Foros ›
cto. galego veteráns aire libre
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 21:48
Asunto: Re: cto. galego veteráns aire libre

Gracias Xan, xa estivera a investigar, e decateime que non era en monterrei.
un saudo

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 22:24

Xan_de_Ris escribió:
xabi escribió:
o 5 de Xuño nas pistas Josefina Salgado de Monterrey (Ourense)

Puntualizo a informacion (que seguro que máis de algún marcha a Monterrei, incluído eu Confuso Confuso )

COMPLEXO DEPORTIVO MONTERREI (PEREIRO DE AGUIAR)

PISTA “JOSEFINA SALGADO”

Enderezo:

Complexo Deportivo Monterrei

Pereiro de Aguiar

instalacions

Moitas grazas pola información, Xan... ainda que a min alguén xa me comentara que non era lonxe de Ourense capital... e non en Monterrey.

Para localizalas en Google Maps

Cun pouco de sorte vémonos aló facendo, no meu caso, un ridículo espantoso Avergoñado ... pero o caso é participar, aprender e pasalo ben Bailar .
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 21:58

banderas escribió:
Xan_de_Ris escribió:
xabi escribió:
o 5 de Xuño nas pistas Josefina Salgado de Monterrey (Ourense)

Puntualizo a informacion (que seguro que máis de algún marcha a Monterrei, incluído eu Confuso Confuso )

COMPLEXO DEPORTIVO MONTERREI (PEREIRO DE AGUIAR)

PISTA “JOSEFINA SALGADO”

Enderezo:

Complexo Deportivo Monterrei

Pereiro de Aguiar

instalacions

Moitas grazas pola información, Xan... ainda que a min alguén xa me comentara que non era lonxe de Ourense capital... e non en Monterrey.

Para localizalas en Google Maps

Cun pouco de sorte vémonos aló facendo, no meu caso, un ridículo espantoso Avergoñado ... pero o caso é participar, aprender e pasalo ben Bailar .

De ridículo nada Banderas. A por todas! Bailar
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 22:21

supermorais escribió:
banderas escribió:

De ridículo nada Banderas. A por todas! Bailar

Moitas grazas, amigo Supermorais, pero hai moitos anos que un non compite en pista, o que fai que a ferruxe pase factura, e ademáis cando participei (hai máis de 25 anos) nunca fun nada do outro mundo... suma 2 + 2 e terás o resultado Silbar Silbar
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 02 Xuñ 2010, 22:31

Bueno otro que se estrena en el 1500 y 800 Satisfecho Pensando a ver que sale de ahi Moi feliz Moi feliz

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Xuñ 2010, 19:59

amigos, me vereis de fotógrafo porque finalmente la rodilla ha dicho basta y se ha confirmado el diagnóstico de tendinitis rotuliana, una lástima.

por cierto, lista de inscritos para el 3000obstáculos solamente Valentín y un servidor así que .... Muro
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 04 Xuñ 2010, 17:11

xabi escribió:
amigos, me vereis de fotógrafo porque finalmente la rodilla ha dicho basta y se ha confirmado el diagnóstico de tendinitis rotuliana, una lástima.

por cierto, lista de inscritos para el 3000obstáculos solamente Valentín y un servidor así que .... Muro

... así que unha proba que se cae Demo . Ainda que, por outra parte case mellor... igual algunha xabalina mal lanzada provocaba algún desgraciado accidente Avergonzado Silbar

Non. Agora en serio... unha verdadeira lástima que non haxa un 3000 obstáculos... unha desas probas especialmente agradecidas de ver dende fora.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 04 Xuñ 2010, 22:49

Acabo de comprobar que houbo cambios de última hora nos horarios e teño ao mesmo tempo lanzamento de xabalina e salto de lonxitude... non, se a este paso vou saltar lonxitude coa xabalina nunha man. ¡¡Vaia desfeita!!

En fin, supoño que como somos 6 os que coincidimos nas dúas probas non haberá problema para ir facendo quendas Guiño
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 04 Xuñ 2010, 23:41

É unha magoa que non vaian moitos atletas veteranos a este campionato. Espero que Xabi, saque unhas boas fotos do acontecimento.
Sorte a todos.
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xuñ 2010, 21:51

Xa de regreso na casa, estou moi satisfeito da miña primeira participación. 2º posto nos 400 m.v. e campion galego da categoria de 35 anos. Discreta actuacion nos 100m.l. e moi contento na lonxitude, pasando á mellora, acabando 6º cunha marca de 4.38 m.
Non está nada mal tendo en conta que non adestrei practicamente nada.
Paseino estupedamente, competindo en pista 18 anos despois.
Gracias ao meu irmán José por tirar de min.
Felicitacións a tod@s os participantes, e saúdos a Banderas, Agüita, Jabelo, Felpete, Chus Álvarez, Moncho Serantes, Lubo, etc,etc.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 11:01

La verdad que fue una experiencia diferente fue mi primer CGV y lo pase genial corri el 800 en 2,41.....y el 1500 en 5,36 ....nunca corri en pista alguna serie que otra pero resultado final contento asi que volvere a corre el CGV .....

twitter.com/#!/NAVAZAS
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 18:44

me parece indignante que entre los destacados del campeonato según la FGA no se incluya a Domingo Alvarez del Burgas , tricampeón VET+50 EN 200,400,800 con record gallego de la categoría en el doble hectómetro

www.galiciaatletica.com/fga/p1.asp
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 21:49

Unha magoa non ter adestrado un pouco para este campeonato porque, se chego a facelo, non dou abasto. Recoñecendo que non fixen nada do outro mundo acadei dúas medallas dun total de tres probas nas que participei: prata en xabalina na miña categoría e bronce en lonxitude, evidentemente tamén na miña categoría... que xa quixera eu lanzar como facían algúns por alí. Mimadriña, qué nivel teñen algúns veteranos!! Ben se ve que o que tivo, retivo. Eu, como nunca tiven, pouco podo aportar máis que a miña ilusión e o meu esforzo.

Onte paseino coma un anano, disfrutando cada segundo que estiven sobre as pistas (ou tentando voar sobre elas) de Monterrei. Moitas grazas a todos e todas os que, co seu esforzo, conseguiron que outro campeonato galego de veteráns tivese lugar.

A Xabi decirlle que, nun resumo tan resumido como ao que fai referencia é imposible acordarse de todo o mundo. Se fora un artigo de 500 palabras igual xa tiña delito, pero non chega nen a 100... non me sexan tiquismiquis, home. Tampouco falaron de Ester Pedrosa, que arrasou na proba de 5000 a un ritmo de 3'51"/km. nen de outra moita xente que seguramente deixou todo o que puido e máis sobre a pista.
BViteri

Novo foreiro
Novo foreiro
6/06/10
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 22:16

Hola a todos. En primer lugar enhorebuena a todos los participantes del Cto. Gallego de Veteranos de Ourense.
Solo escribo para dejaros un enlace donde he subido un reportaje fotografico sobre el campeonato. espero que os guste a todos.

picasaweb.google.es/10...rense2010#

Para cualquier duda o peticin enviadme un mensaje.

Un saludo
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 07 Xuñ 2010, 16:58

BViteri escribió:
Hola a todos. En primer lugar enhorebuena a todos los participantes del Cto. Gallego de Veteranos de Ourense.
Solo escribo para dejaros un enlace donde he subido un reportaje fotografico sobre el campeonato. espero que os guste a todos.

picasaweb.google.es/10...rense2010#

Para cualquier duda o peticin enviadme un mensaje.

Un saludo

Aplauso Aplauso grazas meu

twitter.com/#!/NAVAZAS

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos