Mincha escribió: |
Pois xa sabes que aquí case que fronte á miña casa temos unha pistas moi boas e solitarias para probar. Eu non sei si probar nos lanzamentos xa que na velocidade non teño nada que facer. |
banderas escribió: | ||
Precisamente por esas pistas o decía... todo será cuestión de cambiar o lugar de adestramento un domingo calquera ![]() ![]() |
banderas escribió: |
Pois tes razón... haberá que probar algún sábado deste mes... ou unha tarde ¿cómo che vai a deste venres? Haberá que falalo con alguén próximo ás pistas ¿non? Descoñezo cómo está o tema de usar esas alén do Minho. |
Aguita escribió: |
No encuentro, dentro de la pagina de la federacion gallega, el apartado de inscripciones, alguien me puede indicar donde se realizan las inscripciones. Gracias. PD: aun hay que meditarlo, pero bueno es saber donde hacerlo. |
xabi escribió: | ||
a inscrición realízase neste link: www.galiciaatletica.com/fga/xestor/ pero o xestor do teu clube é que posúe as claves de acceso |
Germanmd escribió: |
Persoalmente coido que nos obstaculos eses que vos poñen, leves unhas gafas graduadas i un bo casco pra cachola ![]() ![]() ![]() |
xabi escribió: |
o 5 de Xuño nas pistas Josefina Salgado de Monterrey (Ourense) |