Mar, 01 Xuñ 2010, 16:19
Asunto: Re: INCIDENCIAS
Admin escribió: |
Sobre el asunto de Koala36 en Ordes y aunque ya se le aclaró a él, repetir que lo descalificaron de la prueba (o no lo clasificaron) los jueces por salir detrás del "coche-escoba".
Sintiéndolo mucho y aunque Koala36 actuó de buena fe, nosotro no podemos "rehacer" unas clasificaciones oficiales por sumarle puntos en el Circuíto. |
Penso que debo tratar de aclarar un pouco o tema, ainda que este tema realmente e bastante dificil de aclarar. Para empezar: teño que aceptar
E ACEPTO DENDE AHORA MISMO, que non vou a recibir os puntos para o circuito, co cal este sera o ultimo mensaxe que eu escriba con respecto o tema da miña "descalificacion" ou "non calificacion" , que xa non sei moi ben como chamarlle, na carreira de Ordes.
1- Cada vez teño menos claro cales foron realmente os motivos da miña descalificacion.
2-Si realmente a miña descalificion foi por sair detras do coche escoba, por favor, que alguien me explique porque demonios me deixaron sair a competir, pois eu pregunteilles si todavia podia salir a correr e o xuiz (Don Luis Lado) dixome que si, pero que o circuito xa estaba aberto, co cal podria xa haber coches nel, e que si me pasaba algo seria baixo a miña responsabilidade, o cal eu aceptei, pero nunca, en ningun momento me dixeron que me iban a descalificar por sair detras do coche escoba, pois se mo din estou seguro que non saldria a correr.
3-Outro dos motivos que puxeron para a miña descalificacion e por que parece ser que ningun corredor pode vir dende atras e adiantar o coche escoba, cousa que sucedeu, pero que os xuices xa deberian saber que podia pasar e deberian de haberme avisado desta norma, que tamen me deixaria fora da clasificacion, e asi tampouco saldria a correr.
4- Outro dos motivos, parece ser que foi por chegar sin dorsal a meta.MENTIRA. Eu cheguei co dorsal, solo que o traia no pantalon, pois non me dera tempo a colgalo do peito (que por certo revisando as normas da carreira en ningun sitio di que o dorsal ten que ir no peito, solo di que sera descalificado todo corredor que chegue sin dorsal a meta)pois resulta que eu cheguei con el , non no peito, pero cheguei con el, e tres xuices diferentes pedironme o meu numero e saquei o dorsal e enseñeillo e anotaron o meu numero, eso si, durante o recorrido puiden ver varios dorsais tirados pola carretera, polo tanto eses corredores chegaron sin dorsal, pero que eu sepa o unico descalificado fun eu, QUE PASA, QUE UNHAS NORMAS CUMPLENSE E OUTRAS NON??? De pena.
5-Por ultimo, este domingo fun correr a A Silva e estaba o mismo Xuiz, co cal, moi educadamente, falei con el para que me explicara os motivos da miña descalificacion, e dixome que fun descalificado, porque cando dei a primeira volta a ordes, pois non pasei pola alfonbrilla, e pode ser que non pasara, , pero se non pasei foi porque me indicaron de pasar por outro lado, pois eu en todo momento seguin as indicacions que me foron dando, pero ainda asi, penso que a cousa non seria tan grabe, pois se non pasei pola alfonbrilla pasei dous metros o lado dela, e ali habia polo menos 12 xuices que me viron pasar a min soiño, uns 12 minutos despois de que pasaran todos, co cal, testemuñas de que pasei creo que hai de abondo.
Resumindo, a dia de hoxe todavia non teño moi claro o da miña descalificacion, que posiblemente estea ben feita, pois posiblemente incumplin algunha norma (ca autorizacion dos xuices , nun primeiro instante), pero creo que non fun o unico que non cumplin o reglamento o pe da letra, ainda que si que FUN O UNICO QUE FOI SANCIONADO POR ELO.
Pois despois desta biblia que acabo de escribir, eu dou por rematado o tema da miña descalificacion en ordes.
Saludos