Mar, 08 Xuñ 2010, 21:16
Asunto: Re: duda talla de las "zapas"
Boas.
Eu vou comentar a miña experiencia para intentar aclarar un pouco isto dos tallas, ainda que creo que o final liareite algo mais.
Eu uso en teoría o 9 de USA en Asics, pois teño tres modelos para usos distintos, teño Asics GEL Trail Attack 6 que as uso para montaña e que me van moi ben axustadas, comodas, etc..., teño Asics gel cumulus 11 para entrenamentos en asfalto, pistas, etc.. que me quedan bastante floxas, ainda que vou comodo as veces noto que o pe se me move bastante, e por ultimo teño asics speedstar IV, para competir de 10000 para arriba e que teño alguns problemas porque me van demasiado axustadas, uso tiritas en certas partes do pe porque senon teño rozaduras e molestias por ese axuste excesivo, como dixen todos os modelos son de talla 9 USA e como ves o axuste non se parece en nada. Comentar que eu non teño pes demasiado delicados que senon algun dos modelos non poderia usalo.
O meu consello e que antes de comprar hai que tratar de probar ese modelo con antelación, senón o mellor levas sorpresas.
Saudos.