Foros ›
Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 15:30
Asunto: fascite plantar

Boas.
na carreira de O Pino (chovía moito, e o camiño estaba enlamado ) sentin unha dor inusual, se cadra por usar zapas moi gastadas, pois as novas as reservaba para Ferreirúa o dia seguinte.
O caso e que levo dende aquela cunha dor moi grande na planta e no talón do pe dereito, e me molesta para camiñar en frio, para entrenar, e por descontado para competir.
En Ferreirúa fixen un digno papel na popular, pero hoxe en Amorín, nunha carreira cortiña, non fun quen de aguantar o ritmo de 4:20 de Oliveira, chegando a 4:56 a meta.
¿ terei que facer reposo absoluto ?
O medico recetoume unha pomada de piroxicam, pero non me alivia nada.
Tampouco o ibuprofeno.
¿ que me recomendades, pois estou apuntado a Esgos ?
¿alguén pasou por esta dor e me pode decir canto pode tardar en pasar?

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
soriano

Novo foreiro
Novo foreiro
7/04/09
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 15:50
Asunto: Re: fascite plantar

guti290971 escribió:
Boas.
na carreira de O Pino (chovía moito, e o camiño estaba enlamado ) sentin unha dor inusual, se cadra por usar zapas moi gastadas, pois as novas as reservaba para Ferreirúa o dia seguinte.
O caso e que levo dende aquela cunha dor moi grande na planta e no talón do pe dereito, e me molesta para camiñar en frio, para entrenar, e por descontado para competir.
En Ferreirúa fixen un digno papel na popular, pero hoxe en Amorín, nunha carreira cortiña, non fun quen de aguantar o ritmo de 4:20 de Oliveira, chegando a 4:56 a meta.
¿ terei que facer reposo absoluto ?
O medico recetoume unha pomada de piroxicam, pero non me alivia nada.
Tampouco o ibuprofeno.
¿ que me recomendades, pois estou apuntado a Esgos ?
¿alguén pasou por esta dor e me pode decir canto pode tardar en pasar?
Tómalo con calma, a mi ya me ha pasado dos veces, la última mas fuerte y hay que aflojar, seguramente que al llevar un rato rodando no te molestaba tanto, verdad? Yo me dediqué a la eliptica, a estirar bien la planta del pie, jode pero hay que hacerlo. y despues de un tiempo alternar la eliptica con cinta. Pero no te agobies es el consejo que te doy.
totti

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/05/09
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 15:53

Amigo siento decirte que si es fascitis plantar tienes para rato...
Unos dos dias antes de la media maraton de ferrol me paso algo parecido, sali a hacer un rodage suave, el caso es que llovia ,y en una pequeña cuesta del recorrido me resbale, en ese mismo momento me sobrevino un dolr muy parecido al tuyo, asique, nada mas llegar al gimnasio llame al fisio para contarselo, me dijo que fuera hasta alli y nada mas verme me dijo:
"Chaval tienes una fascitis plantar, asique reposo absoluto hasta que remitan las molestias y luego a empezar a trotar, suavemente, usando un bendaje protector"...
El caso es que por aquel entonces estaba muy bien y me apetrecia correr la media de ferrol le pedi que me diera algo y me vendara para poder correrla .. MALA decision, la infiltracion se evaporo a la media hora y a partir de entonces la cosa empeoro...sobrecargas en los soleos por culpa de hacer mal los apoyos, dolores varios en gemelos y cuadriceps, en fin ....
mi consejo es que primero te asegures que es fascitis y a partir de ese momento empieces a tratarla(el dolor remite bastante con un tipo de bendaje empleado por los fisios) y que tengas paciencia pues la fascitis es muy difil de curar , de echo cuando te "da" una vez te suele volver a "dar"
Tomatelo con calme y mucha suerte....(perdon por el rollo.. Guiño

estoupados.blogspot.com/
eldelmonte

Maratoniano
Maratoniano
23/05/07
0 Carreiras
379 Mensaxes
Pereiro de Aguiar
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 16:37

bienvenido al club!!!

Vete al fisio, duele un poquito pero vale la pena, a mí me dejó correr la vig-vay después de un par de sesiones y consejos sobre estiramientos y calentamientos correctos.

Saludos canicroseiro
ricardosanchez

Novo foreiro
Novo foreiro
5/05/10
0 Carreiras
15 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 20:38

hola, yo tuve fascitis y me resulto dolorosa, pero fui constante y poco a poco el dolor remitio. yo use una crema que se llama traummel le daba masajes unas 3 veces diarias, hacia estiramientos y usaba una pelota de golf para dar masajes. vete a un podologo y que te haga un ecografia para ver que tipo de lesion tienes, si es solo fascia no te preocupes, con el espolon ya es otra cosa. consulta esta pagina, a mi me ayudo mucho www.championchip.cat/l...lantar.htm
suerte, y a ver si nos vemos en esgos el proximo domingo. un saludo
ma.garcia

Montañés
Montañés
27/09/09
0 Carreiras
115 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 20:55

Eu tamen tiven problemas coa fascia plantar fai anos ,daquela ainda non
corria,pero botara case un mes de baixa no traballo pois non aguantaba nin as botas de seguridade, despois de recorrer medicos ,traumatologos e curandeiros durante meses ,esta foi a solucion ,meter os pes en auga o mais quente que poidas durante uns minutos, polas noites e polas mañas ,e estirar ben a fascia despois, na auga botaballe un liquido para a artrosis das mans que conpraba na farmacia.en tres semans xa non tiña dor.increible pero certo.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 21:05

Buenas. Como dicen por aqui, primero asegurate que sea una fascitis plantar y sobre todo sin espolon. En mi caso tengo un pequeño espolon, con lo cual ayuda un poco/bastante a que no me pase. No quiero desanimarte pero con todo esto va camino de dos años, el primer año casi no podia correr. Con lo cual cambien el correr a diario por la bicicleta y solo correr en las competiciones. Usa plantillas, vendajes, masajes en frio, etc... Y sobre todo ten paciencia mucha paciencia. Animo y no decaigas. Saludos

Saludos a tod@s.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 11:16

Moitas gracias, compañeiros polos consellos e apoio.
Irei o fisio, e deixarei Esgos para o ano que ven.

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
chuminada

Novo foreiro
Novo foreiro
19/05/10
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 10:40

Yo solía tener dolores en la planta del pie con cierta frecuencia. No iba a más pues cuando empezaba, paraba y descansaba 1 semana o 10 días. Al final me comentaron que eran de las zapatillas, que ya estaban muy quemadas.

Lo cierto es que las cambié y no volví a tener problemas, así que por lo que comentas igual fue de hacer la carrera con las zapas viejas.

Por cierto, yo hice 4:52 en Amorín así que llegamos casi a la par!!
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 06 Xul 2010, 15:27

Xa levo dous meses parado.Fago natación e bici eliptica, pero teño mono de correr.
O primeiro que fixen foi sete sesións a fisioterapia, pero non sentin alivio, nin cas masaxes, correntes, ultrasons, etc , para relaxar a fascia.

O médico de cabeceira me fixo unhas rx onde se vé un pequeno espolón calcáneo, tocando a fascia, e me ordenou reposo e facer unhas plantillas nunha ortopedia, que ainda non fixen.

Hoxe fun o traumatólogo pola mutua, xa que estou federado en canicross, e me infiltrou no pe anestesico local e cortico retardado.
Me dixo que a plantilla valia unha talonera inespecifica das que venden nas tendas de deportes.
Mandoume repouso por duas semanas mais.....

¡ A ver cando volvo a estar con vos, compañeiros !

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 07 Xul 2010, 9:06

Moito ánimo amigo, espero verte pronto.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 15 Xul 2010, 9:08

Onte salín a rodar 8 kmts por Arzúa, co Foucellas e Juanjo, e ainda que fumos a modiño chegoume de carallo.

Pouco a pouco irei collendo fondo de novo.

Hoxe non teño molestias no pe.

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos