Foros ›
Carreira Popular do Concello de Ordes... ¿faise iste ano?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Banzai_Japon

Maratoniano
Maratoniano
9/12/09
0 Carreiras
86 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 21:46
Asunto: Re: Carreira Popular do Concello de Ordes... ¿faise iste a

Ala.... Vamos a ver quien es el primer@ que se anima a colgar unas fotos de la carrerita, aunque saldremos borrosos del calor que hacia
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
530 Carreiras
1630 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 22:12

Todo muy bien en esta carrera. El calor que hizo tuvimos que sufrirlo, y bien, pero volví encantado de haber corrido por segundo año consecutivo en Ordes.
pirindolo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 22:32
Asunto: Re: Carreira Popular do Concello de Ordes... ¿faise iste ano?

koala36 escribió:
Panzudopobrense, vexote moi contento e frotando as mans porque ves que eu non vou puntuar en Ordes e como ti fixeches un carreiron, pois enton xa me tes mais cerca no circuito, ehhhhh pillen.
Pirindolo, pois eu tamen espero que o proximo sprint sea bastante mais adiante ca o de onte. Na proxima , falamos un pouco mais, pois onte eu tiña moita prisa e marchei rapidiño.
Por certo, panzudopobrense, o mellor ainda puntuo (pois teño como testigos a pirindolo, moran e a un tal panzudo que poden corfirmar a miña participacion nesta carreira Bailar Bailar Moi feliz Moi feliz )

Eu confirmo que estuvo e podo confirmar tamén a posición, xa que quedou xusto diante de min, como eu quedei 211, pois esa era a súa posición.
fervac

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/09
0 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Mai 2010, 18:12

¿Es que no habrá esta vez algún fotógrafo voluntario y voluntarioso que nos pueda colgar alguna foto?.
No me lo puedo creer.
Me gustaría tener un recuerdo de la carrera que más me costó terminar por ahora.
Gracias.
Jimny

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/04/10
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Mai 2010, 20:03

A mi también me parece curioso, y estado pendiente de la prensa y de la web del concello y tampoco he encontrado nada...
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 26 Mai 2010, 20:11

Jimny escribió:
A mi también me parece curioso, y estado pendiente de la prensa y de la web del concello y tampoco he encontrado nada...

¡Compañero Pocoyó!
barrañán

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 27 Mai 2010, 6:22

Fotos, fotos, fotos, que mi mujer está empezando a pensar que me fui a la playa con los colegas .....

dietaydeporte.blogspot.com/
blogs.lavozdegalicia.e...terrechea/
fervac

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/09
0 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Mai 2010, 16:55

Definitivamente, compañero Barrañan, habrá que buscarse algún otro justificante de participación en la carrera-horno de Ordes, porque lo que son fotos... creo que no va a haber. Parece que todos los fotógrafos fueron a la Carrera de la Mujer a Santiago (ya han colgado tropecientas fotos); y los entiendo, claro que los entiendo. Pero, hombre, siempre pensé que, si no los fotógrafos, alguna fotógrafa se habría acordado de los esforzados de Ordes.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 11:50

Pois nada, a min tamen o unico recordo que me vai quedar desta carreira sera o que teña eu no meu pensamento, pois fotos non hai, nas clasificacions non salgo (decidiron descalificarme) , e no circuito non puntuo ( o non aparecer nas clasificacions por descalificacion non podo puntuar), pois o dito, o unico recordo sera o que eu teña, E DENDE LOGO E UN MAL RECORDO.
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 14:21

koala36 escribió:
Pois nada, a min tamen o unico recordo que me vai quedar desta carreira sera o que teña eu no meu pensamento, pois fotos non hai, nas clasificacions non salgo (decidiron descalificarme) , e no circuito non puntuo ( o non aparecer nas clasificacions por descalificacion non podo puntuar), pois o dito, o unico recordo sera o que eu teña, E DENDE LOGO E UN MAL RECORDO.

Una pregunta para administrador

Sabiendo que Koala participó y aun habiendo sido descalificado, ¿no puede puntuar?

afiladosrunners.wordpress.com/
pirindolo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 14:59

Panzudopobrense escribió:
koala36 escribió:

Sabiendo que Koala participó y aun habiendo sido descalificado, ¿no puede puntuar?

Estou dacordo, ademáis sábese incluso o posto, como xa dixen neste fío.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 16:14

Gracias Pirindolo e Panzudopobrense por interesarvos polo tema, agradecese, pero os responsables do circuito xa me comunicaron que non se podia facer nada, e duro e pareceme inxusto tal e como foron os acontecementos, pero son as normas e hai que acatalas. GRACIAS.
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 16:23

pirindolo escribió:
Panzudopobrense escribió:
koala36 escribió:

Estou dacordo, ademáis sábese incluso o posto, como xa dixen neste fío.

El circuito de CEG creo que deberia de darte los puntos ya que hay bastantes testigos de tu llegada a meta .....que no salgas en clasificacion es otra cuestion al haber llegado tarde 7 mm pero en el circuito solo estas pidiendo puntuar aunque sea como ultimo....mi apoyo compi Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 20:14

Una descalificación por llegar tarde ¿no es como un fuera de control?

afiladosrunners.wordpress.com/
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 22:06

Gracias Moran, esto e o que fai este deporte especial. A pesar de estar competindo uns contra os outros, en momentos como estos vese a gran deportividad que ahi entre nos. Gracias.
O problema xa non esta en que si podrian darme os puntos ou non, senon que a outro foreiro, pasoulle algo parecido na carreira de Ares (creo) e tampouco llos deron, co cal loxicamente xa sentou un precedente.
Quizais para o ano, tendrian que tratar cambiar a norma, pero este ano esta asi.
De todas formas, non vos preocupedes, xa o teño asumido, pero ainda asi MOITISIMAS GRACIAS A TODOS OS QUE ME DESTES O VOSO APOIO.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos