Foros ›
XIV Media Maratón Volta á Ría de Betanzos
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Mai 2010, 19:54
Asunto: Re: XIV Media Maratón Volta á Ría de Betanzos

**borrado**

Última edición por xiamenfroi o Ven, 03 Dec 2010, 13:38; editado 1 vez
kadembruk

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/10/08
0 Carreiras
1067 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 14:30

Yo al final me caí..... anduve toda la semana con un pinchazo en la cacha izquierda que no terminó de pasarme. Ayer por la noche, paseando con Morgan (mi perro), aún tenía molestias y hasta que me acosté lo estuve valorando. Pese a las tremendas ganas de ir, al final pudo la razón... que me recomendo no ir si no estaba al 100%, pues una media maratón no es ninguna broma.

Espero que todos hayais cumplido los objetivos y lo pasaseis genial.

Un saludo.
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 15:04

Miuda pasada de media, ata agora la mellor media que fixen en Galicia!, o percorrido é precioso, disfruei moito!. Noraboa a tódolos implicados na organización, todo foi de 10. A miña carreira foi de menos a máis, tiven medo de comezar moi rápido e ata o km. 10 estiven dosificando moito as forzas. A verdade es que despois do escrito aquí doume conta de que a media de Betanzos (coa temperatura de hoxe) non era tan dura como pensaba. A costa que hai despois do ponte (cunhas vistas insuperables!!!!) non me costou tanto. O meu problema foi que comecei a dar zapatilla no km. 14 pensando que xa era todo costa abaixo, e no km. 20 estaba molido Guiño Pero ben, só un km. de sufremento no é moito Sorriso

A chegada a meta moi boa, coa xente animando e o avituallamiento estupendo.

Un saúdo,

Instantáneas de Fondo
instantaneasdefondo.blogspot.com

Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 15:06

Mandacarallo --> 1:25:00
Alber --> 1:27
Xoixe --> 1H28'
corredor101--> 1:33
Pájaro azul--> 1h 40´
Kandpalleiro-->1H45' e Jracias (a ver qué Tª temos)
Pirindolo --> 1H55'
Asueto --> 1:54:00 - - - - Resultado: 1:48:33 (yeeeeeep! Sorriso )
Xiamenfroi --> 1:58
Jimny --> 1:55
Rapatundas -- > 1:59
Kadembruk --> 2:00

Instantáneas de Fondo
instantaneasdefondo.blogspot.com

Empiezo a hablar gallego, no me lo tengáis en cuenta.
Jony_Lopez

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/10
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 15:10

la organizacion muy bien y el dia estuvo perfecto para correr, tambien me fui satisfecho con el tiempo porque para ser mi primera maraton y ademas arrastrar unas molestias en los abductores que me hicieron ser conservador en los ultimos kilometros mi tiempo fue de 1:31
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 15:57

Jose72 ha salido todo perfecto, por lo menos hasta las 12:30, que me tuve que dar el pire para Orense,

Visto lo visto hoy y el empeño y ganas que habeis puesto, pienso que es de las mejores de Galicia, hasta el tiempo acompañó, se han mejorado fallos de la edición anterior y se ha visto el empeño de la organización de que todo saliera perfecto, nos habeis tratado a cuerpo de rey a los corredores, el medico en carrera, ciclistas ofreciendote agua, pena no me pudiese quedar a los pinchos, para el año.

Eso sí sin darme cuenta pille dos camisetas, me dí cuenta al llegar a casa, por lo que pido disculpas publicamente

Aunque no conseguí mi objetivo me marqué bajar de 1h40 y me salió 1h40´52" y me cabree un montón, pero eso sí, he disfrutado otra vez de esta maravillosa carrera.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 16:45

Xoixe --> 1H28'
Pájaro azul--> 1h 40´
Kandpalleiro-->1H45'------------------> 1:37:28
Pirindolo --> 1H55'
Asueto --> 1:54:00 - - - - Resultado: 1:48:33 (yeeeeeep! Smile )
Rapatundas -- > 1:59

Bueno, pois alá foi outra. Moi bó ambiente esta mañan, o clima bastante mellor (para o meu gusto) do habitual e o resultado na liña o agardado salvo polo final no que me sentin con folgos para apretarme un pouco mais.

Quero deixar constancia do meu agradecemento á xente do clube "As Mariñas" polo seu esforzo organizativo para min perfecto en todo momento e agardar a voltar outro ano a esta dura pero fermosa carreira.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 16:50

Quiero sumarme a las felicitaciones a la organización, así como a voluntarios y colaboradores. Gracias a los ciclistas que iban sondeándonos cómo estábamos, si necesitábamos agua... Al médico sólo lo vi de paso, ¡afortunadamente!, pero estaba... Los avituallamientos perfectos, en las distancias justas y con gente informativa y dando ánimos... Francamente, correr así es un lujo, en serio. Enhorabuena a todos.

El tiempo que tuvimos fue estupendo... incluso con ligera amenaza de lluvia al principio, pero que creo que casi todos hubiéramos preferido al calor de otros años... Al final, ni una cosa ni otra: todo excelente para correr.

Francamente, no me gusta pagar por correr, porque me parece absurdo por mi poco nivel y porque me digo que para mí una carrera es como si saliera un domingo a correr dándole más caña que en un simple entreno, pero también os digo que los 7€ de hoy los dos por bien empleados... no los lloro nada Guiño

Mi tiempo también me ha dejado contento: 1:38, MMP; parece que mis rodillas van respondiendo... toco madera!

Suerte a todos, en entrenos y carreras Moi feliz
CARNOCHO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/11/07
0 Carreiras
106 Mensaxes
SOBRADO DOS MONXES
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 16:56

NORABOA ÓS ORGANIZADORES:
sen espera para coller dorsal nin na chegada,sobrou auga.ciclistas na nosa compaña todo o traxecto con líquido elemento,boa temperatura¿qué mias se pode pedir?as miñas sinceiras felicitacions ó clube as mariñas e a todos os responsables.
saude para todos
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 17:05
Asunto: XIV Media Maratón Volta á Ría de Betanzos

Más felicitaciones a la organización del "Club As Mariñas", la verdad es que todo estuvo de diez, la nueva directiva lo bordó. Los siete euros se invirtieron excelentemente, tienen razón los que más atrás dicen que correr así de mimados es un lujo, ¿en cuántas carreras tienen ciclistas ofreciéndote agua?, por no hablar de la empanada y los pinchos... Guiño

Un placer volver a ver a todos los amigos de Betanzos y a los de más lejos, espero veros otra vez pronto, saludos a tod@s. Moi feliz
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 17:20

Dende o clube As Mariñas de Betanzos queriamos agradecer a tódolos que vos achegachedes por aquí hoxe a participación na nosa media maratón, que agardamos poder ir mellorando ano a ano. Dar a gracias tamén polos comentarios positivos que ata agora houbo, ainda que tamén houbo erros, que tamén nos gustaría que no los dixerades, para tratar de solventalos. Agora queda que faledes ben da carreira por ahí adiante, que queriamos chegar ata os 500 corredores, e ainda nos falta un bó anaco

Pájaro Azul, non te preocupes pola camiseta, sería fallo das que as repartiron,, pero ainda así houbo para tódolos corredores creo. Agora teremos que facer algunha máis, que tamén hai que darllas ós ciclistas, médico, protección civil e tódolos demais colaboradores da proba, ós que agradecemos publicamente a súa colaboración

Tamén pedir disculpas por un erro no primeiro avituallamento, que se considerou que ahí non todos beberían e se levaron augas de menos co fin de levar máis para os últimos e para meta, e ó final nese primeiro avituallamento non houbo augas para todos, e nos outros sobraron

Tamén dicir que entre hoxe e mañán agardamos poder subir as fotos da proba, que para eso a nosa colaboradora maridopi quitou unhas 700 fotos

Ben, e despois de pasar onte a mañán de compras para os pinchos, toda a tarde preparando todo, e hoxe dende as 7 da mañá ata as 3 e media en que fomos a comer, agardamos que todo fose do voso gusto
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 17:30

Jose72, igual non tedes que pagar máis camisetas... eu teño "colección" e por quedar iste ano sen a de Betanzos, non vai pasar nada, así que se vos aforra facer un novo lote delas, pásovola, especialmente sendo para os colegas ciclistas ou o resto de colaboradores que dicías; non sei se alguén de vos anda por coruña a diario, porque eu curro alí e podía entregárvola.

Eu debín de ser dos afortunados que tiña auga no primeiro avituallamento; sintoo polos que non tiveron tanta sorte. E por certo: a mi, e creo que a moita máis xente, sóbrame bastante dunha botella de 33cl... o digo por se hai sustancial diferenza de prezo coa de 25, para que nas carreiras se den das pequenas. Bueno, é a miña opinión! igual estou metendo a pata, pero vexo moita auga na estrada en en botellas tiradas.

Os pinchos... moi ben... un ano máis; porque eu estiven xa o ano pasado e foi de vicio. Este ano quedei pouco porque íamos comer xa, pero moi ben; boísima a empanada...

Só queda, creo, animarvos a seguir nesta liña. Saúdos.
rapatundas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/08/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 18:38

Felicitar a la organización, que estuvo espléndida. Como dicen los compañeros, todo un lujo.
Y la carrera, idem de idem. Una temperatura perfecta, un entorno excepcional, y en lo personal, me sentí de maravilla. Tan asustado iba con el recorrido, y regulé tanto esperando las temibles cuestas, que es la primera media (llevo cuatro con esta) que acabo con cierta alegría.
El año que viene, de encontrarme bien, repetimos.....

Xoixe --> 1H28'
Pájaro azul--> 1h 40´
Pirindolo --> 1H55'
Rapatundas -- > 1:59 -----------------> 1: 52: 05
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 19:00

Objetivo conseguido, ya quedan en el olvido mis 2:01 de hace dos años y mi 1:41 del año pasado. No estaría mal recortar otros 15' para el año que viene... Payaso

Alber --> 1:27 ------------------ 1:26:10
Xoixe --> 1H28'
Pájaro azul--> 1h 40´
Pirindolo --> 1H55'
Rapatundas -- > 1:59 -----------------> 1: 52: 05

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 19:13

Eu tamén felicito a organización por unha gran carreira. E o meu segundo ano en Betanzos e aínda que me foi un pouco mais dura que o ano pasado goceina moito e encantoume o percorrido ben variado.

Por outra banda, agradecer a boa compaña de Pájaro-azul e jotaeme ata o quilómetro 11 e a kandepalleiro por facerme de lebre no último (a verdade e que enganchei a ti como puiden excepto no teu impresionante sprint dos últimos 100m).

Espero ir a pola terceira o próximo ano.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos