habilitar algo mas que una carpa...
el problema posiblemente no surjira si son 10-20-o30 niños.... pero si de repente se necesita servicio de guarderia para 500 -... la cosa se complica.

En todo caso es una interesante propuesta a poner sobre la mesa, al mismo tiempo que se conjuga con lo que comenta runrunpabli sobre actividades paralelas (aunque esto tambien , vuelvo a lo mismo, depende mucho de la carrera en concreto.)

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 19:03
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carr

Benvida o foro Elena, espero como ben di runrunpabli, que os organizadores deixen de darnos camisolas (xa non sei que facer con tantas), e propoñan e leven adiante este tipo de iniciativas.

O dito un saudo pa ti e pa o teu compañeiro ( e meu tocallo) e vemonos nos carreiras. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 19:26
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carreiras

**borrado**


Última edición por xiamenfroi o Ven, 03 Dec 2010, 14:39; editado 1 vez
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 21:38
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carr

En la carrera del CUVI también hay servicio de guardería, con hinchables y todo.

Debería promocionarse más las actividades paralelas para familiares.
CARNOCHO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/11/07
0 Carreiras
106 Mensaxes
SOBRADO DOS MONXES
Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 21:43
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carreiras

Gran idea,gran solución,pero témome que neste pais esteamos algo atrasados nese aspecto,no referente ós nenos.Eu,por suposto,non tería ningún problema en pagar algo mais para que teñades ese servizo,anque seguro que non é cuestión de cartos,se non de iniciativa,de que a alguén se lle ocorra facelo,de que alguén sexa o pioneiro.Ánimo ós organizadores,tamén queremos que compitan os pais(os dous),algún tiraría o carrito ó carallo...
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 22:04
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carreiras

Paréceme unha idea estupenda, e pra a próxima carreira do marisco a vou a propoñer na reunión previa dos organizadores.

Saúdos
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5711 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 22:18
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carr

Hombre hombre Elena, de cabeza apoyo esa idea, faltaría más!!!!! a mi me vendría de perlas, con 2 peques q tengo, y si que es difícil conjugar esto. El año pasado, con un niño solo, mi mujer se aficionó a acompañarme, y se enganchó del ambientillo, pero este año, con otro enano más, solo fue a una pero no le quedaron ganas de volver.
Así que de acuerdo 100%, solo q reconozco q es un quebradero y gasto más para las organizaciones. Yo por mi parte, lo veo como un servicio a mayores q no todo el mundo podría llevarlo a cabo pero que sería muy bienvenido, por pedir...
Jesusb, no creo q eso sea competencia para nada de las empresas cronometradoras, eso es exclusivamente competencia de la organización de la carrera.
Yo también me sorprendí por el comentario de corroseguro de que sea personal preferentemente femenino.. Ríndose pillín pillín, jeje es broma, pero como dice xiamenfroi a estas alturas encasillar profesiones de esa forma suena un poco sexista.
Tampoco estoy de acuerdo con el comentario de montxo: "...que los organizadores dejen de darnos camisolas, (xa non sei que facer con tantas)...", hombre, hombre, tampoco es eso, suena a desprecio, no? aún por encima! es un regalo típico que mucha gente lo valora mucho, como recuerdo, otros la coleccionan, y algunos si no le das camiseta no veas q comentarios. Ahora están de moda las técnicas. Yo de todas formas para la carrera de Padrón voy a proponer que sean de tiras o un pantalón, para que la gente no se aburra siempre de lo mismo Disimulando


Última edición por yomismo o Ven, 28 Mai 2010, 17:11; editado 1 vez
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 7:08
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carr

En portugal organizan, si es una media o una maraton, una carrera mas corta y una andaina; esta ultima, casi siempre acompaña a todas las carreras, asi los acompañantes puede no estar parados esperando que lleguemos los corredores.
Apoyo la iniciativa de la guarderia.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 13:12
Asunto: Re: Conciliación e participación da vida familiar nas carr

yomismo escribió:
Hombre hombre Elena, de cabeza apoyo esa idea, faltaría más!!!!! a mi me vendría de perlas, con 2 peques q tengo, y si que es difícil conjugar esto. El año pasado, con un niño solo, mi mujer se aficionó a acompañarme, y se enganchó del ambientillo, pero este año, con otro enano más, solo fue a una pero no le quedaron ganas de volver.
Así que de acuerdo 100%, solo q reconozco q es un quebradero y gasto más para las organizaciones. Yo por mi parte, lo veo como un servicio a mayores q no todo el mundo podría llevarlo a cabo pero que sería muy bienvenido, por pedir...
Jesusb, no creo q eso sea competencia para nada de las empresas cronometradoras, eso es exclusivamente competencia de la organización de la carrera.
Yo también me sorprendí por el comentario de corroseguro de que sea personal preferentemente femenino.. Ríndose pillín pillín, jeje es broma, pero como dice xiamenfroi a estas alturas encasillar profesiones de esa forma suena un poco sexista.
Tampoco estoy de acuerdo con el comentario de montxo: "que los organizadores dejen de darnos camisolas, que xa estamos aburridos de elas...", hombre, hombre, tampoco es eso, suena a desprecio, no? aún por encima! es un regalo típico que mucha gente lo valora mucho, como recuerdo, otros la coleccionan, y algunos si no le das camiseta no veas q comentarios. Ahora están de moda las técnicas. Yo de todas formas para la carrera de Padrón voy a proponer que sean de tiras o un pantalón, para que la gente no se aburra siempre de lo mismo Disimulando

Bueno rapas, non poñas no teu post cousas que eu non dixen, xa esta ben de andar de tocapelotas, eu fago un comentario e asumo como tal, pa que coñas inventas Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Si fas o favor aclareme donde eu dijo semexante cousa Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos